טרנד הליהוק של נשים בוגרות לקמפיינים גדולים ממשיך, והפעם אפילו בלי בגדים.
בעוד השחקנית זוכת האוסקר, ג'וליאן מור (56), כבשה השבוע את השטיח האדום לצדם של מאט דיימון וג'ורג' קלוני, לבושה בשמלה נוצצת של ולנטינו, בבכורת סרטם Suburbicon שהוקרן בפסטיבל ונציה, מותג ההלבשה התחתונה טריומף חשף אמש, בתזמון מושלם, תמונות מתוך קמפיין חדש בכיכובה. בתמונות לובשת מור פריטים מתוך קולקצית קפסולה בשם Florale.
לדברי מור: "קולקציית Florale של טריומף מייצגת את כל מה שאני רואה כסגנון האישי שלי: אלגנטי, עכשווי וגורם לי להרגיש הכי יפה. תענוג להיות חלק ממשפחת טריומף".
התמונות, יאמר לזכות הצלם רנקין ויתר הנוגעים בדבר, מצליחות להיות סקסיות ועם זאת מכבדות ולא פרובוקוטיביות. מה שמוכיח, שאם רק רוצים, אפשר ליצור קמפיינים נפלאים, גם להלבשה תחתונה, מבלי לחפצן ולצמצם נשים.
56, כבר אמרנו?
***
הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק

















