חלון ראווה: אנאבלה ציצין ברנדויין

אחרי שסיימה תואר במנהל עסקים ועברה קורס קצר בבית הספר לאופנה מרנגוני במילאנו, אנאבלה החליטה לחבר בין העולמות והקימה מותג נעליים יוצא דופן בנוף הישראלי

מי אני?

אנאבלה ציצין ברנדויין, בת 26, נשואה. המעצבת והבעלים של מותג הנעליים A BY ANABELLE משנת 2017.
היה לי מאוד חשוב ששם המותג יכלול את האות A שמסמלת עבורי גם את העיצוב הראשון שלי (איפה שהכל התחיל בעצם) וגם יש לי חיבור גדול לאות הזו מבחינה סימבולית וייצוגית – הבסיס הרחב נותן תחושה של יציבות, זו האות הראשונה של האלפבית וכן מעין צורה של מגדל. כל עיצוב נושא את כל היצירה שאני יוצרת, לכן הוספתי – BY ANABELLE.

A BY ANABELLE, צילום רותם לבל

רקע

אני במקור מתל אביב וכיום מתגוררת בהרצליה. מגיל מאוד צעיר ציירתי על קנבסים גדולים עם צבעי שמן ואקריל. לאחר שירותי הצבאי נרשמתי ללימודי תואר ראשון במרכז הבינתחומי בהרצליה. לאורך התקופה הזו הצגתי את עבודותיי בארץ ובחו״ל וכן למדתי בבית הספר לאומנות Ecole des beaux arts בפריז.
לאחר קבלת התואר במנהל עסקים, נרשמתי לקורס קצר בבית הספר לאופנה מרנגוני במילאנו. היה לי רצון לשלב בין הידע שצברתי בתחום העסקי לבין הצורך ליצור והתשוקה האינסופית שלי לנעליים. כך נולדה ההבנה שאני רוצה להתמקד בנעליים וליצור קולקציה ראשונה שתישא את שמי.

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

מעולם לא חשבתי שאהיה מעצבת. ההבנה הזו התגבשה לאחר הנסיעה שלי למילאנו, אבל האהבה לאופנה ונעליים היו תמיד בדמי.
זה היה השרטוט הראשון, עיצוב נעל ה-A, שיצר את ההבנה הכוללת. לאחר שהראיתי את השרטוט לכמה אנשים קרובים והם עודדו אותי ללכת בדרך הזו. היה לי ברור מלכתחילה שאם אעסוק באופנה אבחר להתמקד בתחום מסוים ונעליים הכי סקרנו אותי שכן הן מעין פסל תלת מימדי וכאן החיבור לאומנות ולכל מה שעשיתי לפני.

A BY ANABELLE, צילום רותם לבל

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

החלק הכי מאתגר בתהליך היה כמובן – ההתחלה. אני מגיעה ממשפחה ללא קשרים או ידע בתחום האופנה, בנוסף לא היה לי את הרקע של לימודים מקצועיים.
לקח לי הרבה זמן עד שגיבשתי את הקולקציה, אבל החלק הכי קשה היה למצוא מפעל באיטליה שיסכים לתמוך בפרויקט שלי וכן בניית כל המערך. לבנות מותג אופנה מאפס זו המון עבודה, החל מלוגיסטיקה וייצור, קוואליטי קונטרול וכלה בשיווק והפצה. אחי, יונתן ציצין, חבר אליי והוא מנהל את כל הצד הלוגיסטי והמנהלי של העסק כיום.

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?

סגנון העיצוב שלי הוא קלאסי עם טוויסט. מאוד חשוב לי שהנעליים שלי יהיו על זמניות אך כן מדובר ב-show pieces עם קריצה. זה יכול לבוא לידי ביטוי בעקב מיוחד או אקססורי, אפילו בטקסטיל. חייב להיות משהו עם אמירה.

A BY ANABELLE, צילום רותם לבל

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?

זה משתנה. יש המון מפורסמות שאני אוהבת, מהקלאסיות של אודרי הפבורן לאוונגרדיות של הזמרת שר. זה ממש תלוי בתקופות. אני פחות מתחברת לסגנון אלא יותר לאישה ואיך היא מחזיקה את הפריטים עליה.

כמה שורות על הקולקציה האחרונה

הקולקציה האחרונה שהשקתי נקראת BY ANABELLE STUDIOS וההשראה היא מועדון הלילה המפורסם Studio 54 וכן שנות ה-80. הפעם החלטתי ללכת לכיוון קצת אחר ממה שעשיתי עד כה כי אני מאמינה שזה מאוד חשוב למעצב כל הזמן לחקור ולחדש וגם לגלות את עצמו מחדש כל פעם.

A BY ANABELLE, צילום רותם לבל

הקולקציה מלווה בעקבים חדשים וכן אקססורייז שפיתחתי במיוחד כמו כדורי דיסקו שעשויים מאבנים משולשות של סברובסקי או עקב בצורת חצי ירח שיוצר את הצורה לב כשמחברים את שתי הנעליים ביחד.

A BY ANABELLE, צילום רותם לבל

A BY ANABELLE, צילום רותם לבל

איפה קונים? השבוע אני פותחת פופ-אפ בניהולה של יזמית האופנה והצלמת תמר קרוון ב-"גן העיר" בתל אביב, שיפעל בין התאריכים 2-5/4 ובמסגרתו אציע הנחות מיוחדות של 70% על הקולקציות הקודמות, כך שהמחירים ינועו בין 800 ל-1300 שקל. בנוסף הקולקציה החדשה נמכרת בארץ ברשת מארי נעליים באקסקלוסיביות. חלק מהדגמים ניתן לרכוש גם דרך האונליין שלנו (זמין רק לאירופה וארה"ב כרגע) וכן בחנויות נבחרות באירופה וארה"ב.
טווח מחירים לקולקציה החדשה:  2,200 – 3,500 שקל (הקולקציה כולה מיוצרת באיטליה).
מידות: 35 – 42 כולל חצאי מידות.
אינסטגרם:  @byanabelle

saloona fashion banner page