בכל משרד אשר מכבד את עצמו יש את המקום הזה שלרוב נמצא מאחורי האדם שאחראי על דלפק הכניסה, וגם בתוך החדרים הנוספים שקיימים ברחבי המשרד וזאת על מנת לספק את המקום הכי אידיאלי עבור יצירה של חלל שבו נמצא כל הציוד המשרדי בצורה מסודרת.
מחפשים את החשבוניות של השנה הנוכחית? הם בוודאי ממוינים בקלסר שבתוך אחד מאותם ארונות מתכת הצמודים לקיר. יש כאלה שבוחרים מדפים ממתכת ללא סגירה, בעוד אחרים מעדיפים ארוניות עם מגירות לשליפה וסידור בצורה נוחה של כל הניירת העסקית. הבחירה היא אישית לגמרי, כאשר האפשרויות הן מאוד ברורות ומנגישות את כל הציוד החשוב הזה שאיתו כל בעל עסק צריך להתנהל באופן הכי נוח למיון ולשליפה.
האם במשרד שלכם יש ארוניות ממתכת שעליהם מסודרים לפי סדר מסוים כל הקלסרים עם כל הניירת החשובה הזו? איך אתם בוחרים את הסוג של הארונית, האם לפי הגודל? לפי העיצוב? או לפי החוזק של המדפים כדי להניח כמה שיותר ציוד משרדי באזור אחד?











