יצא לכם לחשוב מודע אתם מעדיפים לבצע רכישות בחנות אחת על פני אחרות כאשר בהחלט יכול להיות שהמחיר בחברה האחרת יותר משתלם? למה לקוחות נוהרים אל חנות מסוימת וחולפים על פני חנויות אחרות ביעף מבלי לשים לב ממש מה הן מציעות עבורם? הרבה מזה קשור אל עבודת מיתוג עסקים חכמה שמצליחה לייצר קשר עסקי בין המותג לבין הלקוחות בצורה ששומרת על חוזק לאורך זמן ומול מתחרים שקיימים באותו התחום.
שימוש במילים כמו אהבה, נאמנות וערכים דומים הם דברי שהופכים שלד של מותג לדבר שקורם עור וגידים ונעשה לחלק בלתי נפרד מכל לקוח שמוצא לנכון לחזור על מנת לבצע עסקים עם חברה כי היא פשוט שותפה לדרך החיים שלו ולאופן שבו הוא מעוניין לקבל את השירותים המועדפים עליו. יצירה של מעגל לקוחות שיודע מה הוא רוצה ומקבל את זה בדיוק רב הוא מיתוג עסקי שהופך אותנו הלקוחות לאנשים שבוחרים מותגים בצורה נאמנה תוך ידיעה שקשר עסקי זה עדיף מכל הבחינות על פני האחרים.











