כך פתר בעל עסק חלק מבעיותיו העסקיות באמצעות חברת ניקיון

לפני מספר חודשים נכנס אלינו בעל עסק במרכז העסק. הוא בעלים של חברה די גדולה כבר (כמה עשרות עובדים) היושבים במשרד במרכז הארץ. מרבית הלקוחות של החברה היו עוברים דרך המשרד קודם ויושבים לפגישות עם נציגי החברה. בעל העסק סיפר לנו שבזכות חברת ניקיון בתל אביב שלהם הוא הציל את העסק שלו מפשיטת רגל. אומנם זה היה מקרה קיצוני אבל כל בעל עסק שיש לו משרדים פעילים יכול ללמוד מהמקרה הזה.

בחורה עם מחשב נייד

לפני מספר חודשים נכנס אלינו בעל עסק במרכז העסק. הוא בעלים של חברה די גדולה כבר (כמה עשרות עובדים) היושבים במשרד במרכז הארץ. מרבית הלקוחות של החברה היו עוברים דרך המשרד קודם ויושבים לפגישות עם נציגי החברה. בעל העסק סיפר לנו שבזכות חברת ניקיון בתל אביב שלהם הוא הציל את העסק שלו מפשיטת רגל. אומנם זה היה מקרה קיצוני אבל כל בעל עסק שיש לו משרדים פעילים יכול ללמוד מהמקרה הזה.

כיצד זה קרה?

כל זמן שהמשרד היה קטן ומנה כמה עובדים, העובדים דאגו לניקיון המשרד בעצמם כיוון ששטח המשרד לא היה גדול, החברה סגרה עסקאות עם לקוחותיה בקצב הולך ומתגבר מדי יום, כמות העובדים הלכה וגדלה והם נאלצו לעבור למשרד גדול יותר. ניהול משרד גדול יותר דורש תחזוקה שונה לגמרי מאשר במשרד הקטן. ניהול של כמה עשרות עובדים שונה מאוד מניהול של כמה עובדים בודדים. הוצאות המשרד גדלות, האחריות גוברת אבל הפעילות כל הזמן ממשיכה. החברה משקיעה יותר בפרסום, יש יותר הוצאות על עובדים ובהתאם לכך יש צורך בהגדלת הכנסות החברה. שם הייתה בעיה.

אולי יעניין אותך – חברת ניקיון משרדים בתל אביב

לקוחות רבים יותר הגיעו למשרדים החדשים של החברה ובהתחלה הכול היה נראה ורוד. הלקוחות התרשמו מהמשרדים, נסגרו עסקאות והעסקים פרחו. לאחר כמה זמן, המדיניות שאומרת שהעובדים דואגים לניקיון המשרד כבר נעלמה, כיוון שסטטיסטית יותר עובדים התעצלו לנקות אחריהם, היה יותר לכלוך במהלך היום בכל המשרד, עכבות בוץ מנעלי העובדים, אבק מצטבר, כיור מלא כלים, שקיות זבל שבעבר התמלאו אחת ליום-יומיים כבר התמלאו כשעתיים-שלוש לאחר פתיחת המשרדים בבוקר. הלקוחות הבאים שהגיעו לא נותרו אדישים והביאו שאם משרדי החברה כה מבולגנים ומטונפים, כך גם החברה תטפל בעסקים שלהם ובעקבות רושם זה שנוצר אצלם נסגרו פחות ופחות עסקאות. החברה הפסידה כספים במשך כמה חודשים ולא ידעה כיצד לפתור את הבעיה. הם הזמינו יועץ עסקי שהסביר להם על החשיבות של רושם ראשוני חיובי אצל הלקוח, במיוחד כאשר החברה מבוססת על סגירת עסקאות פרונטליות מול הלקוחות שלהם ולכן יש לשמור על המשרד נקי ומצוחצח בכל שעות היום שהמשרד פעיל.

וכך זה נפתר:

החברה התקשרה אל חברת ניקיון משרדים במרכז וקיבלה הצעות מחיר. בחרה את הצעת המחיר הנוחה ביותר עבורה ביחס לשירות שהיא תקבל. חברת הניקיון החלה לעבוד באופן מידי והתוצאות לא איחרו להגיע. באופן קוסמי, יותר לקוחות פרגנו על המשרדים כמו בהתחלה ושאלו אם הם "חדשים", היו מרוצים משהותם במקום וסגרו יותר עסקאות. כך הבין בעל העסק את החשיבות של ניקיון המשרד ותחזוקתו בצורה ראויה. אם גם אתם בעלי משרדים במרכז צרו קשר עם חברות ניקיון משרדים במרכז ודאגו לשמור על המשרד שלכם נקי גם עבור העובדים שלכם וגם עבור הלקוחות שלכם.

מחפשים הדברה בתל אביב?