משיק יוגורט בכוס עם קש לחוויית צריכה On The Go
יופלה, מותג היוגורט המוביל מבית תנובה, משנה את חווית הצריכה המוכרת של יוגורט ומשיק לראשונה במקרר החלב, יוגורט בכוס חדשנית עם קש, המתאימה לצריכה על הדרך. מחקרים אחרונים שנעשו בתחום העלו כי קטגוריית ה-OTG בצמיחה, וכ51% מהצרכנים הגלובליים נוהגים לצרוך ארוחה כשהם בתנועה.
הסדרה הייחודית של יופלה, שמציעה בשלב ראשון ארבעה טעמים, נועדה לתת פתרון לצרכנים שמחפשים שימוש נוח, זמין וכיפי לאכילת יוגורט, בכל מקום וללא צורך להוריד את המכסה או להשתמש בכפית. האריזה עוצבה בהשראת הקהל הצעיר ובאייקוניות אורבנית בהתאם לייעוד של הסדרה החדשה.
לילך כהן שולמון, מנהלת אגף השיווק בתנובה: "עולם היוגורטים נמצא בצמיחה ושואף להתחדש כל הזמן, בין אם בטעמים ובין אם בחוויית האכילה. אנו מזהים, בעיקר בקרב צעירים, צורך למוצרים המתאימים לאורח חיים מאוזן המשתלבים בקצב החיים האינטנסיבי. את ההשראה קיבלנו מעולם השייקים והסמות'יס, שתפס תאוצה בקרב צרכנים בשנים האחרונות יחד עם הצורך של צרכנים לפתרונות נוחים וזמינים על הדרך."
מוצרי הסדרה:
יוגורט בטעם תותים בשמנת 2% שומן, 200 גרם
יוגורט בטעם קוקוס ולימון 2.8% שומן, 200 גרם
יוגורט בטעם עוגיות אלפחורס 3.8% שומן, 200 גרם
יוגורט בטעם פירות יער 2% שומן, 200 גרם
מותג יופלה – הושק בישראל בשנת 2001 על ידי תנובה וכיום יופלה הינו המותג המוביל בישראל בתחום יוגורט הפרי, ומחזיק במגוון מוצרים איכותיים בכל קטגוריות היוגורטים: יוגורט פרי, יוגורט דיאט, יוגורט לבן, יוגורט עם תוספות מפנקות, מעדני פעוטות, משקאות יוגורט ויופלה GO- העשיר בחלבון.












