כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ללא ספק אחד הטרנדים החמים בעולם העסקים הקטנים.
אתר אינטרנט זה כמובן חשוב, אבל הרבה בעלי עסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי כ׳דבר הזה׳ שהם משאירים אצל מי שהם נפגשים או משוחחים איתו.
וזה די מובן. כי כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הדבר שכולל את כל מה שהלקוח הפוטנציאלי צריך לדעת גם כדי לתקשר עם בעל העסק (טלפון, כתובת המייל, כתובות של רשתות חברתיות, טופס יצירת קשר ועוד ועוד) ומצד שני כרטיסי ביקור דיגיטליים חכמים (כמו זה של סו דיגיטל למשל) יודעים לעשות דברים רבים נוספים – להציג וידאו של בעל העסק (או סרטוני וידאו כלליים של העסק), להציג גלריית תמונות שרלוונטית עבור העסק, להציג עדויות לקוחות מרוצים ועוד ועוד!
כרטיס הביקור הופך להיות למכונת לידים
באמצעות המודולים המתקדמים הללו, הכרטיס ביקור הפך למעשה לעובד נוסף שעושה מכירות עבור העסק. הוא זמין כל הזמן כדי לתת את כל האינפורמציה למי שמתעניין בשירות של העסק, ועוד.
אז מה צריך לדעת כדי לבחור את הכרטיס ביקור הנכון: לכרטיס הדיגיטלי חייבים להיות את המודולים שהזכרנו למעלה – קרי, כל מה שיכול להגביר את המכירות עבור העסק, הוא חייב לכלול שירות עדכונים עבור בעל עסק, שלא תמיד ישמח להסתרבל עם מערכת שהוא צריך לעדכן בה בעצמו את הכרטיס, והוא צריך לאהוב את העיצוב שלו… זה כמובן הדבר הבסיסי והחשוב הראשון שנתקלים בו.
אם תרצו להתרשם מכרטיס ביקור דיגיטלי איכותי ומתקדם, אתם מוזמנים לחפש באינטרנט: סו דיגיטל.
עד אז, המון בהצלחה!











