תמחור של סוכנויות SEO, יועצים חושפים כמה עולה SEO

רוב אתרי ה- SEO גובים ריטיינר חודשי עבור חלק משירותיהם או כולם. 74.71% מהנשאלים גובים מהלקוחות שכר חודשי. התמחור עבור זה משתנה באופן משמעותי ממדינה למדינה, אך כמעט אף פעם לא עולה על 5,000 דולר לחודש (94.23% מכל הנשאלים מתמחרים את שירותיהם ב- $ 5K לחודש ומטה).

בחורה עם מחשב נייד
  • רוב אתרי ה- SEO גובים ריטיינר חודשי עבור חלק משירותיהם או כולם. 74.71% מהנשאלים גובים מהלקוחות שכר חודשי. התמחור עבור זה משתנה באופן משמעותי ממדינה למדינה, אך כמעט אף פעם לא עולה על 5,000 דולר לחודש (94.23% מכל הנשאלים מתמחרים את שירותיהם ב- $ 5K לחודש ומטה).

  • SEOs רבים מציעים דגמי תמחור רבים, אם כי הרוב לא. 40.8% ציינו כי הם מציעים דגמי תמחור מרובים. אולם 59.2% מהנשאלים מציעים רק מודל תמחור אחד, 66.99% מהם גובים ריטיינר חודשי. משמעות הדבר היא כי 39.66% מכלל אתרי ה- SEO שנבדקו גובים רק ריטיינר חודשי – הם אינם מציעים תמחור לפי שעה או לפרויקט לאף אחד מלקוחותיהם.

  • עבור הריטיינר החודשי, 501 – $ 1,000 לחודש הוא שכבת התמחור הפופולרית ביותר. 23.08% מהריטיינר החודשי נכנס לטווח זה. רמת התמחור השנייה הפופולרית ביותר היא 251- 500 דולר, המהווה 19.23%. עם זאת, 24.23% מהמחזיקים החודשיים הם 2,001 $ לחודש ומעלה. בארצות הברית 2,501- $ 5,000 לחודש היו שכבת התמחור הפופולרית ביותר.

  • תמחור לפי שעה, $ 100-150 $ לשעה הוא שכבת התמחור הפופולרית ביותר. 25% מכל תעריפי השעה נופלים בטווח זה. בארה"ב הנתון הזה קופץ ל -35.29%. שכבת התמחור השעה הפופולרית השנייה היא 75- $ 100 $, המהווה 19.53% מכל תעריפי השעה.

  • תמחור לפרויקט, $ 501 – $ 1,000 הוא שכבת התמחור הפופולרית ביותר. 25.17% מכל הפרויקטים נופלים בטווח זה. עם זאת, 52.32% מהנשאלים גובים עמלות חד פעמיות של 1,001 $ ומעלה, כאשר חלקן גובות עד 25,001-50,000 $.

  • תעריפי השעה כמעט ואינם עולים על $ 150 לשעה. 88.28% מהנשאלים גובים $ 150 לשעה או פחות, אם כי למעלה ממחצית (50.44%) מאותם אנשים גובים בין 75 ל -150 דולר לשעה. רק 11.72% מהתעריף לפי שעה עולה על 150 $ לשעה, ורק 6.25% עולה על 200 $ לשעה.

  • סוכנויות SEO גובות יותר מפרילנסרים ויועצים. מקדם אתרים פרילנסר גובה בממוצע 68 דולר לשעה, ואילו סוכנויות SEO גובות כמעט כפול מזה (134.66 דולר). זה סיפור דומה עבור ריטיינרים חודשיים ודמי פרויקט; סוכנויות SEO גובות פי 2 ויותר מפרילנסרים, ובאופן משמעותי יותר מיועצים.

  • מומחה קידום אתרים גובה יותר באופן משמעותי מאחד שמנוסה פחות (לא מפתיע במיוחד) אלה שנמצאים בעסק במשך שנתיים ומעלה גובים 39.4% יותר לשעה, 102.41% יותר עבור ריטיינרים החודשיים, וכ -275% גדולים יותר עבור פרויקטים חד-פעמיים מאשר אלו שעסקו פחות משנתיים, בממוצע.

  • SEOs המשרתים רק את השוק המקומי שלהם גובים פחות משמעותית מאלו המשרתים את השוק העולמי. בממוצע, המשרתים את השוק העולמי גובים 130.74% יותר מאלו המשרתים את השוק המקומי בכל מה שקשור לתמחור המשמר החודשי. הממצאים שלנו היו דומים גם לתמחור לפי שעה ולפרויקט – אם כי לא ממש קיצוני.

  • שירותי קידום אתרים המבוססים בהודו ובאמריקה הלטינית גובים פחות משמעותית מאלו שמתבססים במקום אחר. 100% מ- SEOs המבוססים באמריקה הלטינית והודו גובים $ 60 לשעה או פחות, פחות משמעותית משיעור השעה הממוצע העולמי של 108.33 $. זה סיפור דומה גם כשמדובר בריטיינרים חודשיים ותמחור לפרויקט.