קורס שיווק דיגיטלי מומלץ

למה לבחור בשיווק דיגיטלי כקריירה?

התחזיות לעולם התעסוקה בתחומי השיווק הדיגיטלי שומרות על חיוביות וצמיחה עקבית. אחת הסיבות לכך, היא שתחום השיווק הדיגיטלי מתפתח באופן רציף, ובמיוחד כאשר נוצרות פלטפורמות פרסום חדשות ללא הפסקה. החלק הטוב במיוחד – שזהו מקצוע בניתן להשתלב בו במגוון סוגים של חברות: הייטק, קמעונאות, מגזר ציבורי, רפואה ועוד…
לכן כמעט בכל מגזר, הביקוש למומחי שיווק דיגיטלי הוא גבוה יותר מהממוצע, ביחס למשרות אחרות, והתחזיות מספרות שהביקוש יגדל בכ-10% עד לשנת 2026. 
לפי ה- Online Marketing Institute, מעסיקים מחפשים אנליסטים בשיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים, מנהלי תוכן שיווקי, מנהלי רשתות חברתיות ומומחי שיווק במובייל. 

מסקר השכר השנתי של פיאלקוב דיגיטל עולה שגם השכר במגמת עלייה. בטבלאות שכר שיווק דיגיטלי רואים כי השכר הממוצע עלה משמעותית בשנה האחרונה מ-12,227 ש"ח ל-14,055 ש"ח. 

בניין הטכניון

איך נכנסים למקצוע

בד"כ בעזרת לימודים בתחום. מתוך הסקר עולה כי 66% מהעובדים בתחום השיווק הדיגיטלי, למדו בקורס מקצועי. 

במסגרת קורס מומחי שיווק דיגיטלי בטכניון נחשפים למגוון התפקידים בתחום ושמים דגש רב על תפקיד מנהלי קמפיינים. בתפקיד זה, אחראים על העלאת קמפיינים במדיות השונות, בקרה עליהם, ניתוח הנתונים המתקבלים, הסקת מסקנות וביצוע שינויים בהתאם לצורך. מנהל.ת הקמפיינים צריך.ה להכיר לעומק את המוצר וקהלי היעד וכמובן את הפלטפורמות הדיגיטליות הקיימות וכיצד להשתמש בהן נכון. חשוב לנהל את הקמפיין מבחינה אסטרטגית, לבחור את קהל היעד, להבין את היעדים, לנהל תקציב, לבדוק באופן שוטף את פעילות הקמפיינים, לבחון את העמידה ביעדים, ולעשות אופטימיזציה בהתאם לנתונים המתקבלים.

בימינו, מנהלי שיווק דיגיטלי יכולים לנתח באופן מדויק מאיזה פלטפורמה מתעניינים הגיעו, מה הם עושים באתר ואיזה טקטיקות הניבו את ה – ROI (Return on Investment) הגבוה ביותר.
הגישה הזו, שהיא מוכוונת נתונים, עוזרת למנהלי שיווק דיגיטלי להוכיח עד כמה הם נחוצים לעסק ומהן השיטות האפקטיביות ביותר בפרסום עבור העסק, כדי למנוע בזבוז כספים שנובע מאי-וודאות ו"ניחושים".

מה תמצאו בקורס מומחי שיווק דיגיטלי של הטכניון

קורס מומחי שיווק דיגיטלי של היחידה ללימודי המשך בטכניון הנו אחד הקורסים המבוקשים והיוקרתיים להכשרת מומחי שיווק דיגיטלי. הטכניון הנו מוסד פורץ דרך בתחומי ההשכלה הטכנולוגית והדיגיטלית ומדורג כיום בין המוסדות האקדמאיים המובילים בעולם. תכנית הלימודים משלבת ידע עדכני תיאורטי יחד עם תרגולים מעשיים רבים ליישום החומר, שילוב שהוכח כאפקטיבי ביותר ללמידה. בנוסף, הסטודנטים מתנסים בהקמת קמפיינים לעסק אמיתי.
הקורס בנוי מ-6 יחידות לימודים שונות, שמכשירות את הסטודנט לעבוד בתחום השיווק הדיגיטלי, ומקיפות את הפלטפורמות העיקריות בתחום זה. בכל יחידת לימוד מועברים סדרה של שיעורי עומק והתנסות מעשית. 

מה היתרונות שלנו? 

  • תכנית וותיקה שמאושרת ע"י מועצה אקדמית טכניונית אשר מוודאת שהתכנים הם המקצועיים והעדכניים ביותר, עבור שוק העבודה. 
  • הדרך הטובה ביותר ללמוד שיווק דיגיטלי היא לבצע בפועל שיווק דיגיטלי. בתכנית שלנו, אנחנו מלווים עסקים אמיתיים שדרכם מתרגלים את הכלים שלומדים בקורס. כל סטודנט יכול לבחור עסק בעצמו או לקבל עזרה בבחירת עסק מסגל הקורס. וכמובן שליווי של עסק יכול גם לעזור בנטוורקינג בתוך עולמות השיווק, שאין לדעת לאן יוביל.
  • תעודת סיום מטעם הטכניון לימודי המשך בשפה האנגלית, כדי שתוכלו לעבוד גם בחו"ל
  • מרצים שמגיעים מהשטח! כולם עובדים בפועל בשיווק דיגיטלי במגוון תחומים: אסטרטגיה, ניהול קמפיינים, תוכן ועוד. רק מי שעובד בתחום, מכיר היטב את הצרכים בתעשייה, את הטרנדים בעולם שלא מפסיק להתפתח ואת כל מה שצריך כדי להצליח בתפקיד – שהרי זו המטרה העיקרית של ההכשרה שלנו. 
  • המרצים בקורס ממשיכים לעבוד גם אחרי שהשיעור נגמר… הם מעניקים ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך – ממשבים את הסטודנטים באופן קבוע, עורכים איתם שיחות אישיות ומעורבים לכל אורך התהליך של הכנת הפרויקטים והעבודות.
    במקרים רבים, סטודנטים שלנו עורכים פרויקטים של שיווק דיגיטלי על העסק שלהם ומקבלים ליווי מקצועי מהמרצים. 
  • לומדים בקמפוס בחוויה קבוצתית בכיתה וחוזרים על החומר בבית! כל השיעורים מוקלטים לצפייה חוזרת ע"י הסטודנטים. 

הקורסים של הטכניון לימודי המשך נפתחים בקמפוסים בחיפה, בתל אביב ובירושלים, במתכונת של 2 מפגשים בשבוע בד"כ בשעות הערב, כך שיתאימו לאנשים שעובדים בתחום ורוצים להתמקצע או למי שעובד בתחום אחר ומעוניין לעשות הסבה מקצועית.  

רוצים לשמוע מה אומרים הבוגרים שלנו? 

גילי אילן, היא עצמאית בעלת סטודיו לקרמיקה, שהחליטה להגיע לקורס כדי ללמוד איך לשווק את העסק שלה בארץ ובארה"ב. היא מספרת על התכנית "הקורס היה מעמיק ורלוונטי, עוסק במה שצריך על מנת לתפעל את מערכת השיווק של העסק וגם עוזר להבין טוב יותר את העבודה עם ספקים חיצוניים.
זה נתן לי מבט מקצועי יותר על העסק, גם בתור הבעלים. עזר לי להבין מה חסר, מה יכול לעזור לעסק שלי ואיך אני יכולה לתפעל כלים שיווקיים גם ללא צורך בספק חיצוני.
כיום, יש דברים שאני בוחרת להוציא החוצה אבל יש לי שליטה מלאה ואני יודעת מה מתאים טוב יותר לעסק שלי". 

שחר לוסקי עובדת בחברת שיווק ודיגיטל בתחום התרבות והאומנות. היא הגיעה לקורס כדי להתמקצע ומספרת: "אני ממליצה מאוד! אני חושבת שהקורס מהמקיפים והמעמיקים שיש בשוק, ניתן להגיע עם ידע בסיסי בלבד ולצאת עם הבנה רחבה בתחום. למרצים אכפת וחשוב שתצליח, שהלקוח שלך יצליח, ומעודדים למידה אחד מהשנייה ועל סמך סטאדי קייס מהשטח. למדתי איך להתנהל במרחב הדיגיטלי בכלל ובתחום הקמפיינים הממומנים בפרט" 

שחר מרגלית, הוא כיום פרילנס עצמאי בשיווק דיגיטלי. "הצטרפתי לקורס כדי להכיר לעומק את כל האספקטים בתחום, וזה בהחלט מה שקיבלתי בקורס. צוות המרצים אקסטרא מקצועי, הקורס משלב בין תיאוריה לפרקטיקה באופן מושלם. קורס מומלץ לכל מי שרוצה לעסוק בתחום". 


עולם השיווק הדיגיטלי הוא רחב מאוד, ולכן בטכניון לימודי המשך החלטנו להרחיב את יריעת ההכשרות שלנו גם לתחום הניהולי-אסטרטגי בשיווק דיגיטלי. הסטודנטים שלומדים בקורס מגיעים בד"כ מתפקידים ניהוליים בשיווק ורוצים להבין את התחום מנקודת המבט של מקבלי ההחלטות. התכנית שמה דגש על הבנה רחבה ותכנון אסטרטגי יעיל בעולם השיווק הדיגיטלי, שהוא אחד הגורמים המשפיעים על הצלחת הארגון.
במסגרת הקורס רוכשים ארגז כלים לקבלת החלטות אסטרטגיות לטובת הארגון, מדידת תוצאות, שיפור ביצועים והבנת צרכי הלקוחות.
נבחרת המרצים בקורס מורכבת מאנשי מקצוע בכירים, אשר עבדו בחברות בינלאומיות כגון Google, Microsoft, Oracle Corporation ועוד, והם בעלי ניסיון רב בהדרכה.