עבודה עם לקוחות היא לעולם תהיה דבר מאתגר שאותו עם הזמן יותר ויותר לומדים. ההתנהגות של צרכנים היא כזו אשר מושפעת מכל מיני דברים, ועם השינויים בעולם הזה של הצריכה, כך גם צריכים להבין איך בדיוק נוקטים בצעדים ששומרים על העסק פעיל ומשגשג כל השנים.
זה חשוב עדיין להבין היכן הלקוחות הכי רלבנטיים נמצאים, ועבורם להעניק כל מיני סוגים של הצעות באקט שיווקי שיהיה הכי בולט וחדשני. כל פעולה של הפצה צריכה להיות כזו שאותה בוחנים לפני שאיתה מתקדמים, כאשר ישנה חשיפה של מוצר חדש על ידי דיילים שמעניקים אפשרות של טעימה, חשיפה על ידי חלוקה של עלונים עם קופון וחלוקה של בלונים אפילו, עם השם של המותג לעוברים ולשבים באזורים שבהם יש ריכוז גבוה של אנשים שקרובים אל המיקום שבו העסק שאותו משווקים נמצא.
איך מחליטים מה עושים? כדאי להשאיר את זה לחברות שכבר עוסקות בפעילות כזו במשך של שנים, כדי שהניסיון של אלה יביא אל התוצאות הכי טובות ויגיעו אל המקום הזה שבו כל הלקוחות נמצאים.











