קידום אתרים ואופטימיזציה של אתר אינטרנט

טופקינט קידום אתרים הוא אסטרטג שיווק באינטרנט המתמחה בסיוע ללקוחות לבנות את הנוכחות של המותג במנועי חיפוש שלהם ולבצע פרסום באינטרנט באמצעות יצירת תוכן ואופטימיזציה של אתר. התשוקה שלו לשיווק וטכנולוגיה מתעלה על כל שיקול אחר, אצלו תקבלו יחס אישי וידע מיקצועי.

בחורה עם מחשב נייד
אופטימיזציה של מנועי חיפוש
אופטימיזציה למנועי חיפוש, או קידום אתרים בקיצור, נשמעת כמו מדע מורכב שרק גיקים טכניים יכולים להבין. כל אחד יכול לחפש במנועי חיפוש לייעל את הכתיבה ולדאוג למציאת אתרי האינטרנט שלהם על ידי התמקדות בשני דברים בלבד: שימוש במילות מפתח ובניית קישורים.
הנדבך הראשון של אסטרטגיית קידום אתרים אפקטיבית הוא התוכן באתר שלך ובמבנה. מהדרך בה אתה לארגן את האתר שלך, כיצד אתה לייעל את התוכן שלך, יש חמישה היבטים מרכזיים שיבטיחו כי התוכן שלך עושה את העבודה שלה. תכנית קידום אתרים באתר חזקה כוללת מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של תוכן, חווית משתמש, עיצוב אתר, ובנוכחותו של בלוג עם תוכן גדול שמתעדכן בתדירות גבוהה. בואו ניקח מבט מקרוב על כל אחד מהם.
מחקר מילות מפתח: היסודות של אסטרטגית קידום האתר שלך הוא מחקר מילות מפתח.
הרעיון הוא פשוט: אתה יכול רק לייעל את האתר שלך ברגע שאתה יודע איך שוק היעד שלך עבור מוצרים / שירותים שיש לך להציע מחפש. כלי מילות המפתח של גוגל נועד לסייע במקרים של פרסום באינטרנט במילות מפתח היעילים עבור הפרסום בתשלום שלהם. אבל זה כלי חופשי, חזק שיכול להיות בשימוש על ידי בעלי האתר שרוצים להבין טוב יותר את מגוון של מילות מפתח אנשים משתמשים כדי להגיע לאתר שלהם.
מנועי חיפוש כגון גוגל מבצעים סריקה, באמצעות עכבישים,  מחפש מילות מפתח. אתה יכול לשפר את הדירוג שלך במנועי חיפוש על ידי הכללת מילות המפתח שאנשים מחפשים ולהכליל קישורים באתרים רלוונטיים שמכילים ביטויי מפתח דומים.
בכל פעם שאתה כותב משהו באתר שלך, נסה לחשוב על קישור רלוונטי שאתה יכול להשתמש בו. ובכל פעם שאתה מקבל הזדמנות, לנסות לגרום לאחרים לקשר אותך אליהם אם האתר שלהם עוסק באותם ביטויי מפתח.
טופקינט קידום אתרים הוא אסטרטג שיווק באינטרנט המתמחה בסיוע ללקוחות לבנות את הנוכחות של המותג במנועי חיפוש שלהם באמצעות יצירת תוכן ואופטימיזציה של אתר. התשוקה שלו לשיווק וטכנולוגיה מתעלה על כל שיקול אחר, אצלו תקבלו יחס אישי וידע מיקצועי.