מי אני?
רננה אליאש, בת 33. נשואה ואמא לארבע בנות. המעצבת והבעלים של המותג 'NANA'.
קשה לי לשים את האצבע על שנה מדויקת שבה הקמתי את המותג, כי התחלתי מהבטן בלי ציפיות, פשוט מתוך רצון ליצור משהו שאני אוהבת. הוא גדל לאט לאט ולקח הרבה זמן עד שהגדרתי אותו מותג. היום זה לגמרי שם.
מקור השם
הכינוי של סבתא רבא שלי היה ננה ועל שמה אני קרויה. האהבה לעולם העיצוב והאופנה, ובעיקר לבדים, באה לי מהבית ולכן השם של סבתא התאים לי עבור המותג.
רקע
גדלתי בבית שהוא קצת קיבוץ גלויות – ההורים שלי חוזרים בתשובה. אבא עלה לארץ מארה"ב ואמא שלי מקיבוץ. עברנו דרך כמשפחה והזהות הזאת המעורבבת משפיעה עליי כאישה וכמעצבת. היום אני גרה ביישוב חוות יאיר, מקום קסום עם חיבור לטבע שנותן לי הרבה מרחב והשראה.
מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?
היה לי ברור שאעסוק בתחום העיצוב. בחרתי ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים ותוך כדי הלימודים התחלתי ליצור פריטי אופנה, נשאבתי לשם וכך המותג נולד.
מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?
האתגר הגדול הוא לאתגר את עצמי ואת הלקוחות שלי בכל קולקציה מחדש. להרחיב את מה שאני יוצרת, לחדש ולסקרן ויחד עם זאת זאת להישאר נאמנה לעצמי ולמותג.
איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?
סגנון העיצוב שלי נקי, מינימלסטי, נשי ולא מתאמץ. אני נעה בין המראה המוקפד לנינוח, מתוחכם לפשוט, אורבני לרומנטי.
הבגדים ורסטיליים ומשאירים הרבה מקום למי שלובשת אותם. אני מקפידה על גזרות שמתחשבות בגוף ונותנות לו מקום ומרחב.
לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?
נטע גרטי, אישה עם מלא סטייל. הכי נונשלנטית ומצד שני מאוד נשית ומרשימה.
מה מאפיין את הקולקציה האחרונה?
קולקציית החורף מורכבת מפריטים שמשלימים אחד את השני – מרקמים חורפיים, טקסטורות, שכבות.
הקולקציה הכי לבושה שיש במראה שלה ובתחושה היא מרגישה הכי בבית. הנינוחות הזאת, הדגש על נוחות ודיוק, מאוד מאפיינים את הקולקציות של המותג.
טווח מחירים: 500-220 שקל.
טווח מידות: 44-36.
איפה קונים? אונליין – nana-fashion.com
בקרוב אשתתף ביריד Supermarket שיתקיים בתאריכים 22-20/2 בביתן 13, אקספו ת"א (לשעבר גני התערוכה). ביריד יוצעו פריטי סוף עונה ב-50% עד 80% הנחה ובנוסף, ביום הראשון של היריד (חמישי 20.2) , בכל קניה מקבלים שובר הנחה על סך 15% לקניה מהקולקציה החדשה של אותו מעצב.
ננה בפייסבוק
















