נפגשתי עם מנהל אינטליגנט, מודע
ודיברנו על הובלת הצוות שלו.
הוא נע באי נוחות בכיסא וסיפר לי שכשהעובדים שלו עושים
טעויות הוא
נוזף בהם, מרים את הטון ונהיה עוקצני.
הוא מספיק רגיש לראות שהצוות מגיב בלחץ ושזה לא עושה טוב לאף אחד.
מכירים את החוויה הזו שאתם מחליטים שתהיו נחמדים, סבלניים, אדיבים ובסוף יצא מכם משהו אחר?
אם עניתם בחיוב, אתם בחברה טובה של בני אנוש.
לכולנו יש אמיגדלה.
אותו חלק במוח שאחרי על הויסות הרגשי והתגובות הרגשיות ולכך שלא פעם אנחנו מחליטים להתנהג בצורה אחת ולבסוף בצורה אחרת.
כל עוד האמיגדלה שולטת היא מפעילה את הדפוסים האוטמטיים שלנו וברגע האמת הם יכריעו אותנו, את הצוות שלנו וכן, גם את התוצאות העסקיות שלנו.
איך יוצאים מהאוטומטים שלנו בתקשורת הבין אישית ונמצאים בעמדה של בחירה?
איך פועלים מתוך כוח כמנהלים ומנהיגים של עצמנו?
ב- 22.1 אני הולכת להציג בוועידה השנתית למשאבי אנוש מודל מעשי לתקשורת בין אישית אפקטיבית שעוזר לנטרל את הדפוסים האוטומטיים ומאפשר לנו:
לבחור יותר,
וליצור תרבות ארגונית עם נורמות של תקשורת בין אישית טובה של win win עם הסובבים אותנו.
בעידן העבודה של היום הכוח הכי גדול של ארגונים הוא ההון האנושי.
התחרות בין הארגונים על ליבו של העובד הולכת וגדלה.
ארגונים שישכילו להשקיע ולתת כלים ליצירת תקשורת בן אישית טובה לעובדים ולמנהלים בארגון הם אלו שיצליחו
לשמר את העובדים הטובים שלהם, וליצור ארגון יציב וחזק.
תקשורת בין אישית טובה זה הקלף הכי חזק שלנו.
ד"ר שרה סוויד
תקשורת בין אישית פורצת דרך
info@saraswed.com
054-3009226












