הצרכנים בישראל בחרו זוכי 'מוצר השנה : שרית יוכפז

בחורה עם מחשב נייד
מוצר השנה
זוכי מוצר השנה-שרית יוכפז 
הצרכנים בישראל בחרו ובאירוע השנתי של זוכי 'מוצר השנה – בחירת הצרכנים' הוכרזו התוצאות: מיהם המוצרים והשירותים החדשניים ביותר לשנת 2019  * בשנה זו ישראל היא המדינה החדשנית ביותר בעולם בהשוואה ל-36 המדינות שבהן מוענקים הפרסים היוקרתיים  מאת: שרית יוכפז

 בהשתתפות מאות מבכירי השיווק והקמעונאות בארץ ועשרות מובילי רשת, נערך אירוע זוכי 'מוצר השנה – בחירת הצרכנים' ונחשפו מוצרי השנה בישראל לשנת 2019 – המוצרים והשירותים הזוכים בפרסי החדשנות לשנה זו, כפי שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במסגרת מחקר צרכנים מקיף מסוגו שערך מכון המחקר קנטאר מדיה בקרב יותר מ-3,500 צרכנים.

החדשנית בעולם - ישראל. זוכי מוצר השנה 2019

בין הזוכים בשנה זו-  היינקן 0%, מכונת כביסה משולבת מייבש AEG, משכנתא דיגיטלית של לאומי, Tyto בכללית, PURE CLAY MASKS של לוריאל פריז, סדרת חליטות ופירות של ויסוצקי ומוצרים ושירותים רבים נוספים אשר הושקו לאחרונה בישראל

פרסי 'מוצר השנה – בחירת הצרכנים' מוענקים ב-36 מדינות ברחבי העולם ומוענקים בישראל כבר 14 שנה. השנה, ישראל היא המדינה החדשנית ביותר בעולם בהשוואה לשאר המדינות, שבהן הוענקו השנה פרסי החדשנות של מוצר השנה. "העובדה שבישראל מוענק המספר הרב ביותר של פרסי חדשנות למוצרים ולשירותים חדשים מעידה על רמת החדשנות הגבוהה בארץ, גם בשל העובדה שחברות מקומיות משיקות מוצרים ושירותים חדשניים וגם משום שחברות בינלאומיות מרבות להשיק לצרכן הישראלי, הידוע כחובב חדשנויות, את המוצרים החדשים שלהן, מסביר ערן יסעור, המייצג את פרסי החדשנות הבינלאומיים של מוצר השנה בישראל. "בטבלה העולמית של Product of the Year לשנת 2019 נמצאים במקום הראשון המשווקים מישראל עם 63 פרסי חדשנות שהוענקו למוצרים ולשירותים שלהם. במקום השני – עם 56 פרסים שהוענקו להם – נמצאים המשווקים הצרפתיים, והמשווקים מבריטניה ואוסטרליה חולקים את המקום השלישי עם 51 פרסי חדשנות שהוענקו להם".

לדברי ערן יסעור, אחת התופעות הבולטות השנה היא כמות הפרסים הגדולה שהוענקה למוצרים ולשירותים בפיתוח 'כחול-לבן': למעלה מ-60% מהזוכים הם מתוצרת ישראלית. "העובדה שכמות הפיתוחים המקומיים בתחומי המזון, הטיפוח והשירותים עומדת על למעלה מ-60 אחוז מכלל הזוכים מעידה על כך שישראל היא 'מעצמת חדשנות', שמושקות בה חדשנויות רבות ומעידה גם על כך שהצרכנים הישראלים גם נוטים לנסות חדשנויות ולאמץ אותן. פרסי 'מוצר השנה – בחירת הצרכנים' מהווים בשנים האחרונות את הפרס היוקרתי והנחשב ביותר בעולם בתחום החדשנות של מוצרים ושירותים בייחוד משום שמי שבוחר את הזוכים הם הצרכנים", מוסיף ערן יסעור, "שלושת הפרמטרים לפיהם מוכתר מוצר השנה בקטגוריה הם חדשנות (25%), אטרקטיביות (25%) ושביעות רצון משימוש בפועל (50%).
כמו בבחירות אחרות שנחווה בעוד שבועיים – לא מספיק רק להיות חדשני – צריך להיות גם איכותי וגם למצוא חן בעיני קהל הבוחרים – במקרה שלנו זהו קהל הצרכנים במדינת ישראל".