
להשקה הגיעה הנהלת סלקום ובכירים נוספים, ביניהם:
בתמונה:עמי אלה מנכ״ל אלה קום נציגת סקריפס בישראל, יניב גרינולד סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן של קבוצת סלקום,

ניר שטרן מנכ״ל קבוצת סלקום, רוס הייר סגן נשיא בכיר של סקריפס
.צילום: סיוון פרג'.
ניר שטרן מנכ״ל קבוצת סלקום
רוס הייר סגן נשיא בכיר של סקריפס
עמי אלה מנכ״ל אלה קום נציגת סקריפס בישראל
יניב גרינולד סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן של קבוצת סלקום
סלקום השיקה הבוקר את ערוצי הלייף סטייל היוקרתיים והאיכותיים בעולם שמציבים סטנדרט חדש לצופים – Food Network, Fine Living, Travel channel
מבית "סקריפס" – חברת הפקת תוכן הלייף סטייל הגדולה בעולם. הערוצים, משודרים למעל 300 מיליון בתי אב ב- 176 מדינות וב- 30 שפות, ישדרו בסלקום TV את מיטב התוכן 24/7 באיכות שידור HD חינם בתרגום מלא לעברית.
הערוצים יהיו משודרים בשירות סלקום TV במסגרת חבילת ה- 99 ₪ וללא תוספת תשלום.
להשקה הגיע מחו"ל רוס הייר, סגן נשיא בכיר של סקריפס.
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום: "סלקום מביאה באופן בלעדי לישראל את ערוצי הלייף סטייל הטובים בעולם. כל לקוחות סלקום tv יהנו מהערוצים באיכותHD ללא תוספת תשלום.
הבאת ערוצי הלייף סטייל של סקריפס לישראל היא בשורה משמעותית. הגיע הזמן שצופי הטלוויזיה בישראל ייחשפו לתוכן לייף סטייל בינלאומי ברמות ההפקה הגבוהות ביותר ובחווית צפיה הגבוהה ביותר.
מהיום, הצופים יקבלו אצלם בטלוויזיה את מוצר הלייף סטייל הכי טוב והכי מעודכן בשוק, בדיוק כמו שמקבלים הצופים ברחבי העולם. סלקום tv מזמינה את הצופה הישראלי ליהנות מחגיגה עולמית של סגנון חיים ולצפות בתוכן איכותי, מהנה, חוויתי וכייפי – כפי שהוא עוד לא ראה".

רוס הייר, סגן נשיא בכיר מסחרי לאנגליה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בScripps Networks Interactive : "אנו רואים בישראל שוק חשוב מאד ושמחים להשיק בו את ערוצי הלייף סטייל המובילים שלנו
בשיתוף עם סלקום tv. אנחנו סמוכים ובטוחים שתוכן הערוצים המתורגמים שעברו התאמה לקהל הישראלי Food Network, Travel Channel and Fine Living יצור תהודה אצל הצופים ויספק תוכניות ב
רמה בינלאומית אשר חוגגות את כל מה שאמיץ, כיף ומהנה באוכל שאנחנו אוכלים, בהרפתקאות שאנו יוצאים אליהן ובמקומות בהם אנו חיים".
מומלץ.
מאת:שרית יוכפז- המדריך לחיים הטובים בישראל.











