קישורים חשובים לקידום אתרים
איננו מבינים את האלגוריתם המלא ש- Google משתמש בו כדי לקבוע את תוצאות החיפוש שלו, זה הסוד של החברה. למרות זאת, הקונצנזוס הכללי בקרב קהיליית מקדמי אתרים הוא שהקישורים עדיין ממלאים תפקיד גדול באלגוריתם זה. עם זאת, המהלכים של Google, כולל פרסום עדכונים של פינגווין ודחיפתו של + Google, יש ספקולציות שההשפעה של הקישורים מופחתת ומוחלפת באותות חברתיים כגון טוויטים. לעת עתה, אין ספק שאם תקבל קישורים איכותיים לאתר שלך, זה יעזור לך לדרג טוב יותר ולקבל יותר תנועה, הזכרנו "באיכות גבוהה" כמה פעמים, עכשיו, ויש סיבה טובה לכך ההתמקדות באיכות הולכת ומתרחבת כאשר גוגל הופכת מתוחכמת יותר ויותר לסינון קישורים באיכות נמוכה. זה משפיע ישירות על מקדמי האתרים, מאחר והם צריכים לוודא את איכות הקישור והטכניקות שהם בוחרים להתמקד בעיקר האיכות.
מה שאתה צריך לדעת על nofollow
יש תכונה שניתן לפעמים להחיל על הקישורים הנקראים התכונה "nofollow". אם תוסיף אותה, לא תבחין בהבדל בין אם אתה משתמש ובין אם לא. אבל, אם תסתכל על הקוד של הקישור, הוא ייראה מעט שונה. הערה, תוספת של rel = "nofollow". פעולה זו מורה ל- Google לא להעביר כל דירוג דף על ידי קישור זה לכתובת אתר היעד. הסיבה העיקרית לכך שהאתר יכול להשתמש ב- nofollow מתייחס לתרחישים שבהם האתר חסר שליטה מלאה על הקישורים המתווספים לדפים שלו. במילים אחרות, הם לא רוצים להראות ל- Google הצבעת אמון כאשר הם לא יודעים אם הם באמת בטוחים. זה נפוץ יותר ממה שהיית מצפה, הנה כמה דוגמאות. למשל בהערות לבלוג שאין לך שליטה. הודעות בפורום, הערות בספר האורחים, דפי Wiki ניתנים לעריכה למשל ויקיפדיה וחתימות פוסט אורח. משתמשים יכולים להוסיף קישורים לכל אחד מהמקומות הללו, ובגלל הגודל שלהם, זה לא ממש מעשי למתוח כל אחד מהקישורים האלה. לכן, על מנת להרתיע שולחי דואר זבל מלנצל דירוג של אתר, האתר יבחר לעתים קרובות להחיל את התכונה nofollow על כל הקישורים שפורסמו על ידי משתמשים אחרים. שימוש נוסף ב- nofollow נועד למפרסמים להשתמש בקישורים ששולמו עבורם. לכן, אם אתה קונה רצועת פרסום באתר שמקושר אליך, Google אומרת שיש להוסיף את התכונה nofollow כך שיידעו לא להעביר כל דירוג דרך הקישור הזה. הרעיון כאן הוא שאתה לא צריך ליהנות בתוצאות אורגניות על ידי רכישת פרסומות הכוללות קישורים באתרים אחרים. לאחרונה, Google הרחיבה את המושג הזה לכלל קישורים ממוטבים בהודעות לעיתונות, ספריות מאמרים ופרסומים. כל אלה הן דוגמאות שבהן השימוש ב- nofollow מתאים לחלוטין.
מבחינתך, עליך לדעת שקישורים בעלי המאפיין nofollow פעיל, ככל הנראה, לא יעזרו בדירוגי החיפוש הרגיל שלך כמו בקישורים הבאים . זה לא אומר שהוא לא כדאי. אחרי הכול, משתמש טיפוסי לא שם לב אם הקישור הוא nofollow או לא, והוא עשוי למעשה ללחוץ ולבקר באתר שלך למרות זאת.
כיצד בניית קישור יכול להיות רווחי לעסק שלך?
כפי שכבר דנו, קישורים הם סימן חשוב מאוד כי מנועי החיפוש משתמשים בהם כדי לקבוע דירוגים. לכן, אנו יודעים כי הגדלת מספר קישורים באיכות גבוהה להצבעה באתר האינטרנט שלך יכול להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שלך לדירוג טוב. ישנם יתרונות אחרים לבניית קישורים, אם כי, זה עשוי להיות פחות ברור מיד אבל עדיין ראוי לשקול.
מערכות יחסים בין אתרים
בניית קישורים יכולה לעתים קרובות להגיע אל אתרים רלוונטיים אחרים ובלוגים בענף שלך. זה בדרך כלל קשור קשר הדוק עם קידום של מאמר תוכן. המטרה המשותפת של הגעה היא להשיג קישור, אבל יש הרבה מעבר לכך אני יכול לעזור לך לבנות יחסים ארוכי טווח עם גורמי ההשפעה והמפתח בתחום שלך, מערכת היחסים הזו מעידה כי העסק שלך נחשב מהימן. זה כשלעצמו הוא בעל ערך גם בעיני מקדמי אתרים.
שליחת תעבורת הפניות
דיברנו על ההשפעה של קישורים על הדירוג שלך, אבל מה עם ההשפעה של קישורים על הפניות? קישור טוב מאתר איכותי מאוד יכול להוביל לעלייה בתנועה. אם מדובר באתר רלוונטי, רוב הסיכויים כי התנועה תהיה רלוונטית גם כן אשר תוביל לעלייה במכירות. שוב, במצב זה הערך של הקישור הוא לא רק בהקשר של קידום אתרים זה בנוגע ללקוחות. עדיף להיחשף בפני קהל קטן אך בעל פוטנציאל גדול מאשר להיחשף בפני קהל גדול ללא זיקה לעניין. במילים אחרות, סביר יותר כי עוקבים נלהבים של בלוג אחד יהיו יקבלו את עצתו של הבלוגר מאשר הצופים בתוכנית הכול כלול, גם אם הקבוצה השנייה גדולה פי כמה מונים במספרם.
מבנה המותג
בניית קישור טוב יכול לעזור לבנות את המותג שלך להפוך אותך לבר סמכא בתחומך. יש מספר טכניקות בניית קישורים, כגון יצירת תוכן, אשר יכול להציג בפני הגולשים את המומחיות שלך, וזה יכול לעשות כברת דרך ארוכה לקראת בניית המותג שלך. לדוגמה, אם אתה כותב מאמר תוכן המבוסס על נתוני התעשייה ומפרסם את זה, יש לך סיכוי להיות ידוע בתחום שלך.








