מי?
MICHAEL MICHAEL KORS , "הקו השני" של מעצב העל האמריקאי מייקל קורס (הקו הראשון הוא זה שמוצג על המסלול בשבוע האופנה בניו יורק והוא לא נמכר בישראל, למעט מספר אביזרים מתוכו).
מה?
קולקציית קיץ 2018 שנמכרת בסניף הדגל של המותג בישראל בקניון רמת אביב וברשת פקטורי 54.
סגנון:
נשי, מחמיא, פרקטי ומשדר יוקרה מאופקת.
מה בקולקציה?
מבחינת בית האופנה של מייקל קורס מדובר בכניסה נוספת של קולקציית קיץ, וזאת למרות שאנחנו נמצאים בשיאן של מכירות סוף העונה ובמרבית החנויות כבר אפשר למצוא את קולקציות הסתיו החדשות. עם זאת, הקולקציה כוללת שמלות ארוכות שרוולים, ג'קטים, ג'ינסים וסריגים שבהחלט מתאימים לסתיו ואפילו לחורף הישראלי, כך שבפועל ההבחנה אינה חד משמעית.
שני סיפורים מרכזיים מובילים את הקולקציה החדשה. הראשון – GETAWAY GLAMOUR כולל פריטים בגזרות משוחררות עם דגש על טקסטורות ודיטיילים, למשל שמלות מידי מתחרה עם וולנים, ג'ינסים מטופלים ברקמות ואפליקציות של פרחים (אלמנט שממשיך מקולקציות קודמות וחוזר בפריטים רבים, בעיקר במחלקת האקססוריז), שמלות מיני מבדים דקיקים בהדפסי פרחים, חליפת "פיג'מה" מודפסת המורכבת מחולצה מכופתרת ומכנסיים ארוכים נשפכים ושמלת גלביה לבנה מעוטרת ניטים ורקמה כחולה. הצבעוניות השולטת בקבוצה זו מתבססת על כחול וירוק לצד לבן ונגיעות של פוקסיה.
הסיפור השני נקרא URBAN COOL והוא מציע פריטים על טהרת השחור והלבן. תמצאו פה שמלות בגזרה הקלאסית של קורס FIT AND FLARE (צמודות למעלה, מתרחבות למטה), שמלות דקיקות בהדפס מנומר, שמלה וחצאית מסריג פסים ומכנסי טרנינג משודרגים עם פסי צד לבנים וג'קט תואם שבהצעת ההגשה משודכים לעקבים.
ומה עוד?
העונה מצטרפת לחגיגה קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת ומצומצמת בשם "גרפיטי". הקולקציה כוללת פריטי עור שחורים מעוטרים בהדפס גרפיטי מקורי בלבן.
במחלקת התיקים ממשיכה המגמה של מעבר לעורות רכים ובנוסף לתיקים הקלאסיים המזוהים עם המותג מוצעים דגמים חדשים דוגמת The Whitney, תיק מוצלח במיוחד שמגיע במספר ורסיות וגדלים ובמבחר גדול של צבעים וניתן לשאת כתיק זרוע או קרוס באדי ו- The Bening, תיק יום בעל ידית אחיזה ורצועת צד שמוצע לצד השחור והלבן הקלאסיים גם בצבעים פסטליים שביניהם תכלת, ורוד בייבי ופודרה.
טווח מחירים: ביגוד: 390 – 2,590 שקל, נעליים: 490 – 1,290 שקל, אביזרים: 210 – 2,690 שקל
להשיג בחנות הדגל של מייקל קורס בקניון רמת אביב, ברשת פקטורי 54 ובאתר
***
מי?
המותג השבדי COS מקבוצת H&M, שפתח חנות ראשונה בישראל לפני כשנה. השם, אם פעם תהיתן, נגזר מראשי התיבות של: Collection of Style
מה?
קולקציית סתיו/חורף 2018/19.
סגנון
נקי, שקט, מתוחכם ועל זמני. הקולקציות של המותג מתרכזות בפריטי חובה איכותיים ופרשנויות מודרניות מאופקות לפריטים קלאסיים, מתוך חיבור לאמנות, טכנולוגיה וארכיטקטורה.
מה בקולקציה?
הפריטים שמוצגים בצילומי הלוק בוק של קוס לסתיו/חורף 2018, משדרים חורף אירופאי וקשה לדמיין אותם נלבשים בישראל גם בימים הקרים ביותר. בפרזנטציה לעיתונאים שנערכה ביום קיצי טיפוסי בתל-אביב, נציגי המותג המקומיים הדגישו שהצילומים מבטאים את הליבה של הקולקציה, הזיקוק הטהור ביותר של ההשראות, בעוד שבחנות עצמה נראה פריטים בסגנון דומה, אבל מבדים קלים יותר שיתאימו לאקלים סתווי ישראלי.
טבע, ארכיטקטורה והשילוב ביניהם היו הנושאים העיקריים שעמדו לנגד עיניהם של מעצבי הקולקציה. ההשראות השתלבו עם הסגנון האופייני לקוס ששם דגש על טקסטורות, משחקי נפחים, בחינה מחודשת של פרופורציות, צלליות נקיות וצבעוניות מונוכרומטית. התוצאה היא פריטים מפוסלים בעלי נוכחות – מכנסיים מתרחבים בגזרה גבוהה, חצאיות מידי ומקסי בגזרת A וחצאיות עפרון צרות, חולצות מכופתרות בצבעים רכים, סריגי אוברסייז למראה שכבות, שמלות סריג עם נפחים מקוריים בשרוולים, שמלות סרפן, ומעילים מדגישי מותן.
מבחינת הצבעוניות, לצד השחור/אפור/אוף וייט שחוזרים בכל קולקציה של קוס, בולטים העונה ירוק גופרית, חום ולילך.
האקססוריז שמשלימים את הקולקציה כוללים תיקים ונעליים שביניהם בולטים נעלי עקב ומגפונים מעור מבריק על סוליית טרקטור, נעלי סירה בגזרה סגורה על עקב דק וגבוה ותיק עור בצורת קוביה.
טווח מחירים: שמלות: 165 – 1,650 שקל (כולל שמלות עור), מכנסיים: 150 – 700 שקל, חצאיות: 195 – 555 שקל, סריגים ומעילים: 195 – 1,250 שקל, נעליים ותיקים: 195 – 955 שקל.
להשיג בחנות COS בקניון fashion tlv בתל אביב.























