מחקר חדש בדק וגילה: ב-2018 נקנו יותר נעלי סניקרס מנעלי עקב
אז איך קרה המהפך הזה? זה לא סוד שכבר שנים אנחנו מתלוננות על כאבי גב, אצבעות וכל מה שקשור בנעילת נעליי סטילטו אז עם ההעצמה הנשית הגיע גם זמן השינוי גם בתחום הנעליים.

קייט מידלטון, הנסיכה הרישמית של הממלכה, הגיעה לביקור רשמי בקנדה כשהיא נועל, איך לא, סניקרס לבנבנות וצחורות, והשר היסטוריה.
יותר ויותר נשים יורדות מהגובה ועוברות לנעלים שטוחות כדוגמת סניקרס גם לאירועים חשובים ומכובדים.
מחקר חדש שנערך בממלכה מצא כי 37% מהנשים רכשו נעליי סניקרס בשנה החולפת ולעומתן 33% בנעלי עקב. האם זהו ניצחון הנוחות?
זה לא חדש שנעל העקב היא היא הסמל הנצחי לנשיות שופעת, הנעל שמסמלת עדינות ויופי דורשת מאיתנו יכולת אקרובטית לא מבוטלת, מאחר ורובנו לא ניחנו בה נוצר מצב שהיא מגבילה אותנו מאוד.
כחלק מהמהפכה הנשית ההולכת לעולה בשנים האחרונות, ובאה לידי ביטוי גם בעולם האופנה הסניקרס תופסות מקום מכובד בכל ארון נעליים. גם המקפידות הגדולות ביותר לא יוותרו על זוג שכזה, גם אם בעבר לא היה סיכוי לתפוס אותן ללא הסטילטו.
ויש לזה סיבה טובה, נעלי הסניקרס השטוחות מאפשרות תנועה קלילה וחופשית יותר וללא כאבים ומאמץ.
וכשנשות העולם הגדול עוברות לשטוחות זה רק עושה חשק לחבק את הטרנד בשתי רגליים(?!)
המחקר מראה באופן ברור שנשות בריטניה המוקפדות קנו השנה יותר נעלי סניקרס מאשר נעלי עקב. מכאן ניתן ללמוד שהפופולריות של נעלי העקב יורדת באופן כללי. 59% מהנשים שנשאלו הכריזו כי הן מעדיפות נעליים שטוחות על פני עקבים ולמרבה ההפתעה, ככול שעולה הגיל הטרנד מתחזק.
״זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שהמכירות מראות שהסניקרס גברו על העקבים", מספרת מנתחת הנתונים מהמחקר. אנחנו רואים שיש טרנד צרכני גדול בו פריטים ספורטיביים משתלבים בלבוש היומיומי והסניקרס הפכו לפריט האהוב ביותר.













