בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם איזו אסטרטגית פרסום טובה ונכונה יותר לעסק שלהם. התשובה היא לא חד משמעית…
לפעמים בעל עסק ירצה לחשוף את העסק שלו ולהביא אותו למודעות של הציבור. למקרים כאלה טוב להשתמש בפלטפורמות של טלוויזיה, רדיו, עיתון, שלטי חוצות ובאנרים באינטרנט.
פעמים רבות הבאת העסק למודעות הציבור חשובה ותורמת לעסק הרבה יותר משנוטים לשער. עסק מוכר יוכל ליהנות פעמים רבות מקהל לקוחות נאמן יותר, מעובדים שרוצים לעבוד דווקא שם, אפילו תמורת פחות שכר ומיוקרה כללית.
למרות זאת, מטרת הפרסום תהיה פעמים רבות הבאת לקוחות חדשים אל העסק בטווח הקצר והמיידי. במקרים כאלה מומלץ מאד להשתמש בפרסום דרך האינטרנט. פעמים רבות לפרסום באינטרנט יש שיטות למיקוד טוב יותר של הקהל, ולמדידת הנתונים.
הכתבה באדיבות top of the list פרסום דיגיטלי לעסקים.












