חדשות מקומיות
רשת H&O תייבא בלעדית את DEX PLUS – הרשת מרחיבה את קטגוריית המידות הגדולות וקיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק של המותג הקנדי בארץ.
DEX PLUS מציע פריטים עד מידה 3XXXL, בתמחור אטרקטיבי שעתיד להיות נמוך מהתמחור של מותגי מידות גדולות מקומיים אחרים. קולקציית האביב כוללת מגוון פריטים כמו שמלות, מכנסיים, טוניקות, חולצות, חצאיות, חליפות ועוד.
מנכ"ל רשת H&O, מר עמיר משה, אומר כי "מסקרים שערכנו עולה כי מידה ממוצעת בישראל היא 42. בארץ קיים מגוון דל של אופנה למידות גדולות והחלטנו להרחיב את התחום ברשת באמצעות ייבוא בלעדי של מותגים בינלאומיים מובילים".
טווח מחירים לדוגמה: מכנסיים ושמלות החל מ-120 שקל, חולצות החל מ-100 שקל, ג'קטים החל מ-150 שקל.
*
Is: about, רשת אופנה חדשה לנשים צעירות במידות 42-50 – לפני כחודשיים הושקה הרשת הישראלית שמונה כבר 8 סניפים בפריסה ארצית (תל אביב: קניון גינדי, טבריה: ביג פאשן, אשדוד: קניון עופר לב אשדוד, ראשון לציון: קניון הזהב, באר שבע: קניון הנגב,רעננה: קניון רננים, רחובות: קניון רחובות, נתניה: קניון השרון) בהם ניתן למצוא קולקציה צעירה וטרנדית – שמלות, חצאיות, טופים, ג'ינסים, מכנסיים ותיקים, ליום ולערב.
טווח מחירים: שמלות 129.9-249.9 שקל, ג'ינסים 169.9-239.9 שקל, טייצים 89.9-99.9 שקל, טוניקות 109.9-139.9 שקל, חולצות 79.9- 139.9 שקל.
*
המותג הצרפתי PROMOD מגיע לרשת המשביר לצרכן – פרומוד שנוסד בצרפת ב-1975 ומחזיק מעל 1000 נקודות מכירה ב-36 מדינות, מתמחה באופנת ערב וקז'ואל לנשים במחירים אטרקטיביים ובמידות 36-44. בארץ הוא ישווק במתכונת shop in shop בסניפים נבחרים של רשת המשביר לצרכן.
המותג מציע פריטי אופנה ואקססוריז לנשים מעודכנות אופנתית והוא מוציא לאור 12 קולקציות מדי שנה, במטרה לחדש את המגוון בתכיפות ולהישאר עם האצבע על הדופק מבחינה אופנתית. בין הטרנדים הבולטים לקיץ 2017 תמצאו הדפסים גרפיים וטרופיים על פריטים מגוונים כמו שמלות, חצאיות, גופיות חולצות ועוד, טרנד הניינטיז עם שרשראות קולר, גוונים המטאליים, חולצות בטן, בגדי גוף, MOM JEANS, שרוולים תפוחים וכתפיות חד צדדיות וטרנד ה-DENIM בפריטי ג'ינס כמו מכנסיים, חצאיות, שמלות ואוברולים.
טווח מחירים: מכנסיים החל מ: 129.90 שקל, חולצות אריג החל מ: 149.9 שקל, טי שירטים החל מ: 59.9 שקל, שמלות החל מ: 179.9 שקל, אוברולים החל מ: 189.9 שקל, נעליים החל מ: 179.9 שקל, תיקים החל מ: 129.9 שקל.
*
רשת GOLF& KIDS מצדיעה ל'חינוכית' – לרגל שנת ה-69 לעצמאות ישראל וציון 51 שנים ל'חינוכית', יצרו בגולף קידס קולקציית קפסולה בלעדית לילדים ותינוקות, שחוגגת את עולמות התוכן של "החינוכית" בשילוב משפטים מהתוכנית העל זמנית "זהו זה" לצד דמויות מיתולוגיות מבית החינוכית כמו קישקשתא, שבי השבלול, אוּזה האווזה, בץ הצב, נולי האפרוח ועוד.
טווח מחירים: בגדי גוף 39.9 שקל, אוברולים 49.9 שקל, טי שירטים/חולצות 39.90-49.90 שקל
להשיג ברשת חנויות המותג ובאתר גולף קידס www.golfkids.co.il
*
גילי סער מדגמנת הריון בנופים של פנמה – מעצבת בגדי ההריון אבישג ארבל בחרה בדוגמנית גילי סער להוביל את קמפיין קיץ 2017. גילי, שנמצאת בהריונה השני, עברה להתגורר עם בנה הקטן ובעלה בדרום-מרכז אמריקה, בעקבות עבודתו של הבעל.
הצלם תום מרשק, ליווה את גילי במסעה ברחבי פנמה ותיעד אותה על רקע הנופים הססגוניים והחופים האקזוטיים לובשת את קולקציית הקיץ החדשה.
את התמונות המלאות תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של אבישג ארבל
*
חדשות מהעולם
ריס ווית'רספון היא הדוברת החדשה של מותג הטיפוח היוקרתי אליזבת ארדן – וויתרספון, שחקנית זוכת אוסקר, יזמת ואשת עסקים, בעלת חברת הפקות תוכן ומותג אופנה, תסייע לעצב את הנרטיב של אליזבת ארדן באמצעות קמפיין פרסום, אסטרטגיה ותוכניות השיווק.
ג'יו וונג, נשיא אליזבת ארדן, מסר: "אנחנו נרגשים לעבוד עם ריס. בנוסף להישגיה כשחקנית, היא יזמית מוצלחת ומסמלת את האידיאלים של המייסדת שלנו. כמו אליזבת ארדן לפניה, ריס לא מקבלת את הסטנדרט, היא מגדירה אותו, מה שהופך אותה לאדם המושלם לייצג את המותג ברחבי העולם"
"אחד הדברים הראשונים שמשכו אותי למותג היה המורשת העשירה וההיסטוריה של תמיכה בנשים", אמרה ריס ויתרספון. "כאחת היזמות הראשונות, אליזבת ארדן סללה את הדרך לנשים כמוני. זה כבוד להמשיך את המורשת שלה ולהיות חלק מחברה אייקונית כל כך שמחויבת לשרת נשים".
*
שגרירה חדשה למותג הקוסמטיקה L'OREAL PARIS – הדוגמנית והשחקנית הצרפתייה, תילן בלונדו, בת ה-16, נבחרה לשגרירת המותג ותיכנס לנבחרת החלומות הכוללת כוכבות בינלאומיות ומובילות דעה כמו מריה בורג'ס, לארה סטון, ג'וליאן מור, אנדי מקדואל, ג'ניפר לופז, אווה לנגוריה, דוטסון קרוס ועוד.
תילן שייכת לדור החדש של מוזות דיגיטליות מדור ה-Z, אשר סוללות בעצמן את הדרך ונהנות ממיליוני עוקבים ברשתות החברתיות. בתגובה לבחירה אמרה תילן שזהו כבוד גדול עבורה להצטרף למשפחת לוריאל פריז וכי היא מרגישה שאיתם היא יכולה להיות מי שהיא ולהגן על הערכים החשובים לה כמו ביטחון עצמי והערכה עצמית.
נשיאה העולמי של לוריאל פריז, פייר עמנואל אנז'לוגלו, הסביר את הבחירה בתילן "בהיותה מקור השראה לאלפי נשים צעירות" והוסיף כי "היא הקול של הדור שמקדיש יותר זמן לאינטרנט ולרשתות חברתיות והדור הזה זקוק לדוגמנים/ות שאפתניים/ות אשר מפרים/ות מחדש את היופי ומשפיעים/ות על היופי דרך היצירתיות והסגנון שלהם"
*
השחקנית והדוגמנית הבינלאומית ליב טיילור נבחרה להיות הפנים החדשות של מותג ההלבשה התחתונה טריומף – טיילור, בת ה-39, בתם של סולן אירוסמית' – סטיבן טיילור והדוגמנית בבה בואל, תוביל את קמפיין סתיו חורף 2017. את הקמפיין בכיכובה צילם צלם האופנה האגדי רנקין.
סוזאן מק'קנה, ראש המותג העולמי של טריומף מסרה "ליב טיילר מייצגת כל דבר הנרדף לטריומף. יופי, אלגנטיות ובטחון נשי. היא באמת אשה מודרנית בכל המובנים, אמא ושחקנית עם חוש נשי עז, שנשים ברחבי העולם יכולות להזדהות. זו הרוח האמיתית שלה שמתורגמת לקמפיין החדש שלנו ל"טריומף " ואנחנו נרגשים לעבוד איתה".
*
אורבן אאוטפיטרז מחפשת מתמחים ללא תשלום – החברה פרסמה מודעת דרושים המחפשת מועמדים למשרה שנתית ללא שכר (כיסוי הוצאות נסיעה בלבד), בתפקיד קניין בגדי נשים במשרד בלונדון. בתגובה נשמעו טענות כלפי הרשת, כי היא מדירה אוטומטית מועמדים ממעמד סוציו אקונומי נמוך, אפילו אם הם בעלי השכלה מתאימה, מכיוון שלא יוכלו להרשות לעצמם לעבוד שנה שלמה ללא שכר.
מדובר הרשת נמסר, כי משרות התמחות ללא שכר הנן חוקיות בהתאם לחוק האנגלי, כל עוד המתמחה הוא סטודנט במוסד מוכר להשכלה גבוהה ויקבל קרדיט אקדמי על ההתמחות. ועוד הוסיף כי המשרות שהם מציעים בתוכנית זו הן בשיתוף פעולה עם מוסדות אקדמאים והן מהוות הזדמנות למידה משמעותית.
*
המותג האמריקאי BEBE יסגור את כל הסניפים של הרשת כבר בחודש הקרוב – כחלק מהמעבר להפוך לחברת אונליין בלבד ולהימנע מפשיטת רגל, הרשת הודיעה כי כל סניפיה ייסגרו כבר בחודש מאי הקרוב, בנוסף להודעה קודמת בה נמסר כי יקוצצו 700 משרות.
*
נעמי קמפבל משתפת פעולה עם דיזל בקולקציה למטרות צדקה – הסופר מודל חברה למותג בקולקציית קפסולה חדשה, וגם תופיע במודעת הקמפיין, שפועל למען רווחת ילדים החיים במדינות מתפתחות. קולקציית "Child At Heart" כוללת טישירטים וקפושונים, ומתאפיינת בעבודות אומנות שנוצרו ע"י ילדים.
[youtube jfBeay0QmqI nolink]
***
הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק
*





















