ד"ר פישר החלה להפעיל קו מידע 1-800 המסייע לסובלים מאלרגיות למצוא את התכשירים המתאימים להם
תשלובת ד"ר פישר מסיימת בימים אלה את הפיילוט של שירות חדש, קו מידע 1-800 בחיוג חינם, המסייע לסובלים מאלרגיות למצוא את המוצרים המתאימים להם.
האלרגיה של העור מתחילה ללא התרעה מוקדמת: משהו נוגע בעור, המערכת החיסונית מזהה שהיא תחת מתקפה ושולחת נוגדנים כדי לעזור להדוף את הפולש, הנקרא אלרגן. התוצאה של מגע האלרגן עם העור הינה אדמומיות מקומית, שיכולה לבוא לידי ביטוי ביובש, גרד, עקצוץ, קילופים, עור סדוק, ולעיתים נפיחות תת עורית. לאחר מגע עם האלרגן התופעות יכולות להופיע תוך דקות ספורות ועד מספר ימים.
על מנת לסייע לסובלים מאלרגיות להימנע ממגע עם החומר אליו הם רגישים ולהמשיך לשמור על שגרת חיים בריאה, השיקו בד"ר פישר קו תמיכה 1-800 אשר מנגיש לציבור הרחב את כל המידע הנחוץ בנושא אלרגנים בתכשירי החברה. בשיחה עם נציגי החברה, ניתן לציין את האלרגן ולקבל רשימה של מוצרים המתאימים ובטוחים לשימוש שאינם מכילים את אלרגן זה. ניתן גם לבקש התאימה לקטגוריית תכשירים ספציפית כדוגמת הגנה משמש, תינוקות וילדים, תכשירי שיער, רחצת הפנים והגוף ועוד.
מהם הגורמים השכיחים לאלרגיה עורית?
ניקול המשמש בתכשיטים ובשעונים, איפור, קרמים ותחליפי לחות, מסנני קרינה, מוצרים דוחי יתושים, תרופות הנמרחות על העור, משחות אנטי גירוד, בשמים, מוצרי ניקוי, צמחים, שמפו וסבון עור ולאטקס. ברב המרקים אנחנו מגלים את האלרגיה כאשר אנחנו משתמשים במוצרים עצמם.
קו המידע של ד"ר פישר בחיוג חינם: 1-800-222-850
חדש מד"ר פישר: אולטרסול בייבינטורל














