בניית אתרי היכרויות

כל מה שצריך לדעת על בניית אתרי היכרויות במאמר הקרוב שלנו. לפרטים ולקריאה היכנסו לאתר.

תמונה של בניית אתרי היכרויות

בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים, אך טבעי שגם מפגשים דיגיטליים בינאישיים הופכים יותר ויותר לנורמה המקובלת. בימינו, כאשר אדם מחפש להכיר מישהו חדש, שימוש באתר היכרויות היא הדרך המתאימה.

לצורך בניית אתרי היכרויות, כל מה שנדרש זה אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי. ברגע שהאתר יתחיל לפעול, הוא יכול להכניס לא מעט כסף כמעט ללא מאמץ. המפתח הוא להבטיח שהאתר שלכם משווק לקהל היעד המתאים, וכולל את כל התכונות שהמשתמשים מחפשים באתרי ההיכרויות.

בניית אתרי היכרויות עשויה להישמע כמו משימה מורכבת הכוללת עלויות ניכרות לצרכי פיתוח ועיצוב. אבל, עם הכלים המוצעים היום באינטרנט, תוכלו לעצב אתר היכרויות פונקציונלי וחסכוני. התכונות, התבנית ואמצעי העריכה – drag & drop, אשר מוצעים בתוכנות החינמיות, מאפשרים לכם לעצב אתר היכרויות משלכם בהתאמה אישית. כל שעליכם לעשות זה לעקוב אחר כמה שלבים.

בניית אתר היכרויות – מה הוא אמור לכלול?

לשם בניית אתרי היכרויות, צריך להבין את המרכיבים העיקריים של האתר, וביניהם:

  1. דף הבית – דף זה הוא הדף המקבל את פני המבקרים באתר, ומסמן את כל שאר הדפים והמאפיינים החשובים הנמצאים באתר. דף הבית צריך לכלול את הלוגו של המותג שלכם, אימרות כנף מושכות לב, תמונות של זוגות מאושרים חוגגים אבני דרך בחייהם, ופירוט של תכונות שעומדים לרשות המשתמשים.
  2. אודות – עמוד זה צריך לספר על האנשים שמאחורי האתר, מדוע האתר נוצר, למי הוא מיועד ומה מייחד אותו בתעשייה. בדומה לדף הבית, מטרתו העיקרית של דף האודות היא לשכנע את המשתמשים שהמותג שלכם אמין, שומר על פרטיות ומציע יתרונות רבים למשתמשים המתחילים במסע היכרויות מקוון.
  3. פרופיל המשתמש – שלא כמו אתר עסקי אחר, באתר היכרויות עדיף להגביל את תכונות הליבה והדפים השונים, ולהגיש אותם רק למשתמשים המחוברים. לפיכך, המאפיין העיקרי שצריך לקחת בחשבון בעת בניית אתרי היכרויות, הוא תהליך הכניסה למשתמש ודשבורדים מותאמים אישית למשתמשים. 

לפני הקמת אזור פרופיל המשתמש, תוכלו לשקול אחד משלושת המודלים העסקיים הבסיסיים:

  • בניית אתרי היכרויות  שימוש בתשלום – מודל המחייב את המשתמשים לשלם (חד פעמי או מנוי חודשי), בעת יצירת החשבון שלהם.
  • חינם – מודל שבו הרישום בחינם וההכנסות מגיעות מהפרסומים.
  • חינם עם תכונות בתשלום – מה שנקרא freemium – מודל זה מאפשר גישה מוגבלת של משתמשים לאתר, אבל מציע תכונות מתקדמות למשתמשים המשלמים בלבד.

לסיכום המאמר

  1. הגדרת פרופיל המשתמש – לצורך בניית אתרי היכרויות, חשוב שהפרופילים של המשתמשים יהיו אינפורמטיביים למדי, כדי שאנשים יוכלו למצוא בקלות רבה יותר את ההתאמה הרצויה להם. ניתן להשיג זאת על ידי שילוב פרופיל המשתמש עם הפרופיל שלו במדיה החברתית. בדרך זו ניתן לפשט את תהליך ההצטרפות, כי המשתמשים לא יצטרכו למלא את כל פרטיהם, כשהם יוצרים את החשבון שלהם באתר ההיכרויות שלכם.
  2. תקשורת המשתמשים – היבט נוסף שיש לקחת בחשבון כשבונים אתר היכרויות, הוא כיצד יוכלו המשתמשים לתקשר זה עם זה. תקשורת מבוססת טקסט, היא הדרך הקלה ביותר להגדרה אבל היא מוגבלת ועשויה לדחות משתמשים. לכן, עדיף להציע צ׳ט קולי, וידאו ו/או שיתוף במדיה.