חשבתי שעברנו משהו לאורך השנים, כור היתוך קראו לזה או הפגנות של אתיופים שיקבלו אותם כחלק מהחברה, שווים, וכל השד העדתי שמנסים להבריח אותו ולהדגיש את המשותף.
אך דומה שככל שמנסים וכשנדמה לנו שהתקדמנו באה פרסומת כמו קרמיסימו ומדגימה עד כמה כל החשיבה כאן (במקרה זה של הפרסומאים) היא עדיין בדפוסים של עדות, הדגשת השוני, חשיבה מגזרית ואי שיוויון.
מבחינתי זו כבר סיבה טובה לא לקנות קרמיסימו שהסכימו לפרסומת כזו.
[youtube RseHJDPTPxY]
אז מה היה לנו בפרסומת המהוללת?
יש משפחה חרדית (או דתית לאומי? עלי לצפות שוב בפרסומת)
ויש משפחה של ההתיישבות העובדת
ויש סתם אוהדי כדורגל, משפחה
ואין אנשים כהים בפרסומת הלבנה (אם כי יש גלידת שוקולד!!)
וכולם, מה שמשותף להם זה שהם אוהבים גלידה קרמיסימו. אבל , כדי שלא תטעו לחשוב, זה לא שלכל משפחה כל טעם מתאים! לא.
למשפחה הדתית – גלידה מדגם א' ולהתיישבות העובדת דגם ב'.
כי זה נפלא, שלכל משפחה הקרמיסימו שלה, ולתפארת מדינה ישראל המפולגת!
קרמיסימו הפרסומת שמפלגת את העם
כשנדמה היה לנו שהתקדמנו קצת בכל הקשור לשיוויון בין עדות ומגזרים בישראל באה פרסומת כמו קרמיסימו ומדגימה עד כמה כל החשיבה כאן היא עדיין בתבניות של עדות, מגזרים והדגשת השוני

איך הייתה הכתבה?
אוהב0
עצוב0
שמח0
עייף0
כועס0
מת0
קורץ0











