מה הקסים אותי במושג החדש הזה בעולם השיווק: "אקסטרא מייל"

האקסטרא מייל זה היותר מזה… זה עוד משהו שלא מרושש אותי כעסק ובכל זאת אני יכולה להעניק ללקוחות שלי שירגישו בשמיים וידעו שהם חשובים לי וחשבתי עליהם.

15936478_10155017400649301_7972840914216881989_o                                               צילום: מאירה גוראי רז

אתמול שמעתי הרצאה מטרפת מפי פרדריק והנושא היה "אקסטרא מייל".
מזמן לא הקשבתי בשקיקה ובהתלהבות מהתחלה ועד הסוף למישהוא/מישהיא.
קודם כל הוא דיבר עם "פאשן" יענו התלהבות.
אחכ גילית שגם לו יש הפרעות קשב וריכוז… אז כבר אהבתי אותו.
והדבר הכי חשוב הוא לא בא להראות לי כמה הוא חכם ויודע… כמו רבים בשטח שעושים זאת אלא בא לגלות לי משהו בדרך יצירתית שלא ידעתי עד אתמול.
אז אקסטרא מייל הוא בעצם המשהו עוד קצת שמתבטא בלארג'יות יצירתית שאני כעסק יכולה לתת ללקוחות שלי.
שרות טוב הוא מובן מאליו בעולם המתורבת… כאן אצלנו בארץ כשמדברים אלי יפה ולא נוזפים בי … אני מתלהבת ומרגישה נורא מיוחדת כי השגתי באישיות המהממת שלי שרות טוב.
כששליח הבטיח שיגיע בשעה מסויימת ועמד בזה אני אוטוטו מתעלפת מההישג של שנינו…
בגדול מה שנקרא שרות טוב אמור להיות מובן מאליו ולא צ'ופר.
האקסטרא מייל זה היותר מזה… זה עוד משהו שלא מרושש אותי כעסק ובכל זאת אני יכולה להעניק ללקוחות שלי שירגישו בשמיים וידעו שהם חשובים לי וחשבתי עליהם.
אחת הדוגמאות היתה על האופציה של מתארחים בבית מלון שביום של הצ'ק אאוט בשעה המיועדת (כאן בארץ זה משהו כמו )11.00 פתאם בא ללקוח להשאר עוד לילה בכיף שלו…
אין מצב….

ובכל זאת מלון בוטיק אוסטרלי חשב על הרעיון ואמר וואלה אם לא היה צ'ק אין והחדר פנוי לי היום למה שלא תשאר עוד לילה עלינו… ואתה יודע מה ??? ועוד לילה… מה הוא הפסיד??? המלון לא הפסיד כלום…קצת מיזוג אוויר נגיד… בן כה החדר אמור לעבור ניקוי מה זה משנה לו כל עוד החדר פנוי??? הפרסום הקפיץ את המלון בכזו רמה שהיה שווה את השינה של הלקוח המרוצה.

הושפעתי מאד מההרצאה ומאתמול חושבת איך אני מוסיפה "אקסטרא מייל"

לשני המופעים שלנו: "טיפול 10,000" ו-"מדברות לרוחב"

כל יום לומדת משהו גם בגיל 65  באהבה אירית.

       ההרצאה של פרדריק בלסן-THE EXTRA MILE

אנחנו כבר לא מתרגשים משירות טוב, גם אם הוא טוב מאד, אנחנו מתרגשים מהאקסטרה מייל. הצעד הנוסף. זה שקורא תיגר על הקיים ומשבש את כל מה שהיכרנו בשירות. עיצוב השירות הוא תהליך מאתגר שחשוב לפצח ולפתח בכדי לעמוד בקצב התחרותי. הלקוחות תובעניים יותר, הטכנולוגיה מאפשרת יותר ושחקנים חדשים שוברים פרדיגמות ומאמצים גישה רלוונטית יותר לעידן הנוכחי. ממדים כמו מהירות, פשטות, זמינות וגמישות מקבלים עדכון גרסה ומייצרים סטנדרטים שאם מתרגלים אליהם, אין דרך חזרה. הרצאת ה"אקסטרה מייל" מציגה גישות שירות בולטות שמאותתות שהן כאן להישאר. כל אחת מהגישות יכולה להשתלב בשירות הנוכחי שלכם או לעצב אותו מחדש. בהרצאה שזורות דוגמאות מעוררות השראה למותגים וחברות שלקחו את השירות צעד אחד קדימה, יצרו מהלכים חדשניים ויצירתיים, קראו תיגר על הקיים והלכו עוד צעד אחד קדימה מכולם. מהטוב למצוין. ומהמצוין לאקסטרה מייל.

 

אירית דגמי - אשה בגיל השלישי.
כששואלות אותי איך התחלתי את העסק שלי "העגילים של אירית דגמי", אני מספרת שאני אשה כזו שהחלומות שלה מגשימים אותה.​את סוג העגיל הזה עם שלושת המרקיזות משובצות בשלל צבעים אני עונדת מעל עשור.פה ושם חברות ביקשו שאכין גם להן וזה התנהל כעגילי אירית והחברות שלה.​יום אחד העלתי פוסט לפיסבוק שלי וסיפרתי על העגילים.​הפוסט יצר עניין ונשים החלו להתעניין בעגילים ושאלו אם אני מוכרת? אמרתי כן.​ומאז הכל היסטוריה.​אני נשאלת למה דווקא הצורה הזו ולמה רק את הצורה הזו אני משבצת ומוכרת?​התשובה שלי:​יש משהו בנפילה הזו של שלושת המרקיזות שצורתן כצורת עלים,ומניסיוני גיליתי שהדגם הזה מחמיא לכל אשה שעונדת אותם ונראה כאילו עיצבו אותם רק בשבילה.