הודעה שיווקית על הדלת

בחורה עם מחשב נייד

הדלת של הבית היא המקום שבו כל דייר עובר כאשר הוא יוצא מן הבית וכאשר הוא חוזר אליו. הנחה של הודעה שיווקית על הידית של הדלת היא כזו שתמיד תיצור מעורבות של האדם שמתגורר באותה הדירה, גם אם זה בעלים של עסק. מכאן והלאה זו כבר שאלה של בחירת הדלתות הנכונות עבור תלייה של המודעה לצד יצירה של מודעה מספיק בולטת ומעניינת על מנת שהיא תעבור את השלב של הקריאה המהירה.

את תלי הדלת אנשים פחות נוטים לזרוק בצורה כה מהירה מכיוון שהם הרבה יותר מושכים את העין וגם עבים בצורה שלא מאפשרת קיפול מהיר וזריקה אל הפח. הם יותר מסקרנים, ולכן בחירה של תלי דלת היא כזו שיכולה להגדיל בצורה ניכרת את הסיכויים של מעורבות הלקוחות שמקבלים אותם עד לכדי יצירה של פעולה אקטיבית כמו הגעה או התקשרות בנוגע לאותה המודעה.

איך עושים את זה נכון? חברות של שיווק ישיר שמתמחות ביצירה וחלוקה של מודעות מן סוג הזה יביאו אל תוצאה כמה שיותר טובה, ואל החזרה של ההשקעה שאף היא ביחס אל יתר סוגי המהלכים השיווקיים אינה יקרה.