בימים אלה "משמר המפרץ" עושה קאמבק היסטורי בזכות בגד הים האייקוני, אותו לבשה פמלה אנדרסון ושאר קאסט המצילות בסדרת הקאלט של הניינטיז. מי שכעת הפכה אותו להצלחה מסחררת היא דוגמנית המידות הגדולות, אשלי גרהאם, שהצטלמה בתוכו לצד דוגמניות נוספות והכריזה שניתן להשיג את בגד הים האדום והשלם בכל המידות (מ-4 עד 24). נשים בכל העולם לא נותרו אדישות לבשורה והסתערו על בגד הים האהוב והנחקק.
המותג, "Swimsuits for All", שגרהאם היא הפרזנטורית שלו, החליט להרים את הכפפה ולייצר אותו עבור כל הנשים. "העיצוב הזה מוכיח שכל אחת יכולה להיראות נפלא בבגד ים", הצהירה הדוגמנית שמככבת בקמפיין. "לכל הנשים מגיע להרגיש בטחון ואושר על החוף". לא רק בגד הים הפופולרי חזר לאופנה, גם האהדה לקימורים ובמסגרת הקמפיין גויסו דוגמנית הצמרת לשעבר, ניקי טיילור והזמרת טיאנה, שהציגו מודל נשי בריא ולא רזון חולני.
"'משמר המפרץ' ייצג את מה שהיה אז סטנדרט היופי בחברה", הוסיפה גרהאם שמזכירה לכולן שאין טעם לרדוף אחר "הגוף המושלם" כי אין כזה דבר. פעם טוויגי הייתה מודל היופי בעולם ושנים אחריה הייתה זו סינדי קרופורד שהציגה מבנה גוף עבה יותר, כך שיופי זה באמת עניין של טעם ויש מקום לכולן. אז מי שרוצה בגד ים כזה תוכל להשיג אותו בפחות מ-60 דולר באתר swimsuitsforall. מידה 24 כבר סולד אאוט, מה שמוכיח שאין מספיק בגדי ים מחמיאים בכל המידות והגיע זמן לעצב מבחר מגוון יותר, עם או בלי אשלי גרהאם.

















