
אֵיזֶה יֶלֶד מוּזָר הוּא אַמְנוֹן בֶּן תָּמִים:
הַכֹּל הוּא רוֹצֶה כְּשֶׁבְּדִיּוּק לֹא מַתְאִים!
אוֹ מָה שֶׁמַּתְאִים – אֲבָל רַק לֹא עַכְשָׁו,
וּמָה שֶׁעַכְשָׁו אֵין – הוּא דַּוְקָא חַיָּב!
וְדַוְקָא בִַּלַּיְלָה, כְּשֶׁכְּבָר זְמַן לְשֵׁנָה,
הוּא הוֹלֵךְ עִם הוֹרָיו לְשָׂחֵק בִַּגִּנָּה!
אמנון, כמו ילדים רבים בגילו, רוצה דווקא את מה שלא מתאים ולא הגיוני. בודק גבולות ומגבלות.
הפעם, ההורים החליטו ללמדו בדרך המעשה. כשאמנון רוצה לצאת בלילה לגינה, במקום להתנגד לו כי צריך לאכול, להתקלח ולישון, הם מחליטים ללכת עמו לגינה.
איזה כייף, אין תור לנדנדה או למגלשה 😊
אך, אמנון לא מרוצה.
הוא עייף.
הוא רוצה לחזור הביתה, לאכול, להתקלח ולישון.
אבל, דווקא ההורים רוצים עוד קצת להשתעשע בגינה…
כך, חוזרים כולם עייפים ורעבים הביתה.
הלקח הופנם 😊
בספרו, יונתן יבין, מראה דרך מעניינת ללמד את הילדים. במקום להתנגד ולהיאבק עם הילד, לפעמים כשעושים את מה שהילד רוצה, הוא לומד מה נכון היה לעשות.
ומה אני והילד שלי חושבים?
שהסיפור משעשע, מצחיק ומאיר עיניים. ובהחלט נהננו מהקריאה המשותפת.
מאחלת לכם ולילדכם קריאה מהנה!
XOXO
אחת שיודעת 😉








