בעל עסק רוצה להוציא את המקסימום מתקציב הפרסום שלו. שירותי הפצה ייעודים לעסקים קטנים עד בינוניים יכולים להקפיץ את המכירות
תקציבי הפרסום של בתי עסק הם בדרך כלל מאוד מוגבלים. אנשים לא אוהבים להוציא כסף על דברים שאינם מוחשיים, ומדובר גם ברוב האנשים שמבינים את החשיבות שבפרסום. לכן, כשהם מקציבים תקציב פרסום, הם רוצים לראות תוצאות בשטח. פרסום בשלל המדיות הוא חשוב מאוד, אך יש עסקים שצריכים שיטה ישירה יותר.
עסקים שהם קטנים עד בינוניים ומתמקדים באיזור מסוים, צריכים שירותי הפצה איכותיים כדי להפיץ את המסר הפרסומי שלהם. חברות רבות עוסקות בשירותי הפצה משלב הגהת המסר ועד לשלב ההפצה – שהיא ממוקדת ומפולחת בעצמה. החברות האלו יודעות להגיע לאנשים שהם קהל היעד הספציפי לעסק – מה שממקסם את האפקטיביות של מסע הפרסום.
אוכלוסויות ייעודיות
חשוב לזכור שבישראל יש מספר אוכלוסיות שאינן נחשפות בהכרח למדיות כמו רשתות חברתיות, רדיו וטלוויזיה. אוכלוסיות כמו החרדים והמבוגרים יכולים להיות כח קנייה חזק מאוד, אך הן צריכות לקבל את המסר לתיבת הדואר בעזרת עלונים ותלי דלת ועם מסר ברור ומניע לפעולה. שירותי הפצה טובים יכולים להגדיל משמעותית את המכירות.










