מעל ל 500 קילומטר ביומיים עם השברולט טראקס טורבו בכבישי הארץ

גילוי נאות :קיבלתי את השברולט טראקס ל48 שעות לסקירה

unnamed (1)

אחרי שמאוד נהנתי מהשברולט קרוז Ifamily  שמחתי מאוד לקחת לנסיעת מיבחן את ההשברולט טראקס טורבו החדשה , ואחרי מעל ל 500 קילומטר זאת היתה אחת המכוניות שהכי קשה היה לי להיפרד מימנה, שלא לדבר על להיתרגל חזרה לרכב שלי.

המסלול שעשינו:

Screen shot 2015-09-06 at 4.18.47 PM

הפעם כדי ליבדוק את תחושת הבטיחות ברכב שכל כך חשובה לי נסענו :קצת סיבובים בעיר,  הרצליה,  חצבה, צוקים, עין יהב…חזרנו חזרה למרכז דרך "מעלה העקרבים"  או בשפה פשוטה: 18 פיטולים ….(כמו בסרטים של ג'ימס בונד למי שלא נסע שם) שהכביש הוא אומנם "דו מסלולי" אבל עד רגע זה לא הבנתי איך אמורים לעבור בו 2 רכבים כשרוב הזמן הרגשתי שלרכב אחד אין בכלל מקום.  הרכב, שהוא רכב לא 4×4 וגדול (מאוד גבוה ) מיתנהג בצורה אדירה: מאיץ מצויין (וזה שהמזגן היה כל הזמן על המקסימום), בולם דרך המנוע כשצריך, מאוד מאוד יציב ( והפיטולים תלולים בצורה מפחידה), ונותן תחושת ביטחון בילתי רגילה.

unnamed (5)

אני חייבת להודות שבתנאים האילה הפתיע אותי מאוד עד כמה הרכב יציב , עד כמה הוא מגיב נכון לשטח ואחיזת הכביש שלו מהטובות שבדקתי.

ואם אני מדברת על בטיחות, קבלו סיפור שקרה לי עם הרכב :ברכב מותקנת מערכת מובילאיי , . נסענו בערבה, כבישים די ריקים והנהגים מרשים לעצמם לינסוע בפרעות, ביזכות המערכת הזאת חזרנו בחיים, ממש כך! מולי נסע רכב שיצא לעקיפה…לא היתה באפשרותי בזמן כל כך מהיר "לחשב" האם הוא יספיק או פשוט יתנגש בי, המערכת התחילה לצפצף בפרעות מה שגרם לי לרדת לשוליים…ובכך להציל את חיינו, הרכב מולי פשוט נסע להיתנקשות חזיתית . אני לא יכולה אפילו להתחיל לתאר את הפחד ליראות רכב מולי בכזאת מהירות…אבל ללא ספק המערכת יחד עם התגובה המצויינת של השברולט טראקס בפירוש הצילה את חיינו . אין לי ספק שלבד היתי מצליחה להגיב כל כך מהר, אילה היו שברירי שניות.

unnamed

נחות הישיבה:

מושב הנהג וזה שלידו לגמרי מושבי יוקרה, נוחים ביותר, לא הרגשתי את הנסיעה לגמרי.

נוחות הישיבה במושבים האחוריים:

כבר ציינתי, שאנחנו משפחה גדולה, ולכן המירווח בן המושבים הקידמיים לאחוריים מאוד חשובים לנו, היצלחנו להיכנס כל המשפחה בנוחות מירבית גם אחרי שהזזנו את המושבים הקידמיים הכי אחורה שאפשר כדי ליבדוק, היה מירווח לגמרי סביר ונוח ליושבים מאחור.

אויזרים:

מאוד שמחתי ליראות שהשברולט טראקס מגיע ברמת אבזור גבוהה אשר כוללת, בין היתר, את השברולט MYLINK, מערכת חווית המשתמש של שברולט, המגיעה עם מסך טאצ' אינטואטיבי בגודל 7 אינצ', מצויין ומגיב מצויין (כבר בדקתי רכבים עם מסך מגע והם היו מאוד לא ידיותיים)  מצלמת נהיגה לאחור מקורית, דיבורית Bluetooth מקורית, מושבים אחוריים מתקפלים ל 8 מצבים מודולריים, דלתות בעלות פתיחה רחבה להגברת תחושת המרחב, ושקעי USB ו 230 V.

unnamed (7)

 מזגן:
הינו מאוד מרוצים מהמזגן ברכב,  נסענו רוב היום בחום מאוד מאוד חזק, המזגן עבד רוב הזמן על המקסימים וקירר מצויין למרות החום החזק מאוד בחוץ. אני חייבת לציין שגם כשנסענו במעלי העקרבים , עם כל הקושי בדרך , הוא היה פנטסטי.
צריכת דלק וזיהום אויר:
צריכת הדלק של הטראקס עומדת על 6 ליטר ל 100 ק"מ בדרכים עירוניות ו 10.5 ליטר ל100 ק"מ בכביש בין עירוני.
Screen shot 2015-09-07 at 12.27.41 PM
 
תא מטען :
תא מטען בנפח הוא של 356 ליטר (1,370 ליטר עם קיפול המושב האחורי) מרווח, נוח ולגמרי עמד בצרכים שלנו.
 

unnamed (6)

פרטים טכנים ונוספים על הרכב תוכלו לימצוא כאן  ממליצה לעקוב אחרי הפיסבוק של המותג

שורה תחתונה: ממליצה ביותר! והכי חשוב : תינהגו בזהירות.

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))