לפני כארבע שנים הרשת סערה לאחר שרשת עונות נפרדה מהפרזנטורית שלה דאז, מארינה מקסימיליאן (בלומין), לאור העובדה שהשילה כ-30 ק"ג ממשקלה ולכן לא התאימה עוד לרוח המותג שפונה למידות ביניים ומעלה.
את בלומין שכיהנה כפרזנטורית במשך 8 עונות, בשנים 2010 – 2014, החליפה מיכאלה ברקו למשך 5 העונות הבאות ולאחריה לוהקה לתפקיד עדי שילון שגם היא הסירה בזמנו 15 ק"ג ממשקלה. על פי השמועות בתחום, היחסים בין המותג לשילון עלו על שרטון, ודרכיהם נפרדו לאחר צילומי הקמפיין האחרון לחורף 2018.
השנה המותג ONOT שבבעלות משפחת שמע ומשפחת יפת, חוגג 40 שנה להיווסדו. את החגיגות החליטו לציין בקמפיין באוירה נוסטלגית ולשם כך בדקו ומצאו שמארינה היא הפרזנטורית הזכורה ביותר של הרשת בכל הזמנים ולכן זה מתבקש לקחת אותה בחזרה.
המוזיקאית, יוצאת כוכב נולד, הוציאה בשנים האחרונות שני אלבומים באנגלית ובעברית וכבשה את הבמות עם סיבובי הופעות שכל הכרטיסים אליהם אזלו מראש. בחודש האחרון היא השיקה מופע סולו חדש ובמקביל היא מקליטה בימים אלה את אלבומה השלישי. בימים האחרונים נחתם ההסכם המחודש עם מארינה לתקופה של 3 שנים.
מרשת Onot & Jump נמסר: "מארינה עם ביטחון עצמי וכריזמה שהיממה את כולם, כבשה את הקמפיין של המותג ONOT אותו הובילה במשך 8 עונות. אנו שמחים ונרגשים על חזרתה של מארינה לשמש הפנים של המותג ואין לנו ספק שיהיה זה רומן ארוך.״
מארינה מסרה: "אני מתרגשת לספר לכם שאני חוזרת להיות חלק ממשפחת ONOT הנפלאה. אחרי 8 עונות משותפות ומוצלחות במיוחד שבהן צמחנו והתפתחנו ביחד בהרמוניה. לאחר הפסקה יפה שבה כיהנו הנשים המפוארות, מיכאלה ברקו ועדי שילון האהובות עליי- אני מאושרת לחזור לחיק המותג הותיק והמצוין והפעם אקח חלק מהותי יותר ואף אעצב קולקציה קטנה משלי! אנחנו נמצאים ונמצאות בימים שבהם כולנו מבינים כמה נשים בשלות לתמוך אחת בשנייה וכמה העולם זקוק לנשים גאות ושלמות עם עצמן, אז מכל הסיבות, אני נרגשת ומצפה לדברים היפים שנעשה יחדיו."
קראו עוד:
מארינה מקסמיליאן בלומין לעיתונאית חטטנית: "תודה שקראת לי שמנה"


















