בהשקעה של מיליון ₪ ובאמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA
רשת הוניגמן קידס עולה בקמפיין ארצי שמדגיש את המחירים האטרקטיביים ברשת תחת הסלוגן DAY BY DAY בהשקעה של מיליון ₪ ובאמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA
קטגוריית DAY BY DAY מציעה קולקציה טרנדית של בגדי קז'ואל לילדים (בנים ובנות) במחירים אטרקטיביים במיוחד.
קמפיין הוניגמן קידס DAY BY DAY באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA ובהשקעה של מיליון ₪ יעלה בפוסטר מדיה בפריסה ארצית למשך 10 ימים
בין הפריטים בקולקציה– פוטרים החל מ 59.99 ₪ ,חולצות T החל מ 59.99 ₪ , חצאיות החל מ 79.99 ₪, שמלות החל מ 99.99 ₪ , מכנסיים החל מ 149.99 ₪ , מעילים החל מ 199.99 ₪. לבנים של הוניגמן קידס, חולצות מכופתרות החל מ 99.99 ₪ ,מכנסיים החל מ 79.99 ₪, ג'ינסים החל מ 129.99 ₪ , חולצות T החל מ 59.99 ₪ ומעילים החל מ 199.99 ₪
פרטי הקולקציה משלבים את טרנד הקולג', צבעוניות לוהטת COLOR BLOCK ומראה סטריט אורבאני לילדים
****
קבוצת הוניגמן הינה ממובילות תחום קמעונאות האופנה בישראל. הקבוצה, בבעלות האחים יעקב ומיכה הוניגמן, החלה את דרכה כבר משנת 1947 כחנות משפחתית לבגדי ילדים בתל–אביב. בשנת 1978 נוסדה באופן רשמי חברת 'הוניגמן ובניו'. הקבוצה פועלת כיום באמצעות המותגים 'HONIGMAN' (אופנה לנשים), 'HONIGMAN MENSWEAR' (אופנת גברים), 'HONIGMAN KIDS' (אופנה לילדים), 'TNT' (אופנה לצעירים וצעירות). הרשת מונה 180 סניפים בישראל.
רשת הוניגמן קידס עולה בקמפיין ארצי שמדגיש את המחירים האטרקטיביים ברשת תחת הסלוגן DAY BY DAY

איך הייתה הכתבה?
אוהב0
עצוב0
שמח0
עייף0
כועס0
מת0
קורץ0











