לא בטוח כמה מכם עוד זוכרים את השחקנית וינונה ריידר (46), מלכת הקולנוע של הניינטיז, בעלת עיני האיילה החומות והענקיות שניתן היה לצלול לתוכן.
ריידר שכיכבה בזמנו בתפקידים ראשיים במספר שוברי קופות ("ביטלג'וס", "המספריים של אדוארד","נערה בהפרעה", "נשים קטנות"), נחקקה כאהובתו של ג'וני דפ והפכה לפני הדור שלה בסרט "מציאות נושכת", נעלמה מהתודעה לאחר שנתפסה ב-2002 גונבת פריטי לבוש בשווי של 5,000 דולר מחנות כל-בו בבוורלי הילס.
אמנם בזמנו טום פורד, מעצב-העל, ליהק אותה לקמפיין סאטירי בהשראת אותה גניבה מביכה, אבל ריידר פשוט לא חזרה לעצמה. בסרט "נערה בהפרעה"היא הייתה אמורה להיות הכוכבת הראשית אבל אנג'לינה ג'ולי גנבה את הפוקוס וזכתה בפרס האוסקר על משחקה בסרט שהפך אותה בין לילה לכוכבת.
ריידר, שהיתה מועמדת פעמיים לפרס האוסקר, נעלמה ונמנעה מלקחת על עצמה תפקידים מעניינים. היא גם לא עוררה עניין בחייה האישיים ולא נצפתה עם מישהו מסעיר אחרי הקשר המתוקשר דפ (בשיא אהבתם דפ קיעקע על זרועו "Wynona Forever").
השנים חלפו, כוכבניות חדשות צצו בהוליווד וריידר הענוגה לא הצליחה לשחזר את ימי התהילה, עד הקאמבק שלה בסדרה המצליחה "Strange Things" מבית נטפליקס.
את חזרתה ללב הצופים היא משלימה בימים אלה עם קמפיין מקסים לחברת "לוריאל". הפרסומת המקורית בכיכובה שודרה לראשונה בטקס "גלובוס הזהב" וריידר נראית בה קסומה במיוחד, כובשת ומתאימה לקונספט: "כולם אוהבים קאמבק – גם שיער פגום".
כיף לראות את מי שהייתה אחת הנשים הנערצות מטפסת חזרה לטופ וממציאה את עצמה מחדש. אנשים אוהבים קאמבק, במיוחד כשריידר מציגה את כשרונה ואת יופיה שלא נעלמו עם השנים. נדמה שהיא חזרה לעניינים רק כשהיא הרגישה בשלה לכך והצלחתה המחודשת מוכיחה שזה אף פעם לא מאוחר להמשיך מהיכן שהפסקת. אין זה מובן מאליו שמותג חזק מלהק את ריידר ומשקם את תדמיתה. כעת היא עשויה לקבל קמפיינים נוספים, לאחר שחברת "לוריאל", פרצה את הדרך.
הקמפיין:
[youtube zdNch2enw0o nolink]














