השקת הטעם החדש הינו חלק מקמפיין בינלאומי "5Dimension" ששיאו במשחק מציאות מדומה ענק במתחם בברלין
חברת ריגלי מציעה לצרכנים הישראלים טעם מסטיק חדש המבוסס על טעם פרי האסאי הברזילאי. המסטיק החדש המשלב גם את טעמי האוכמניות והרימון ישווקו בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה ויימכר במחיר מומלץ של 6.90 ש"ח לאריזת 12 יח' ו2.5 ₪ לאריזת 5 יח'.
במקביל חברת ריגלי משיקה את קמפיין "5Dimension " של המותג – שעיקרו פעילות נושאת פרסים המתוקשרת ע"ג אריזות ה– 12 יח' של מסטיקי החברה בו הצרכנים מאתרים את הקוד שבתוך האריזות ומקלידים אותו באתר המבצע הייעודי, נכנסים להגרלה ויכולים לזכות בפרסים.
עמוס פם מנהל השיווק של ריגלי: "ההשקה היא חלק מהפעילות הבינלאומית 5 DIMENSIONהמתקיימת במספר מדינות באירופה ובינהן ישראל. מדובר בהגרלה שהפרס הראשון הוא טיסה לברלין וכניסה בלעדית למתחם החושים של מסטיק 5 כולל אירוח מלא." הוא מוסיף כי "המתחם בברלין מספק חוויה סנסורית בלתי רגילה ע"י שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומכניס את המבקר לעולם מציאות מדומה".[אריזת הטעם החדש [
הטעם החדש יושק במקביל בשתי הקונפיגורציות 12 ו-5 יחידות והוא מצטרף לטעמים הקיימים: מנטה, מנטה עדינה, פירות טרופיים, תות, פטל, אגס ליים ואבטיח.












