אתר "שיפוצים פלוס" שם קץ למתחים סביב תקופת השיפוצים

בחורה עם מחשב נייד

 
Screen shot 2015-11-10 at 7.43.54 AM
מהרגע שבו נצטרך לשפץ את הבית שבו אנחנו גרים, או, יותר מזה, את הבית הישן שנקנה בעמל לא קטן. שיפוצים הם שם נרדף ל"קשיים", ולרוב הם הורסים את השגרה המבורכת: הבית הופך לעיי חורבות, אף פעם לא ברור מתי יסתיים השיפוץ, לעיתים עוד צריך לנדוד לבית ההורים עד יעבור זעם (או קרובי משפחה דרגה רביעית), תמיד ישנו חשש שהקבלן ייעלם לנו באמצע העבודה, או שהמחיר שנסגר בהתחלה יהיה גבוה פי שניים בהמשך. או פי שלושה. ואם נוסיף לכך את הדימוי הנמוך ממנו סובל הענף – שרלטנות גבוהה, חוסר פיקוח הולם של המחוקק – נבין די בקלות מדוע רבים מעדיפים לא להגיע לרגע הזה, הרגע שבו נדרש שיפוץ.
Screen shot 2015-11-10 at 7.45.19 AM
במטרה לייצר סטנדרטיזציה בתחום השיפוצים ולהציע לגולשים קבלני שיפוצים אמינים וטובים בכל אזור בארץ – החליטו נתנאל אבוטבול ושמול שמחוני, שני יזמים, רק בני 30 לנקוט יוזמה. השניים הקימו את אתר האינטרנט שיפוצים פלוס; האתר מחבר בין הלקוחות המשפצים לבין קבלני השיפוצים שנבחרו מראש וסוננו בקפדנות על ידי האתר. ומה הכוונה סינון קפדני? רק לשם הדוגמה, עד כה מתוך אלפי קבלנים שמבקשים להצטרף לאתר, רק כ- 60 קבלנים נבחרו לאתר.
 
בשנה האחרונה מפעיל האתר אסטרטגיה פורצת דרך ויחידה מסוגה בארץ – אחריות מקצועית על הקבלנים הפועלים באתר; האחריות ניתנת ללא עלות ללקוח ומאפשרת לשפץ בראש שקט. בכל עיכוב, משבר או תקלה, אחראי צוות האתר על הקבלנים הספקים הרשומים בו, ומחויב לטיפול והענקת ליווי מלא לתהליך. וזאת מתוך אמון מלא בקבלנים הנבחרים לאחר תהליך הסינון.
 
איך עובד התהליך?
מפקח מטעם האתר, בעל ניסיון של 25 שנות מקצוע, נפגש באופן אישי עם כל קבלן שמבקש להצטרף לאתר על מנת לבדוק את מידת האתיקה והמקצועיות שלו.
איסוף חוות דעת מלקוחות-עבר של הקבלן ואימות שאכן עבדו יחד באמצעות עיון בפנקס חשבוניות.
אנשי "שיפוצים פלוס" נמצאים בקשר אישי יומיומי עם הקבלנים ואף מגיעים לשטח לביקורות.
נציגי האתר פונים לכל הלקוחות ששיפצו עם קבלן דרך "שיפוצים פלוס" ואוספים מהם חוות דעת וציונים בסוף השיפוץ – אלה קובעים את הדירוג של הקבלן ברשימה ואף את המשך ההופעה באתר (קבלן עם ציון נמוך מ-9 יוצא מהאתר) –> התוצאה: הקבלן מאוד מחויב ללקוח.
 
מלבד זאת האתר מציע מידע מקצועי ותכנים: פורום, סרטוני וידיאו, מאמרים וטיפים מעולם השיפוצים בכלל, וכל הקשור לבית בפרט. "שיפוצים פלוס" גם משתף פעולה עם חברות מובילות בתחום, על מנת להעניק הנחות ייחודיות עבור מוצרים המיועדים לשיפוץ ולבית.
 Screen shot 2015-11-10 at 7.47.53 AM

שמול שמחוני

שמול שמחוני, מייסד ומנהל האתר, שאחראי על ניהול טכנולוגי ותמיכה טכנית מרחיב: "האתר שלנו נותן פתרון לבעיה בשני מישורים: במישור אחד אנחנו שמים את חכמת ההמונים במרכז – חוות הדעת והציונים של הלקוחות קובעים את המיקום של הקבלן באתר ולכן הקבלן מחויב ללקוח ולנו. במישור השני, גורם מקצועי מטעם האתר מגיע בפועל לשטח ובודק את הקבלן בזמן העבודה"
 

https://www.shiplus.co.il/

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))