לראשונה בעולם, מוענק השנה בישראל פרס בקטגוריית קוסמטיקה יוקרתית לאיפור וטיפוח – וקליניק זכה בשתיהן!
בקטגוריית הטיפוח היוקרתי זכה המוצרEven Better Eyes Dark Circle Corrector לטיפול בעיגולים כהים מתחת לעיניים. בקטגוריית האיפור היוקרתי זכה הצ`אבי סטיק- שפתון הלחות.
קליניק, מותג הקוסמטיקה היוקרתי, עושה היסטוריה וזוכה בפרס "מוצר השנה".
לראשונה בעולם, הוענק השנה לוגו מוצר השנה מזהב לשתי קטגוריות קוסמטיקה יוקרתית: איפור וטיפוח. בשתיהן זכתה חברת קליניק: בקטגוריית הטיפוח זכה המוצר המנצח Even Better Eyes– התגלית החדשנית לטיפול בעיגולים כהיםמתחת לעיניים.

ובאיפור – שפתון צ`אבי סטיק– ב- 16 גוונים המספקים צבע עמיד וכיסוי שניתן לבנות בשכבות.

יצויין כי ישראל היאהמדינה הראשונה בעולםבה מוענק לוגו מוזהב.
פרסי מוצר השנה מוענקים בכ-30מדינות ברחבי העולם. הערב, בטקס השמיני בישראל יוכרזו מוצרי השנה בישראל לשנת 2013 – המוצרים והשירותים הזוכים בפרסי החדשנות לשנה זו, כפי שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במחקר הצרכנים המקיף מסוגו בישראל שערך מכון המחקר TNS MySeker(עם יותר מ-2,000 משתתפים!) ועל ידי צוות של עשרות מומחים שהשתתפו בתהליך הבחירה הזהה לכל המדינות.











