תופעת ילדי האינדיגו הקריסטל
מאת דר מרלין אדית דניאל
זן חדש של ילדים ילדי האינדיגו והקריסטל שנולד ב- 50 שנים האחרונות ילדים בעלי כישורי גאונות ומחוננות בתחומי האומנות המדע המתמטיקה והריפוי. מקוטלגים בטעות כילדים היפראקטיביים ובעלי בעיות קשב אוטיזם ריכוז למידה, אולי חדשה היא ואולי כבר לא שהיום במדינת ישראל המתפתחת יותר קל לתת מנת "סם חוקי" לכול תלמיד שהתנהגותו לא עומדת בקו ישר אם הדרישות, מאשר להתמודד אם הגאונות או הצרכים האישיים המיוחדים והבסיסים לעניין מתמשך,
הפרעות קשב וריכוז, למידה והתפתחות, היפראקטיביות אנורקסיה ובולימיה, ודיסלקציה דרך עיני האינדיגו השאלה הכי חשובה היא איך ניתן למצות את היכולת והפוטנציאל הקיים בנו מלידה מבלי להרוס את הכלי הנהדר ברוך הכישרונות שנולדנו אתו המוח. איך להפסיק לנצל לרעה את התלות, . מתוקף היותו קטין וחסרי אונים מול מערכות ענקיות ששולטת בו, ותוך כדי התעמקות בשאלה איך לשמור על הפוטנציאל המוחי, איך להתגבר על הנטייה לשים מתוך הרגל ישן תוויות מוטעות על תופעות שעדיין אין להם מינוח עבורן כי הן חדשות,
תוויות של היפראקטיביות, [ADHD] הפרעת קשב תקשורת וריכוז, [ADD] אוטיזם ששגורות בפינו בצורה אוטומטית צרות מלהכיל את ילד האינדיגו. ולא מתאימות לסוג זה של ילדים חדשים שנחנו בזיכרון פנומנאלי, מחוננות בתחומי האומנות והריפוי המתמטיקה והמדע, ילדים שיכולים להביא לעולם מתנות, שאחרים לפניהם לא חלמו להביא, אינטואיציה וכוח לממש דברים בצורה שונה מהרגיל, נמחקים בהדרגה ובשיטתיות ממוחם כאן ועכשיו בידיים שלנו ולעד. מה עוד אנחנו צרכים ללמוד כדי להימנע מהטעות הזאת שאת תוצאותיה אחרי זה אני רואה ושומעת בקליניקה כמו למשל מקרה זה:
שירה שם בדוי, בת 14. אני בדיכאון, בגלגול האחרון שלי הייתי בשואה, אני זוכרת בפרטי פרטים אך החיילים הגרמנים אנסו אותי בלילות. ובלילה הם חוזרים אלי בסיוטים, קשה לי מאוד להירדם אני פוחדת שאם אעצום לרגע עיניים הכול יתחיל מהתחלה, אני קופאת לא יכולה להזיז איברים ולהתגונן מרוב פחד, כילדה היו לי בגלל זה המון בעיות בבית הספר בריכוז, קריאה כתיבה, הרגשתי שאני לא רוצה לחיות בעולם הזה כי הוא מלא בזוהמה,
אף אחד לא הבין אותי ואפילו לא ניסה, לא ההורים לא המורים, כולם עסוקים מדי בצרות של עצמם, ההורים לא הפסיקו לריב בבית על כל שטות מריבות קולניות איומים, פחדתי שירביצו אחד לשני, הרגשתי שאני הולכת ונגמרת מבפנים, הפסקתי לאכול וזה החמיר את המצב הייתי חלשה כדי לבקש עזרה וידעתי גם שלא יבינו אותי, נכנסתי למצב של השלמה הפסקתי לשתף פעולה, לא תקשרתי, בזמן השיעורים התכנסתי בתוכי מנסה ליצור לי עולם טוב יותר, המורה שקלטה אותי, התחילה לקרא לי בשמות גנאי "מעופפת" "מרחפת", לא ניסתה להבין שאני על סף של איבוד עצמי לדעת ושהיא יורקת אש לתוך באר נפט מלאה,
ואז יום אחד קראתי לה בחזרה בשם ומשם הכל התחיל התגלגל, בית הספר שלח אותי לעשות אבחונים, החליטו שריטלין זוהי התשובה עבורי להגברת הריכוז להיות כאן ועכשיו, ההורים שלי לא הבינו בזה דבר, וגם אני, לי לא היה כוח להתנגד והתחלתי בלקיחת התרופה, לאחר שלוש שבועות הגעתי כמעט למצב של אשפוז לאחר שניסיתי להתגונן עם סכין המטבח מפני נאצים שרדפו אחרי בכל הבית, מיד אמרו להורי להפסיק לי את לקיחת התרופה, לא הסבירו לנו מדוע, נשבעתי להם שנאצים רדפו אחרי ולא האמינו לי,
אחרי הפסקת התרופה התופעה באמת נעלמה וחזרתי למצבי הרגיל סיוטים רק בלילה, ומחוסר שינה היום אני נכנסת למצבי דיכאון אני לומדת במסגרת של הכנות לבגרות אך הדיכאונות מנצחים אותי, אני לא בטוח שאוכל לעבור את הבחינות, התחלתי לוותר לעצמי : טוב אז לא צריך בגרות, טוב אז לא צריך צבא, טוב לא אתחתן אז לא יהיו לי ילדים, אין לי כוחות לעבור את המסלול כמו כולם, אני מרגישה זקנה, מרגישה בת 100. יש לי חלום שחוזר על עצמו : שיש לי תינוק, ואמא שלי רוצה את התינוק לעצמה, היא אומרת שאם אגדל את התינוק אזיק לו ולכן היא לוקחת אותו ממני, ואני צועקת ובוכה אך לא יוצא לי קול מהפה ואני מתעוררת בקפיצה. קיבלה רמדי הומאופתית ומצבה השתפר בהדרגה לאורך חצי שנה 70% שיפור וממשיך.
לאור מקרים אלו ורבים נוספים שהגיעו אלי חקרתי את הנושא לא במקרה קיימות היום מסגרות מיוחדות שמתחשבות בילדים אלו למשל תלמה ילין תיכון בו אני למדתי, או בתי ספר דמוקרטיים פתוחים ועוד ששמים דגש על המיוחד בילד.
את אותה איכות גבוהה של נשמה אם לא נותנים לה מסגרת נכונה ומטפחים אותה כראוי היא יכולה להפוך מיהלום לפחם מגאון לעבריין וזה יכול לקראת לכל ילד, ללא יוצא מין הכלל לא משנה מה רמת הפוטנציאל שאיתו הוא נולד, אם הורסים לו את היכולת לממש אותה הוא פשוט נהפך לבומרנג של החברה שלתוכה הוא גדל.
כילדת אינדיגו אני יכולה להעיד שלילדי אינדיגו יש יכולת לחוות באין סוף דרכים את הקיום בכלל ואת הקיום של עצמם בפרט, מבלי להתקבע לדרך חשיבה אחד וזהו מקור הניצוץ היצירתי הגאוני שלהם האין סוף שרץ להם במוח האין סוף רעיונות דרכי ביטוי והמצאות.
תזונה יכולה לשנות המון בהפרעות מהסוג הזה, מדוע ההורים והמורים לא מקפידים יותר על נושא התזונה, ידוע לנו העוסקים בתיקון מצבים שכאלו שסוכר הוא גורם מספר אחד להגברת היפראקטיביות, אך אין שום ניסיון לשים גבולות לילדים בממתקים וסוכרים שלדעתי צריכים להיות מוגבלים כבר מגיל מאוד צעיר ממש מינקות, אם בידי היה הדבר והייתי אני יושבת במשרד החינוך שמחליט על התוכן של הלימודים הייתי לבטח מכניסה שעות חינוך של תזונה בה היו מלמדים את הילד מהי התוצאה לאכילת מזון זה או אחר למה זה גורם לו ומחנכים את הילד לקחת אחריות על גופו או לפחות היו פותחים כיתות כאלו להורים אם לא לתלמידים או במקביל, לדעתי כך גם מקרי האנורקסיה והבולימיה היו נמנעים,
הרי ילד שרגיל לצריכה קבוע של מתוקים מינקות נותנים לו משהו מתוק כדי שיפסיק לבכות –זוהי שוב הדרך הקלה ביותר צורת פיתוי או תחליף עבור ההורה שרוצה להסיג את השקט המהיר שלו בלי לברר מה באמת קורה אם הילד וסיבת הבכי שלו, אז זה קל כמו לתת ריטלין ומשם צורת החשיבה הזאת הן של ההורה למתן פיתרון מהיר והן של הילד מתחילים, לא פלא שאחר כך קל להחדיר להם את הצורך בתרופה גם כשלא צריך אותה-שוב פעם פיתרון מהיר לבעיה יותר עמוקה, להשגת שקט מידי, הרי גם אם שוקולד, גלידה עוגות וממתקים, הילד מתנהג ללא שליטה בכמויות צורך את הממתק רק כדי לספק את רצונו באהבה ומתיקות שאולי הולכת ופוחתת בחייו מצד הסביבה והוריו ככול שהוא מתבגר. המתיקות שהרעיפו עליו בינקות מוקדמת מתחלפת הרי בציפייה אין סופית ממנו ציפייה לעמוד בדרישות.
אני שולחת אנשים לחניות טבע שם יש היום הרבה תחליפים ללא סוכר, עוגות, עוגיות גלידות שוקולד וחלבה ללא סוכר, גם נושא בדיקות רעילות למזונות מסוימים מאוד חשובה בעיני , וכהומאופתית אני מבקשת שילכו להיבדק וילכו אם התוצאות לתזונאי, יש מעבדות שיכולות לאבחן בבדיקה לאיזה סוג מזון הגוף רעיל, גם מזון שאיננו מתאים לסוג הדם של הילד יכול גם הוא לגרום לרעילות במערכת ולהפרעות רבות, יש מומחים בארץ שיודעים לאבחן ולתת דיאטה שמתאימה ספציפית לאותו ילד, זהו בעצם האלף בית שצריך לחנך על פיו את ההורים, כדי שיוכלו לתת את התנאים לצמיחה נכונה לילד. הרי אם ההורה בעצמו אוכל ג'אנק כול היום איך הוא יוכל להקנות לילד ידיעה בתזונה שמתאימה לו, זה בדיוק כמו הורה שמעשן ואוסר על הילד שלו להתחיל לעשן, ברור שזה בלתי אפשרי. מזלם של ילדים שמתעסקים בספורט ששם במסגרות הספורטיביות נושא התזונה נלקח בחשבון.
נושא העצבים החשופים הפגיעות והרגישות יתר והיכולת לראות צביעות את כל כך צודקת, קיימת בעיה גדולה מאוד אצל ילדי אינדיגו שמתבטאת בסוג ראיית עולם פנימית איתה נולדו, ראיית עולם שאיתה מצויד ילד זה היא פתוחה ורחבה כמו משקפת בעלת זווית ראיה של 360 מעלות, או כמו עיניים של סוגי חיות מסוימות שהעין שלהם יכולה לקלוט מה קורא מקדימה מהצדדים ומאחורה באותו זמן, כך ילד האינדיגו מסתובב בעולם כמו אנטנה רדר או צלחת שקולטת לכול הכיוונים ובאותו זמן גם למרחקים, משהו מדהים, הילד יכול לקלוט מה קורה אם אנשים בחוול שאותם הוא מכיר בלי לדבר איתם, או לקלוט משהו שקורה בארץ רחוקה כמו אסון טבע שהולך להתרחש שיתבטא אצלו בסימפטומים רגשיים ופיזיים ממשיים לפני שהאסון מתרחש, הסימפטומים יחלפו אחרי שהידיעה תגיע לציבור, אך עוד לפני שכולם יודעים הוא נעשה כאילו "חולה" ילדים אלו הם כמו חיות שמרגישות צונאמי ימים לפני שהוא מגיע כשהוא עוד במרחק של כמה אלפי קילומטרים, הם ילדים שמסוגלים להכיל בתוכם את כל גווני הקשת של הטוב והרע באותו זמן וללא סתירה, יכולים להתיידד בנפש אם עבריינים ואפילו להבין לאהוב ולקבל אותם כפי שהם. ירצו לעזור להם תוך הקרבת נפש עצומה, ההתייחסות שלהם אל בני אדם מגיעה ממקום נקי וטהור שלא מודעת לכך שיש אנשים בעלי סוג של רוע בתוכם, בעיני המלאך שלהם כל עוד לא מחנכים אותם לראות אחרת הם ממשיכים וחיים מרחפים עטופים בתוך צעיף של אור משליכים על כולם את
האנרגית החיובית שלהם החומלת וחושבים שככה בנוי כל העולם, ולכן הם חשופים לניצול ופגיעה על ידי אלו שרואים בתמימותם קרקע טובה להיזון ממנה, ולכך מתווספת נקודה נוספת בסיסית שמרכיבה את נשמת האינדיגו, והיא הרצון לעזור ולתת לכל אדם ויצור חיי, ועוד תכונה בה הם ניחנים שיכולה לשמש לטובתם אך אם הם יוצאים אם תכונה זו לעולם, ללא כיוון ופיקוח זה יכול להיות לרעתם והיא התחושה שהם גדולים ויודעים ומבינים הכול בדיוק ולעיתים אף יותר מאדם בוגר, ההכרה בגאונות שלהם ובידע קדום שיש בתוכם, תשובה לכול דבר שבוקעת בתוכם מתוך המוח צורה זו של ידיעה – לא תמיד אהובה על הבריות וגורמת לקנאה צרות עין ורצון להרוס מצב מי שמקנא בהם ואין לו את אותה יכולת,
ילד אינדיגו חייב ללמוד לשתוק ולהסתיר את האוצר הפנימי שלו ואת הידע שלו כדי לא לאיים על הסביבה ולגרום לקנאה זו שתכשיל אותו, להכשיל אותו, כי החברה לא מעוניינת באדם שהוא מולטימדיה מהלך בעל כישורים אין סופיים וכישרונות אין סופיים. החברה לא בנוי להתמודד אם הרבה באותו זמן אצל אדם אחד,
זה בדיוק הסיבה שילדים כאלו מאובחנים בטעות כהיפראקטיביים כי יש בהם הרבה מאותו זמן שגולש מתוכם ולחברה אין הכלי להכיל את כל הרבה הזה והסיר של הילד ממשיך לגלוש, לאנשים בחברה הגלישה הזו מהווה איום, וגם ההתפרסות שמאפיינת את הילדים האלו שרוצים לגעת בכל לחוות הכול לעשות הכול לא להתמקד רק בדבר אחד הם כמו קרוסלה שמשתובבת ויש להם 10 תחנות ירידה מהקרוסלה, זה גורם לכאב ראש וסחרחורת אצל מי שמסתכל עליהם מבחוץ אך מבפנים הם שטיפ בתוך התנועה הספיראלית של הקרוסלה שלהם וזוהי התנועה שמאפיינת אותם בתוכה ה חיים כמו בתוך סופת ההוריקן שם
עוד תכונות בולטות, התמסרות הקרבה טוטאליים הם תכונות שיכולות להיות מנוצלות לרעה, העיניים של ילדי האינדיגו רואות את כל בני האדם כיהלומים שצריך לטפח, נשמות של הבורא שצריך לחמול לאהוב לתת לעזור ולרחם עליהם, הילד איננו מפעיל מערכות הגנה כדי לחסום רוע, הוא ייתן אמון עשרות פעמים באנשים הלא נכונים ויפגע מהם פעם אחרי פעם, לפני שיטמיע בתוכו שהוא מתמודד אם מישהו רע, כי עבורו להבין שישי רוע זה כמו להיכוות באש ולהיות נושא של צלקת לכול ימי חיו, כדי שילד אינדיגו יישרד בעולם וילמד להיות חלק ממנו,
הוא חייב לקבל הגנה מהמבוגרים שמסביבו אני זוכרת שזהו הדבר העיקרי לו תמיד כילדה נזקקתי, הילד צריך שילמדו אותו להבחין מי הוא אדם טוב ומי הוא אדם רע, שילמדו אותו לשים גבולות לרצון הטבעי הקיים בו לתת ללא הפסקה, לא לתת על חשבון עצמו, זה דבר שגובל בפשע שהוא עושה כלפי עצמו כי כל מה שהו איודע זה רק איך לתת, צריך ללמד אותו לפתח סוג של אגו שאומר קודם אני אחר כך אחרים. ילד שלא יודע דבר בסיסי זה חייו נתונים בסכנה מתמשכת תמיד ינצלו זאת לרעה האחרים, דברים אלו אפשרי בצורה מאוד ברורה ליישם אם הילד בעזרת ההומאופתיה, את חיי היא הצילה ואני בטוחה שהיא יכולה להציל חייהם של מיליוני ילדים נוספים שנולדו אם אותה נטייה.
דר" קיפניס אולגה רופאת ילדים העובדת בסניף קופח' לאומית ביד אליהו בתל אביב
אדית: כרופאה שעובדת אם ילדים עד גיל 16 את בודאי נתקלת בהרבה ילדים שמגיעים אליך אם הפרעות תקשורת היפראקטיביות ריכוז ועוד, ספרי לי מהי המלצתך בתחום ומהי התצפית שלך על הקורה אם ילדים אלו.
דר קיפניס: מגיעים אלי ילדים אם הפרעות חלק גדול מהם מטופלים בריטלין או קונצרטה וחלקם לא, יש הורים שמסרבים בכל תוקף לתת ריטלין לילד.
אדית: האם צפית בבעיה כלשהי אם לקיחת הריטלין או הקונצרטה,
דר קיפניס: הריטלין עוזר לילדים לפתור את בעיית הריכוז אך ברוב המקרים התופעה חוזרת בהפסקת הטיפול.
אדית: אם היית יודעת שיש בהומאופתיה אפשרות להביא את הילד למצב מאוזן ותקין, ללא תופעות לוואי ולמצב מאוזן שנשאר גם אחרי הפסקת הרמדי מה הייתה דעתך, האם היית שולחת ילדים להומאופת?
דר קיפניס: כן בודאי, אני תמיד בעד לתת לילדים משהו טבעי ולא כימי אם בהומאופתיה יש ניסיון ואינדיקציה להצלחה אני אפנה את המטופלים שלי לקבלת הטיפול הזה כי תמיד צריך לבדוק ולנסות כמה דרכים לא רק אחת וגם הייתי מעוניינת לראות איך פועל טיפול הומאופתי בהשוואה עם ריטלין בקבוצות ניסוי.
אדית: אצלי בקליניקה נמצאים הרבה ילדים בתהליך הומאופתי וכך גם אצל הומאופתים אחרים וההצלחה מוכחת, יש הורים שיהיו מוכנים לאשר זאת ובתי ספר ומורים שראו תוצאות על ילדים אלו ויאשרו זאת גם, האם זה מספיק מבחינתך כדי להתחיל לשלוח ילדים להומאופת כדי שתוכלי לראותם בקליניקה שלך אחרי או בזמן ההליך ולאשר לי את התוצאות
דר קיפניס: בשמחה, בהחלט כפי שציינתי אני תמיד בעד לנסות ולבדוק דברים לא על
בסיסי כימי.הייתי מעוניינת לדעת האם קיימת אפשרות לעזור בטיפול הומאופתי גם לילדים עם בעיות התנהגות יותר קשות שנמצאים בטיפול בריספרדל.
אדית: כן ילדים מגיעים אלי אם בעיות של אלימות קשה, נטייה לנשוך התנהגות חסרת גבולות ורסן, Iילדים שמסכנים את עצמם לפעמים במודע או את הסביבה ומחפשים סכנות,
ילדים שמתדרדרים לסמים, ילדים שפורקים כל עול ואין עליהם שום שליטה. אין להם שום פחד מסמכות אין להם שום בעיה אם עונשים, ילדים שכאילו נולדו אם לב קשה, שהסביבה הרבה פעמים מחפשת פתרונות בצורה נואשת ולא יכולה להם, ילדים אם הפרעות
בהתפתחות מינית מוקדמת מידי, שגם היא יוצרת הפרעה חברתית, בנטייה לאוננות או נטייה לחשפנות בציבור, ילדים שיש להם נטייה לאכול דברים לא אכילים ועוד.
דר קיפניס: למען האמת ידוע לי שילדים הללו שאת מתארת זקוקים לטיפול פסיכונירולוגי מסודר ורציני, ואם קיימת אפשרות לעזור גם להם אני אשמח לנצל אותה.
סומך על אלו שבדקו לפניו את הילד.
דר מרלין אדית דניאל: אנחנו ההורים, כל אחד הורה של מישהו, משקיעים את כל ימינו שעותינו ושנותינו הטובות ביותר להבאת ילדים, הילדים שלנו הם הרבה יותר מורכבים ממה שאנחנו יכולים להבין, אך אם ננסה להסתכל עליהם לרגע אפילו בעין פשטנית ולא מקצועית, נוכל להשוות אותם למתכון טוב של העוגה הכי טעימה הכי בריאה והכי מזינה שאהובה עלינו מכל העוגות בעולם, עוגה שיש לה מתכון מדויק, שאם נכניס לתוכה חומר אחד בהפרזה או נמעיט בחור אחר טעמה יתקלקל והיא תצא שונה שונה מהציפיות הרבות שלנו,
כך גם הילדים שלנו, יותר גאונים פחות גאונים כולם שווים בעיני הבריאה, היוצר האמיתי הבורא אף פעם לא זלזל במה שהוא ברא דרכינו, אך הוא נתן לנו את הזכות להיות שותפים ליצירה ענקית זו של אדם חיי, וכדי להפיק מאותו ילד את המקסימום אנחנו צריכים להיות מודעים, מה החומר הזה יעשה לו אם נכניס אותו לתוך המערכות שלו ומה חומר אחר יעשה, מגוון המומחים שראיינתי כל אחד בתחומו, נתנו לכם מידע זה ודיברו לא רק כבעלי מקצוע אלא כל אחד ואחד עמוק עמוק מתוך ליבו ונשמתו,
הם דיברו מהמקום שבו הם היו רוצים לראות שגם לכם כהורים איכפת מהיצירה שלהם כמו שלהם איכפת, הם דיברו כהורים, שמכירים את המטריה המקצועית כמו את המטריה ההורית מכל הכיוונים ויכולים להעניק קצת ידע שיעזור לכם לבחור בפעם הבאה טוב יותר עבורכם ועבור ילדכם, הם נתנו לכם הוראות מדויקות מה לשים בעוגה ומה להפסיק לשים בעוגה כי זה יכול להרוס אותה, וחיזקו את ידיכם ניסו להראות לכם שלכל משאלת לב שיש לכם עבור ילדכם יש פתרון אחר, תמיד בריא יותר, שאולי דורש מכם להתבונן אחרת על דברים לא בדרך שאתם רגילים,
אך עשיתם כל כך הרבה וכבר השקעתם כל כך הרבה, כל חייכם טמונים באותו ילד. האם לא תשקיעו עוד קצת מאמץ לוותר על הדפוס שרוצה פתרון מידי ולא בריא, רק כדי להשקיט את המצב כרגע, ומצד שני לגרום לנזקים שאולי לא יהיו לא לכם ולא לאף אחד אחר אחר כך פתרונות קלים כביכול בעתיד, כי כל זרע שאתם טומנים בתוך הילד שלכם גדל איתו מהרגע שאתם מכניסים אותו לתוכו, תזרעו זרעים כימיים שמדכאים לו את מערכת העצבים והגוף –זה יצמח איתו והתוצאות של הזריע שלכם תראה לאחר מספר שנים, תזרעו זרעים בריאים בתוכו – הוא
יגדל איתן ויאהב אתכם יותר בעתיד, תראו לי איזה ילד בעולם יאהב יכבד וירצה להיות חלק ממשפחה שאנסה אותו להיחשב כפחות טוב ומוצלח, שהכריחה אותו לקחת כדורים,
שביטלה את זכויות הפרט שלו וזכותו הטבעית כאדם לבחור, שביטלה את רצונותיו אל מול רצון מערכת גדולה יותר כדי לספק את הדרישה שלה, שלא הגנה עליו בפני נזקים פיזיים נפשית ונשמתית שיכולים להיגרם לו ואפילו אם כתוצר לוואי של תרופת הפלא, אני לא מכירה ילד שיגדל לתוך מערכת כזו מבלי שינטור טינה אחר כך לכול מי שהיה לו יד בדבר, והרי חלק מהרצון שלווה אתכם בתהליך גידול הילדים הוא שלעת זקנה אם רצון טוב מצדם אתם לא תישארו בודדים. לא כך יקרה לילד שדיכאו בו כל חלקה טובה במיוחד אם הוא אינטליגנטי יותר מהסביבה או מוכשר לתחום אחר שאתם עדיין לא גיליתם, הוא לא יהיה שם
עבורכם כמו שאתם לא הייתם שם באמת עבורו אם כל הלב, ,על כן כל המומחים הנפלאים שראיינתי עבורכם מבקשים להתייחס לנשמתו של הילד ולגופו בקדושה וכך גם אני כילדת אינדיגו שעברה הרבה אך נצלה ולא בזכות הסביבה אלא בזכות עצמה בלבד, אני נושאת את הדגל בגאווה עבור כל ילד שכזה, שלא מובן כהלכה, ולכם אני אומרת הילד שלכם הוא לא פרי שיכול להירקב אלא אם כן תניחו אותו בתנאים שיגרמו לו לריקבון בטרם עת, ריקבון פנימי נסתר מהעין בשלביו הראשונים אך הרסני וחולש לתוך כל החלקים הפנימיים של הילד שלכם האוצר שלכם כמו גרורה סרטנית לתוך ליבו נשמתו נפשו וגופו, ואני בטוחה שבחלומות שלכם כהורים ציפיתם ורציתם הרבה יותר מזה, הן עבור עצמכם והן ועבור הילד שלכם, וזה אפשרי, מכל כיוון שתסתכלו על זה זה אפשרי נתנו לכם כלים.
ועוד דבר שחשוב שאציין כהומאופתית : מי שרוצה לגמול את הילד שלו מתרופות כימיות יכול לעשות זאת אך ורק בפיקוח רפואי צמוד כי זהו הליך מסוכן לא פחות מלקיחת הסם, ובנוסף בעזרתה של ההומאופתיה ניתן להקל על כול סימפטומים ותופעות לוואי וסימפטומים כמו טיקים, דיכאון, פחדים שהם מצבים המורים לנו על המצוקה של הנשמה, יש להם תשובה הומאופתית שתקל על תהליך הגמילה וגם תלווה אתכם לא רק בשלב הגמילה אלא גם אחריה כאופציה לפתרון של הבעיות הקשות שהיו לכם אם הילד מלכתחילה, ויש על כך אישורים כמו שאתם רואים מפסיכיאטרים הומאופתים רופאים הומאופתים רוקחים הומאופתים ואם אפשר גם לומר ממני, כול אדם מקצועי בעל דעת ידע ורצון אמיתי לעזור לכם לגדל את הילד שלכם לטובת כולנו בריא, אוהב, שמח, יצירתי, מצליח עומד בסטנדרטים.
דר מרלין מטפלת בכל סוגי ההפרעות כולל גמילה מריטלין בהצלחה של 98% מזה 30 שנה.











