מגמות-בנוף-הדיגיטלי-המתפתח
הנוף הדיגיטלי חולל מהפכה באופן שבו העולם העסקי מנהל את עסקיו. זה ייעל את הדרך שבה חברות מחפשות פוטנציאל, מייצרות מכירות, מעורבות עם קהל הלקוחות שלהן ועוד הרבה יותר.
אולי אין דוגמה טובה יותר לכך היא אופטימיזציה למנועי חיפוש, שממשיכה לדחוף חברות בפני קהל היעד שלהן.
עם זאת, הנוף הדיגיטלי הולך ומתפתח. זה תמיד גדל ויחד עם זה מגיע השינוי. העסק שלך צריך לדעת מהן המגמות הללו וכיצד תוכל לנצל אותן.
ראה להלן מספר מגמות שיווק דיגיטלי בהן תוכל להשתמש בתוכנית השיווק הדיגיטלית שלך החל מהיום!
1. כוחם של משפיענים
חלק מהחברות רואות את הערך של תשלום למשפיעני מדיה חברתית כדי לשווק את המוצרים שלהם ולדחוף אותם מול שוק היעד שלהם. חברות אחרות רואות בזה בזבוז כסף שעדיף להשתמש בו בטקטיקות שיווק אחרות.
בגלל זה, מגמה גוברת בנוף השיווק הדיגיטלי היא מדידת הנתונים והאנליטיקה של משפיענים.
מנהלים רוצים להעריך את המשפיעים הללו ולראות אם יש דרך אמינה למדוד את הצלחת השקע.
כדי לעשות זאת, הם מודדים את כוחו של המשפיע לפני שהם מנהלים איתם עסקים. הם מסתכלים על מספר גורמים כמו מותג, ביצועים ועקביות בכל רחבי מדיה חברתית.
2. יכולת מציאת היא מפתח
היבט חיוני אחד של הנוכחות המקוונת של כל חברה הוא באמצעות מדיה חברתית. רוב הצרכנים המקוונים מחפשים מותגים לעבוד איתם באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית.
בגלל זה, שם המשחק הפך להיות זמין עבור קהל היעד שלך ככל האפשר. באילו נקודות מכירה הלקוחות שלך משתמשים לרוב? האם יש לך חשבונות מבוססים לכל אחת מהפלטפורמות הללו?
הקפד להגדיר חשבון עבור פלטפורמות מדיה חברתית חיוניות כגון Linkedin, Twitter, Instagram ו-Facebook.
קח את הזמן כדי לוודא שכל החשבונות שלך מעודכנים כל הזמן ומקבלים את אותה תשומת לב. דאג למידע ליצירת קשר, פרסם קישורים לאתר שלך, דחף את התוכן שלך לעוקבים שלך.
3. מכירות ושיווק קרובים מתמיד
אם הייתם בעולם התאגידים במשך זמן מה, אז כנראה שאתם יכולים לזהות את הדרמטי שהנוף הדיגיטלי גרם למכירות ולשיווק שלכם. בימים אלה, הם מקיימים אינטראקציה יחד כמו שלא היה מעולם.
כדי להצליח בשוק המקוון, מחלקות השיווק והמכירות שלך צריכות לעבוד יחד כדי להבין את קהל הלקוחות שלך.
מה מייצר המרות מכירות גבוהות יותר? איזו מהפרסונות של הקונים שלך הוכיחה את עצמה כרלוונטית ביותר? איזה סוג תוכן יוצר את המעורבות הגדולה ביותר?
התובנות ששתי המחלקות מייצרות יכולות לעזור לענות על שאלות אלו. ככל שיש לך יותר נתונים לרשותך, כך שיווק הדיגיטלי יכול להיות מעודן יותר.
4. התמקדו בחוויה
יותר מדי חברות מתמקדות בקליק הראשוני. הם משתמשים בחלק ניכר מתקציב החברה שלהם כדי לדחוף מודעות סקסיות לקהל היעד שלהם כדי לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי הזה ללחוץ על המודעה.
אתה יכול לקבל שיעור קליקים של 100 אחוז, אבל אם לא תקדיש זמן להתמקד בחוויה שלאחר הקליק, המרות המכירות שלך יהיו מינימליות.
קליק הוא פשוט אמצעי להשיג את הלקוח האידיאלי שלך בדף הנחיתה שלך. מגמות-בנוף-הדיגיטלי-המתפתח
עם זאת, אם התוכן אינו רלוונטי או אינפורמטיבי, הלקוחות יקפוץ מהר יותר ממה שאתה יכול לומר "המרה".
בימים אלה, אחת ממגמות השיווק הדיגיטלי הגדולות ביותר היא להתמקד יותר במחזור החיים של הלקוח.
כיצד השיווק הדיגיטלי שלך יכול לסייע ללקוח בכל שלב בתהליך? האם כיום היא מקיימת את הדרישה הזו?
- תתחיל למקד יותר מהתקציב שלך בחוויה עבור הלקוח שלך.
- האם התוכן שלך פותר את נקודת הכאב של הלקוח?
- האם האתר שלכם ידידותי למשתמש?
- התוכן/ האתר מותאם לסמארטפון?
- כל התכונות הללו עושות הבדל עצום.
5. חזר על המותג שלך באינטרנט
חברות רבות עושות את הטעות של להרחיק מדי מהמותג האמיתי שלהן במרחב המקוון. אם המותג המקוון שלך אינו תואם את המותג הלא מקוון של החברה שלך, הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך לא יזהו אותך.
אם עדיין אין לך מותג מבוסס, הקפד לעשות סיעור מוחות עם הצוות שלך כיצד להגדיר טוב יותר את המותג שלך.
לאחר שבנית את זה, אל תעזוב את זה. השתמש בו באתר האינטרנט של החברה שלך, בתוכן, בפרסום ובפלטפורמות המדיה החברתית. בכל מקום שלעסק שלך יש נוכחות מקוונת, שם צריך להיות גם המותג שלו.
נוחחות חזקה למותג באופן עקבי, באינטרנט וגם מחוצלו, יעזור ללקוחות שלך לבנות נאמנות עם המותג שלך.
זה גורם לחברה שלך להיראות אמינה יותר.
6. אמץ את המעבר לנייד
אולי התכונה הכי מתעלמת מהאתר כיום היא הידידותיות לנייד של אתר אינטרנט.
בפעם הראשונה בהיסטוריה, יותר אנשים מבקרים באינטרנט דרך סמארטפון יותר מכל מכשיר אחר כולל מחשבים שולחניים. המגמה הזו רק תמשיך להתגבר.
ודא שהאתר של החברה שלך מותאם למסך של סמארטפון. אם לא, אז שכור חברת עיצוב אתרים מהימנה שתבצע עריכה נכונה.
אי קיום אתר מותאם לנייד מציב פער אדיר באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך. אם לקוח מבקר באתר שלך והוא לא משתנה כך שיתאים למסך הטלפון שלו, הוא יחזור מיד, ולא יחזור לאתר שלך לעולם.
השתמש במגמות אלה בנוף הדיגיטלי לטובתך
כעת לאחר שראית מספר מגמות ראויות לציון בנוף הדיגיטלי, הגיע הזמן לשלב אותן באסטרטגיית השוק הדיגיטלי שלך.
הקפד להפוך את המותג שלך לנגיש ככל האפשר. עם זאת, הדגישו גם את הצורך שהמותג שלכם יישאר עקבי בין הפלטפורמות השונות בהן יש לכם אותו.
גלוש באתר שלנו למאמרים נוספים הקשורים לקידום אתרים, אפליקציות אינטרנט, תוכן ירוק עד ונושאים מועילים רבים אחרים וכך תקבל רעיונות מקוריים ליישום!








