אם אתה יוצר תוכן, כנראה שהתשובה היא "כן". יצירת תוכן איכותי דורשת זמן, מאמץ ומיומנות. ואם אתה מפרסם רק את התוכן שלך במקום אחד, אתה לא מפיק את המרב מהעבודה הקשה שלך. העבודה הקשה ביותר היא יצירת הרעיון והמאמר המקורי, כך שמגיע לו לקבל את מירב תשומת הלב האפשרית.
החדשות הטובות הן שיש דרכים לכתוב פעם אחת ולפרסם בכל מקום. על ידי ייעוד מחדש והפצת התוכן שלך, אתה יכול לקבל חשיפה מקסימלית לעבודה שלך במינימום מאמץ. למרות שזה לא פשוט כמו העתקה והדבק, יש הרבה טיפים ליצירת תוכן יעילה:
1. תכנן את התוכן שלך מבעוד מועד
אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך זמן ביצירת תוכן היא לתכנן מראש. על ידי תכנון התוכן שלך מראש, אתה יכול ליצור חלקים באצווה ולהכין אותם לשימוש כאשר אתה צריך אותם. זה ימנע ערבול של הרגע האחרון ויעזור לך להישאר מאורגן.
אנו ממליצים להשתמש ביומן שיווק דיגיטלי כדי לתכנן את התוכן שלך מראש, כולל תוכנית הקידום שלך.
2. צור תוכן ירוק עד
תוכן ירוק עד הוא נצחי ותמיד רלוונטי. סוג זה של תוכן ניתן לשימוש חוזר ולעשות שימוש חוזר ללא הגבלת זמן, מה שהופך אותו לאידיאלי להפצה. כתוב קטעים ירוקי עד שיהיו יקרים בשנה מהיום בדיוק כמו היום.
תזכורת שעליך לחפש לרענן מאמרים אלה מדי שנה במקום ליצור כתבה חדשה בכל שנה!
3. השתמש מחדש בתוכן שלך
אל תיתן לעבודה הקשה שלך ללכת לפח – השתמש מחדש ביצירות הטובות ביותר שלך לפורמטים חדשים או לפלטפורמות שונות. אתה יכול להפוך פוסטים בבלוג לאינפוגרפיקה, פודקאסטים, או אפילו תסריטי וידאו במינימום מאמץ. תהיו יצירתיים וחשבו על כל הדרכים שבהן תוכלו לארוז מחדש את התוכן שלכם.
איך להפוך מאמר אחד לפוסטים רבים?
כבר היה לכם רעיון מצוין למאמר וכתבתם אותו, הגיע הזמן להפיק ממנו את המרב. הנה הסבר גדול כיצד ליצור סוגים שונים של תוכן מולטימדיה. כשאתה מפרסם את התוכן שלך בערוצים אחרים, זכור לקשר חזרה למאמר הראשי לאחר הפרסום.
להלן דרכים לייעוד מחדש ולהפיץ מאמרי תוכן:
1. צור גרסת וידאו של המאמר שלך ופרסם אותו ביוטיוב ובאינסטגרם. זה יכול להיות רק הסבר מהיר המדבר על המאמר וכמה פעולות נוספות. אתה יכול גם להשתמש בכלי כמו Zoom או Loom כדי להקליט את המסך שלך לתוכן דינמי יותר.
2. צור גרסת מצגת של המאמר שלך ופרסם אותו ב-SlideShare. ל-Google Presentations יש תבניות נהדרות שתוכל להשתמש בהן ולמתג עם התוכן שלך.
3. צור גרסת אודיו של המאמר שלך ופרסם אותו כפרק פודקאסט או פשוט העלה כקובץ SoundCloud שאותו תוכל להטמיע במאמר כדי להגביר את המעורבות.
4. בגודל נכון – חלק את המאמר שלך לחתיכות קטנות יותר ופרסם אותן כעדכונים במדיה החברתית. כלי בינה מלאכותית יכולים לעשות זאת בצורה יוצאת דופן, אבל עוד על כך בהמשך.
5. גרסת אינפוגרפיקה – צור אינפוגרפיקה של Canva של התרשימים הראשיים והטייק-אווי מתבנית. ניתן להוסיף את זה למאמר, להעלות ללוח של פינטרסט ולשתף אותו באינסטגרם.
6. שלח את המאמר שלך לאתרים כמו Medium ו-LinkedIn Pulse. אולי כדאי גם לפנות לאתרי שותפים כדי לראות אם הם יפרסמו את המאמר,
7. צור גרסת PDF להדפסה של המאמר שלך והפוך אותו זמין להורדה בחינם באתר האינטרנט שלך. אם אתה מסוגל להוסיף תוכן נוסף או רשימות ביקורת, זה יכול ליצור דרך מצוינת לאסוף מיילים באמצעות מגנט לידים.
המפתח הוא לגרום לתוכן שלך לעבוד עבורך על ידי ייעוד מחדש והפצתו בכמה דרכים ככל האפשר. על ידי כך, תקבל חשיפה מקסימלית לעבודה שלך במינימום מאמץ. ברגע שתהליך נבנה עבור השלבים האלה, זה יכול להקל על האצלת עבודה זו למישהו אחר בצוות או לאדם במיקור חוץ.
ערוצי קידום מכירות
ישנם מספר ערוצים דיגיטליים שונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להתאים את התוכן הירוק עד שלך. המפתח הוא לזכור את הקהל של כל אחד מהם ולאצור את התוכן לערוץ זה. התוכן שאתה מקדם בטוויטר ייראה שונה מהתוכן שאתה מפרסם עבורו בחיפוש בתשלום. הנה כמה רעיונות להתאמת אותו תוכן למדיומים דיגיטליים שונים.
חיפוש בתשלום
כשמדובר בחיפוש בתשלום, התוכן שלך צריך להיות רלוונטי ועשיר במילות מפתח. זה אומר לכלול את מילות המפתח שאנשים מחפשים במודעות שלך ובדפי הנחיתה שלך. אתה גם צריך לוודא שהמודעות שלך ממוקדות ורלוונטיות לקהל שלך. אם אתה משלם כדי לשלוח תנועה למאמר מקודם, ודא שאתה אוסף מיילים !
חברתי בתשלום
עם פרסום במדיה חברתית בתשלום, הכל עוסק ביצירת תוכן שהוא מקורי לפלטפורמה שבה אתה משתמש. זה אומר ליצור פוסטים שמתאימים לפורמט של הפלטפורמה (למשל תמונות באינסטגרם או סרטונים ביוטיוב) ושימוש בהאשטאגים ובמילות המפתח הנכונות. חשוב גם לפרסם בזמנים שבהם הקהל שלך הכי פעיל בכל פלטפורמה.
שותפויות
אם אתה עובד עם חברות אחרות או משפיענים על שותפויות קידום מכירות, חשוב ליצור תוכן משותף המציג את שני המותגים שלך. זה יכול להיות משהו כמו פוסט משותף בבלוג או קמפיין במדיה חברתית. זה גם רעיון טוב ליצור הצעות בלעדיות או קופונים לאנשים שעוקבים אחר שני המותגים.
יוטיוב
עם שיווק ביוטיוב, חשוב ליצור סרטונים מרתקים שמספרים סיפור ומושכים תשומת לב. אתה גם צריך לבצע אופטימיזציה של הסרטונים שלך לקידום אתרים על ידי הכללת מילות מפתח רלוונטיות בכותרת, בתיאור ובתגים. ואל תשכח לקדם את הסרטונים שלך בערוצים אחרים כמו מדיה חברתית ודוא"ל.
אתר אינטרנט
האתר שלך הוא לעתים קרובות המקום הראשון שאנשים ילכו אליו כשהם רואים אחת מהמודעות או פוסטים פרסומיים שלך באינטרנט. לכן כל כך חשוב לוודא שהאתר שלכם מעודכן וכולל מידע רלוונטי על המוצרים או השירותים שלכם. עליך לכלול גם קריאות לפעולה (CTAs) באתר האינטרנט שלך כדי לעודד אנשים לעשות את הצעד הבא, בין אם זה הרשמה לרשימת הדוא"ל שלך או ביצוע רכישה.
אימייל
שיווק בדוא"ל עוסק בבניית קשרים עם המנויים שלך. זה אומר לשלוח להם מיילים רגילים עם תוכן בעל ערך שעוזר להם לפתור את הבעיות שלהם או להשיג את המטרות שלהם. חשוב גם לפלח את הרשימה שלך כך שתשלח אימיילים רלוונטיים לאנשים הנכונים. ואל תשכח לכלול קריאה לפעולה בכל דוא"ל כדי שאנשים ידעו מה הם יכולים לעשות הלאה.
דרכים לחסוך זמן בכתיבת תוכן
בטח, הפצת תוכן הגיוני אבל פשוט אין מספיק זמן לעשות זאת.
- Upwork היא פלטפורמה המחברת בין ארגונים לפרילנסרים לפרויקטים ומשימות שונות. זה מאפשר לך למצוא פרילנסרים שיכולים לתמוך בצוות שלך בכתיבת תוכן מכל מקום בעולם. פרילנסרים יכולים לעזור לך לחסוך זמן וכסף על ידי מיקור חוץ של משימות כמו קופירייטינג ועדכוני תוכן בתעריף תחרותי.
- כלי AI יכולים לחסוך לך כמות משמעותית של זמן ומאמץ ולעזור לך לשפר את איכות התוכן שלך. כלי בינה מלאכותית כמו Jasper.ai, Copy.ai, Rytr.me ו-Peppertype מאפשרים לך לזרז את הטיוטה הראשונה ואפילו לכתוב את העותק הפרסומי שלך. Whole Whale החלה גם לבנות כלי AI מותאמים אישית עבור ארגונים שמדברים בקול המותג שלהם – צרו איתנו קשר .
- Hootsuite או Sprout Social מציעים מגוון תכונות שהופכות את יצירת התוכן ליעילה יותר. שתי הפלטפורמות מאפשרות לך לתזמן פוסטים מראש, לתכנן את התוכן שלך מבעוד מועד ולא צריך לדאוג לגבי פרסום ברגע זה. שתי הפלטפורמות מציעות גם כלי ניתוח שעוזרים לעמותות לעקוב אחר ביצועי התוכן שלהן ולראות מה עובד טוב ומה צריך לשפר.
- Zapier עבור RSS יכולים להיות מאוד מועילים לפרסום מחדש של קישורי מאמרים לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. ניתן להשתמש בווים אלה גם כדי לעדכן ערוצים רפויים, גיליונות אלקטרוניים או אימייל לאנשי צוות . אז, למשל, יכול להיות לך זאפ שמקצה אוטומטית לחברי צוות ליצור את סוגי הפוסטים המתוארים במאמר זה לאחר שהוא עולה לאוויר.
אם אתה יוצר תוכן, כנראה שאתה משקיע יותר מדי זמן ביצירת תוכן. החדשות הטובות הן שיש דרכים לכתוב פעם אחת ולפרסם בכל מקום. על ידי ייעוד מחדש והפצת התוכן שלך, אתה יכול לקבל חשיפה מקסימלית לעבודה שלך במינימום מאמץ עם אוטומציה והאצלה.
תהליכים וטקטיקות אלו ייקח זמן להתקנה אך ישימו לב ויעילות לאורך זמן!









