ג'נרל מילס מציגה טעם חדש לעוגה האהובה, קבלו את: FIBER ONE בטעם קרמל שנה לאחר שהושק בהצלחה מותג העוגות האישיות ב90 קלוריות בלבד,

בוקר רביעי נהדר ובריא

אני כבר הרבה שנים אוכלת בעיקר אוכל בריא ומזין, פה ושם חוטאת בכל זאת אני מכורה למתוק ובעיקר לשוקולד ועוגיות. הרבצתי גם תורה זו בבני הבית וכולנו משתדלים לשמור על אורח חיים בריא, אוכל טוב וטרי, ביתי ואורגני, עושים ספורט כזה או אחר כשאני חסידת ומובילת הצעדות הרגליות כבר הרבה שנים. משקאות ממותקים זה ממש פחות אנחנו.

לפעמים גם אני מחפשת פינוק נגיש וזמין, טעים ולא משמין ואמש הזדמן לידי חטיף כזה שקיבלתי לבדיקתי.  גם fiber  וגם קרמל. שילוב מהמם של עוגה אישית – שילוב מוצלח ומושלם של מתוק ומלוח- קרמל מתוק מלוח גם יחד. לדעתי השילוב המוצלח. (כמו בקינוחים אחרים ששפים ורבים שעוסקים בתחום נוטים לשלב בשנתיים האחרונות את המלוח במתוק וכידוע כששמים/מתבלים במליחות מה מעודנת מוצר מתוק, זה מאוד מאזן את הטעמים וגם מדגיש כל אחד בנפרד, בפני עצמו.

מבטיחה לכן/ם שתתענגו על החטיף המדהים, כיף להניח בתיק, לשכוח ממנו ואז כשמחפשים משהו לנשנש בין הארוחות או כמקפיץ אנרגיה מרענן וקטן רק ב- 90 קלוריות- יש ממה להנות.

ההנאה מובטחת!!!

 

 

ג'נרל מילס מציגה טעם חדש לעוגה האהובה, קבלו את:

FIBER ONE בטעם קרמל
שנה לאחר שהושק בהצלחה מותג העוגות האישיות ב90 קלוריות בלבד,

מצטרף כעת לטעמי הבראוניז שוקולד והלימון טעם הקרמל המפנק.

הטעם קרמל המתוק מלוח שכובש כעת את עולם המזון

בשילוב הסיבים התזונתיים והקלוריות הנמוכות

הופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד.

 

המודעות הרבה לבריאות בישראל וברחבי העולם נמצאת במגמת התחזקות חסרת תקדים.

במחקר שנעשה נמצא כי ישראל ממוקמת במקום ה9 מתוך 187 מדינות ברמת המודעות וההקפדה על תזונה בריאה.

בתחומי המזון, כמו בכושר ובאופנה עולים מדי יום חידושים וטרנדים אשר אנו חשופים להם מכל מעבר.

גם בג'נרל מילס מודעים למגמה ומבינים שכיום לשמור על גזרה יכול להיות קל מבעבר ומלא בטעם עשיר ומתוק. לפני כשנה השיקו את FIBER ONE"", מותג עוגות אישיות רכות ב90 קלוריות בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא ממתיקים מלאכותיים.

 FIBER ONE  מספק מענה לצורך בחטיף מתוק, מפנק טעים ומשביע מחד, ומאידך עם ערך קלוריות נמוך.

ניתן להתפנק ב  FIBER ONE  מדיי יום, גם בשעות הלילה, זאת מבלי לחוש רגשי אשמה ומבלי להתפשר על אורח חיים בריא.

ממחקר נילסן לשנת 2016, נמצא כי לקלוריות בחטיף/ עוגה ישנה השפעה משמעותית בהחלטת הקנייה של הצרכנים.

42% מהאוכלוסייה יעדיפו לרכוש מוצר שעומד על פחות מ100 קלוריות.

המוצר מועשר בסיבים תזונתיים (5.1 גר) הידועים כאחד ממרכיבי המזון החשובים והבריאים שקיימים. הסיבים התזונתיים חיוניים למניעת מחלות ולהפחתה או שמירה על משקל תקין כאשר הצריכה היומית התקינה למבוגרים הינה בין  25 ל- 30 גרם ליום.

לאחר שעוגות הבראוניז שוקולד והלימון קצרו הצלחה, מושק כעת טעם הקרמל.

טרנד הקרמל המלוח נכנס בסערה לעולם הקולינריה בשנים האחרונות. מדובר בשילוב בין קרמל רגיל למלח ים.

גם בארץ הטרנד הגיע לאחרונה  למוצרי מזון שונים, ביניהם מאפים, גלידות, עוגות ועוגיות.

פיתוח ה- "FIBER ONE"הינו חלק ממטרת העל המנחה את ג'נרל מילס לכל אורך הדרך, לייצר חדשנות ובשורה אמיתית בכל השקת מוצר חדש, ולהציע לצרכנים מוצרים איכותיים יותר, בעלי ערכים תזונתיים חיוניים, תוך שמירה על טעם מצוין.  העלייה במודעות של הצרכנים לאורח חיים בריא ובכלל זה למודעות לרכיבים לא בריאים, אלרגיות ועוד, הובילה להגברת הדרישה של הצרכנים למידע מפורט ומעודכן על מוצרי המזון שהם צורכים. הצגת מידע זה משפיעה באופן ניכר על תפיסתו של הצרכן למוצר ולהחלטת הקנייה.

כמענה לצורך זה משיקה החברה בנוסף ל- FIBER ONE, שיטת סימון ערכים תזונתיים חדשה המקובלת באירופה, וידועה בשם Front of pack nutrition label (סימון בחזית האריזה). השיטה מאפשרת שקיפות מקסימאלית כלפי הצרכן, בכך שהיא מציגה את הערכים התזונתיים בחזית, כמו למשל: כמויות של אנרגיה (קלוריות), סך השומנים (גר'), חומצות שומן רווית (גר'), סוכרים (גר') ונתרן (מ"ג).

 

נמכר במארז המכיל 5 יחידות של עוגות אישיות, בכל רשתות השיווק ובחנויות הנוחות.

המחיר המומלץ לצרכן: 19.90 ₪  למארז.

יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק ג'נרל מילס ישראל: אנחנו גאים להיות המדינה השנייה אחרי אנגליה שמשיקה את טעם הקרמל באזור. הקרמל הוא אחד הטעמים המתוקים הכי טרנדים בשוק הקולינריה בארץ ובעולם. הצלחה מונעת מיצירת הזדמנויות חדשות ועד כה שוק חטיפי הדגנים נתן מענה לנשנוש בין בוקר לצהרים או בין צהרים לערב. העוגות האישיות פייבר 1 מיועדות לקפה של 16:00 או 20:00 בערב שמתחשק משהו מתוק ללא רגשות אשם.  פינה מתוקה וחמה לסגור את היום בלי להתבאס על קלוריות ולעזור למערכת העיכול. בשנה הראשונה התמקדנו בטעימות מתוך ידיעה שטעם הוא הסיבה מספר 1 בקטגוריה לקניית מוצרים. ואכן עם טעימות בלבד הגענו ל2.5% נתח שוק

השנה כדי להרחיב את המודעות מעבר ל 20% אנחנו יוצאים במהלך תקשורתי רחב היקף הכולל: טלוויזיה, דיגיטל, פייסבוק, טעימות, מבצע אטרקטיבי ברשתות ונראות בולטת בנקודת המכירה.

אודות

חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.

ליימן שליסל הינה חברה משפחתית העוסקת ביבוא, שיווק, והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.

 -5F346FA5EB5F