
יום שישי 10:00 בבוקר, דפיקה בדלת, אני שומעת גבר צעיר בדלת "משלוח למלי".
כולי התרגשות: "מיהו המאהב האלמוני ששולח לי בבוקר יום הולדתי פרחים?" בעודי יורדת במדרגות, אני מזהה קופסא קטנה ומטריפה. מיד הבנתי שלא מאהב ולא פרחים ילוו אותי הבוקר. פתחתי את המשלוח של חברת גלוסיבוקס וגיליתי קופסא עם שלל פינוקים לטיפוח אישי. טיימינג עבורי זה המון. הרגשתי שממש לכבוד יום הולדתי הגיעה לה החבילה…
כאחת שמלווה חברות בשיפור מתן השרות ובתקשורת בונה להגדלת המכירות, שירות הוא הכל עבורי. אם יש משהו שעליו לא אתפשר הוא שירות איכותי עם נגיעה אישית. קיבלתי חבילה שכללה תיק איפור יפהפה בצבעי קיץ עזים. יצא שהתיק הזה נדחף לי אל המזוודה וכך נסענו לסופ"ש מפנק עם מוצרי טיפוח בשלל גדלים שטרם התנסתי בהם. מאחר ואני מרגישה צעירה ורעננה לא חשבתי שעליי להשתמש בסרום לפנים, אז זהו שבגילי רצוי ואף מומלץ לפנק את עור הפנים בחומר יוקרתי שכזה.
מה שהדהים אותי, שהחבילה כללה מוצרים בגדלים שונים, חלקם בגודל מקורי וחלקם בגודל קטנטן. מסוג המוצרים שאני מקבלת להתנסות, ברשתות הפארמים השונים ומעולם לא יודעת לשייך את המוצר לסוג טיפול אותו הוא מעניק.
אז זהו שבגלוסיבוקס חשבו על הכל, ועם בשירות איכותי עסקינן הרי שלערכה הנאה צורפה גלויה המפרטת את שמות המוצרים, תפקידם והמחיר המלא שניתן להשיגם.

המוצרים מותאמים אישית לשגרת הטיפוח וסוג העור ככה שמדובר בשרות ייחודי, איכותי ובעיקר בעל נגיעה אישית. נחשפתי למוצרים אותם לא הכרתי חלקם שימושיים יותר וחלקם פחות. מה שבעיקר אהבתי, שאחת לחודש בעלות סימלית אפשר להתפנק במוצרים חדשים, או אפילו לפנק חברה או בת משפחה בעלות מזערית ובאיכות מרבית, חשיפה למוצרי טיפוח חדשים וכאלו שטרם יצאו לשוק…
הטיימינג של החבילה הפתיע בגדול ובעיקר שימח אותי מאוד, הפנטזיה על המאהב והפרחים התחלפה לה בהנאה צרופה למתנה אישית מגניבה, מי לא אוהבת לקבל מתנות?
מסקרן אותי לדעת מה חשוב לכם יותר חוויית שירות? או איכות? על מה תתפשרו? ועל מה בשום אופן לא?
מלי אבן חן,
מאמנת אישית ועסקית – בדרך שלך
054-2070864
https://www.facebook.com/4yourway











