פיטר Dundas, האיש מאחורי Beyoncé של גראמי השמלה הבלתי נשכחת, משיקה את האוסף שלו בפריז

לאחר עשר שנים ביו"ר המנהל היצירתי של עמנואל אונגרו, אמיליו פוצ'י ורוברטו קוואלי, פיטר דונדס משיק את התווית שלו עם אוסף כמוסות למודה אופראנדי בתערוכות הוט קוטור. אבל הוא לא הולך סולו. כמו איב סן לורן היה פייר ברגה ולנטינו היה Giancarlo Giammetti, Dundas יש אוונגלו Bousis, השותף שלו בחיים הפך שותף לעסקים. ראיתם אותם על השטיח האדום יחד עם קים וקניה, אמרטה, וחברות לדוגמה כמו נטשה פולי. Dundas עיצב את קו הקפסולה שהוא מציג ביום ראשון עם טיפוסים זוהרים אלה בראש. "זה לא מעט שמלות, הוא אומר," זה מה שהבנות שלי רוצות. "01-lede-model-peter

אבל אם החתך-לשם, עם צללית של צללית על הגג של השמלה המתוארת כאן היא דונדה טהורה, האופן שבו הוא הלך לייצר את האוסף הזה – עם הידיים בכל היבט של התפתחות, והערימה יותר קילומטרים ממה שהוא יודע מה לעשות – זה משהו חדש. "עבדתי על חידוש של שלושה מותגים מבוססים עכשיו ואני נהנה לעשות את זה, אבל ברגע זה, עושה משהו חדש לגמרי נראה לי fresher, ובמובנים רבים נראה קל יותר", הוא אומר. "אני לומד הרבה".

נלמד איך נראה אוסף הדונדות ביום ראשון בערב. הנה, הוא דיבר על היתרונות והחסרונות של החל מחדש (זה בעיקר pros) ואת השמלה Beyoncé Grammys כי קיבל את הכדור מתגלגל.

ראיתי על Instagram היית במומבאי לפני כמה ימים. בשביל הרקמות?
כן, הייתי בכל מקום וראיתי כל אדם מחובר לפרויקט הזה. לא הייתי בהודו לעבודה מעולם, אף על פי שהייתי בחגים. זה היה נהדר להתחבר עם handcrafters. אני באמת רוצה לנצל את ההזדמנות בפעם הראשונה כדי לראות איך עושים דברים, להתחבר עם אנשים, וכדי לוודא שהם מבינים מה אני רוצה, ואני מבין את התהליך שלהם, יותר מדי. ואני לומד גם כן. אני בדרך כלל לא הולכת למפעלי נעליים, והפעם אני כבר כמה פעמים. אני רוצה לוודא שהנעליים צודקות, ואני רוצה שהספקים יידעו מי אני.

אז מה אתה רוצה? זו הפעם הראשונה שאתה מתכנן תחת השם שלך.
ניסיתי להיות אינטואיטיבית ולעקוב אחר האינסטינקטים שלי. זו כנראה הדרך הכי גדולה שזה מרגיש אחרת: כי אני מנסה לעשות משהו כי אחרי השפה שלי 100 אחוז. ההתחלה בשבילי היתה ביונסה [דונדה עיצבה את שמלת הביצוע של גראמי], זו היתה הטיפה הראשונה. זהו המשך אורגני של מה שהתחלנו, שיש טיפות כל כמה חודשים [הוא גם עיצב את שמלת הקאן של אמילי רטקובסקי]. קפסולה זו של מודה אופרנדי היא חלק מהשלם. לאחר מכן, אני עושה משהו אחר עם Farfetch. לאט לאט, אנחנו אוספים שכבות.

האם השמלה של ביונסה היא אינדיקציה טובה לרגישות של דונדה? האם זה ממוקד הערב? כי אתה גם חייט גדול, אז אני תוהה מה יהיה לערבב.
זה רגע של תמונה, אז כן, זה הולך להיות דברים הבנות שלי יהיה באמת לתוך: בטוח כמה אירועים מיוחדים אירוע שגורם לך להרגיש כאילו אתה הבחורה היחידה בחדר, אלא גם חייטות. תהליך זה היה על הקשר עם הבנות שלי. אנחנו מתחילים על מודה. הרבה מהחברות שלי שם חנות, ולורן [סנטו דומינגו, מייסד של מודה] הוא חבר שלנו גם כן. אנחנו מתחילים בזה, אבל אני רוצה להגיע גם למקומות אחרים. היה לי תמיכה מדהימה מחנויות כלבו וחנויות מותג רב; זה יהיה הצעד הבא.

אני אוהבת את הדימוי הזה, מרגישה כאילו את הילדה היחידה בחדר. אתה יכול לפרט על האסתטיקה של דונדות?
יש בו בהחלט חושניות, שמחת חיים. יש לקוות שיש אלמנט של זוהר, אלמנט של חופש, של מרדנות. אֵמוּן. קצת נערה היפית בוהמית. אני אוהב לגרום לנשים להרגיש מפתות. בגלל זה אני אוהב לחתוך ו embellishments שגורמים לך לזרוח.

איך זה היה מקבל חברה מחוץ לקרקע בעצמך? נהנית מזה? האם זה מאתגר?
נהניתי מאוד. אבל אני לא עושה את זה לבד, אני עושה את זה עם השותף שלי, אוונגלו. התחלנו לדבר על זה כי חבר הציע להשקיע בו. חשבנו, אולי לאורך הקו. אחר כך הוא עבר למילאנו כדי להיות איתי כאשר לקחתי את העבודה Cavalli, והבנו שאנחנו משלימים אחד את השני טוב מאוד, לא רק באופן אישי, אלא גם מבחינה מקצועית. הפעם זה היה חיוני בשבילי לעשות את זה עם מישהו שיש לי את הגב, וגם לגבו יש לי. כמובן, זה היה מאתגר, אבל היה לנו גם הרבה כיף עם זה. זה דורש הרבה עבודה כדי להפוך חברה הוקמה ולהפוך אותו מודרני. במובן מסוים, בעל גיליון ריק אבל בעל ניסיון אני כבר בר מזל מספיק כדי להיות עד כה בקריירה שלי הוא שילוב נחמד. כיום, יש כל כך הרבה חברות מבוססות כי הם נאבקים להסתגל פעמים בזמנים של גמישות ורבגוניות כי אני באמת לא חושב חברה חדשה היא בעמדת נחיתות יותר מאשר חברה מבוססת.

זה כל כך מרענן לראות שם של מעצב חי על התווית!
אני מסכים. לגיסתי יש חברת טק באמריקה, והוא וחבריו היו מאוד מעוררי השראה לנו. יש לך כל כך הרבה חברות שחושבות מחוץ לקופסא ויוצרות הצלחות, וזה פשוט מרגיש כמו אופנה מפגר מאחור, אפילו ברמה הבסיסית במונחים של השקת מותגים חדשים. עד כה היה חשש מכך. [בבית מותג הוקמה] כאשר אתה רוצה לשנות את המשלוחים ואת עונות השנה. . . קודם כל, אפילו משכנע אנשים לעשות את זה מאוד מאתגר. ואת ההשלכות הכלכליות האפשריות להפחיד אנשים גם כן, ואילו עם זה אנחנו יכולים בעצם להגדיר את השעון את עצמנו. ו להתקדם צעד אחר צעד כדי שנוכל לגדול באופן אורגני.

מה הלאה?
אני רוצה לראות איך זה הולך. עכשיו זה היה נחמד להיות הבעלים של כל מה שאנחנו עושים. זה משהו שחסר לי ממה שעשיתי קודם. אז, אתה מבין כל עלות, כל השקעה על הפרויקט. זה מלמד אותך הרבה, וכנראה הייתי צריך לעשות את זה לפני שנים. אנחנו רוצים להיות הבעלים של הפרויקט, ולכן, אנחנו לוקחים את הזמן שלנו.

אתה נראה די מסחר אלקטרוני ממוקד? למה?
זה בהחלט חלק מהאסטרטגיה. יהיה לנו חנות מקוונת דרך לפני שיש לנו חנות לבנים וטיח. עם חייהם עסוקים של אנשים, מסחר אלקטרוני הוא רק הולך לקבל יותר חשוב. פופ חנויות, כי אני אוהב. זה משהו שאנחנו עובדים עליו. כל הטכנולוגיה הזאת היא חלק מהגישה המודרנית, בשבילי, המטרה העיקרית של כל זה היא ליצור מערכת יחסים קרובה יותר איתי ועם הבחורה הזאת. בגלל זה אני רוצה לעשות את זה. אני רוצה לוודא שהיא שומעת את השפה שלי. שהמסר מגיע הביתה. למדתי לפני שנים שחשוב לבזבז זמן עם הבנות שלי, להבין את החיים שהם מובילים, ולמה הם נכנסים לדברים מסוימים או לא לתוכם. ברצוננו לראות את עצמנו סגנון חיים המותג כמו מותג אופנה, וחלק מהדרך לעשות זאת היא לחיות את החלום, לחלוק את החלום, גם כן.