אומרים שעצבים מסוכנים לבריאות
אבל להוציא את העצבים בבלוג באינטרנט – זה ממש בריאות.
במקום, להוציא את העצבים שלי על המשפחה, חברים ואפילו הבוסים, אני מקדישה את הבלוג שלי knowall לכעסים שלי בנושאי צרכנות.
אז כל הסובבים אותי יכולים להירגע, יותר אני לא אתנפל עליהם כאשר אני מקבלת שירות גרוע -במקרה הטוב, ובמקרה הרע – כאשר אני מרגישה שעובדים עלי, או שסתם לנותן השירות לא בא בדיוק לעבוד – ומעדיף לפתור אותי עם תשובה מתחמקת. והכי גרוע מאשימים אותי על מחדל שהם עשו.
והדוגמא הטריה מהבוקר, עכשיו, מהבנק. מהידיד הטוב ביותר של האדם.
יש לי חשבון בנק שאני מבצעת בו פעולות כבר למעלה מ – 8 שנים. נכון הפעילות שלי היא מאד מינורית, הכל בטלפון עם נציגי השירות ואף לא פעם אחת התעוררה בעיה, ביקשתי ביצעו, ואפילו לא הייתי צריכה לבדוק.
בזמן האחרון כאשר ביקשתי שירות, גיליתי שלא מבצעים את בקשתי ואפילו לא מודיעים לי על כך.
מה מתברר, פתאום הגיע פקיד חדש לבנק, עשה סדר ומצא שחסרים לו מסמכים שהייתי צריכה, לטענתם, להביא לפני 8 שנים, ולכן הוא מעכב את ביצוע הפעולות המבוקשות.
כמובן, שלא טרחו לספר לי על כך. גיליתי את זה לאחר שראיתי לא ממלאים אחרי ההוראות שלי בחשבון. פשוט לא ביצעו, או שעיכבו את הביצוע עד לקבלת אישורים מיוחדים מהדרגים הגבוהים.
הגעתי היום לבנק לברר, והתשובה נא להביא לנו את המסמכים, שאנחנו הבנק לא דרש ממך. והכל כמובן מקורי ולא העתקים וצילומים. לכי חפשי את המסמכים ואת המקור אחרי 8 שנים.
הפתרון שלי, הוא פשוט מאד לרוקן את החשבון אט אט, ולהעביר אותו למקום בו הם יותר מסודרים ולא נותנים לי שעורי בית על טעויות שהם ביצעו.
אה, ועכשיו הוקל לי מאד. לא צריך לחשוש ממני שאחזור הביתה, את העצבים הוצאתי כבר בבלוג.
צפו להמשך התלונות שלי בתחום הצרכנות, על הדברים הקטנים אלה שיכולים למרר את החיים לאט לאט ובביטחה.











