פרואנזה סקולר
לזארו הרננדז וג'ק מקאלו, מעצבי המותג הלוהט פרואנזה סקולר, הציגו קולקציה שזכתה לשבחים והתפעלות מקיר לקיר ובצדק. חלק גדול ממנה יזכה ללא ספק גם להצלחה מסחרית, אצל פאשיוניסטות עם סטייל מתוחכם ועדכני.
השפעות אסייתיות, מיפן בפרט, בשילוב עם הרעיון המופשט במקצת לתרגום צורני של הגנה עצמית, היו נקודת המוצא של הקולקציה.
עור ארוג, צבעוני ויפיפה (בצבעי כתום, כחול ושחור) אך נוקשה למראה, בז'קטים, בחולצות ובחצאיות קצרות, יצר מראה שהוא מעין ניסוח מודרני לסוג של שריון, אם תרצו שריון סמוראים. לגזרת הז'קטים בפרט הייתה השפעה יפנית בולטת, ואפשר בהחלט היה לראות את האישה הלוחמת אליה כיוון צמד המעצבים.
משחקי הפרופורציות בגזרות, היו אלמנט מפתח נוסף בקולקציה: הדגמים הפותחים היו בצבעי לבן ואוף וויט וכללו ז'קטים בעלי נפח בגזרות אסימטריות, מעל שמלות קצרות וגם בצירוף מכנסים עם פנסים רחבים. אחריהם באו חליפות מעור שחור, באותן גזרות בעלות נפח עצום ורחב מימדים, בז'קטים ובמכנסי אוברסייז רחבי רגל.
שילובים יוצאי דופן נוספים כללו גימור אסימטרי, דווקא בחזית השמלות והחצאיות הקצרות יש לציין, רוכסנים בצידי חלק מהשמלות ולאורכן וכן שילובים של שרוולי עור עם בדי משי סאטן מבריקים, עוד השפעה יפנית ברורה.
החלק האחרון בתצוגה, כלל שמלות קוקטייל עם כתפיות דקות וז'קטים מברוקד מבריק ומטאלי, עם הדפסי ציפורים ועיטורים בסגנון יפני.
על אף ההשפעות האסייתיות הבולטות נוצרה קולקציה מאוד ניו יורקית ומאוד עכשווית.
באביזרים היו בין השאר, מגפים שחורים באורך הברך ומגפיים באורך הקרסול, עם רוכסנים ופתח לבהונות וקלאצ'ים שטוחים כמעטפה, מקושטים באניצי פרווה.

























