אתמול עלה לאויר, והציף את כל הרשתות החברתיות, סרטון פרסומת חדש של מותג הג'ינסים האמריקאי גאפ.
בעידן שבו כמעט כל פרסומת, מטי-שירט לבושם ומגלידה לאוטו, הפכה להיות מפגן של סקסיות וחושניות, ללא קשר למוצר, מרענן במיוחד לראות פרסומת קלילה, מקפיצה ומשמחת שחוגגת את השוני בין בני האדם ומתרכזת במה שחשוב באמת – מגוון.
הקמפיין של גאפ עלה תחת ההאשטג #BridgingTheGap (לגשר על הפער), והסרטון שמוביל אותו לוהק ובוים על ידי העורך החדש של ווג בריטניה – אדווארד אניפול, שביקש להעביר את המסר – "אנחנו שונים, אבל שווים".
באמצעות 14 אנשים שמייצגים את התרבות האמריקאית הרבגונית ובליווי השיר המקפיץ SUNNY של בוני M, מעבירים לנו בגאפ מסר אופטימי. החולצה הלבנה שכולם לובשים מייצגת את היכולת שלנו לגשר על הפערים.
נו כן, היה יכול נחמד לראות שם גם פלאס סייז, אבל הפעם במקום להיתפס לקטנות בחרנו פשוט ליהנות.
ואם לא תמצמצו תוכלו לראות את דוגמנית העל כריסטי ברינקלי, שבגיל 63 נראית פשוט נפלא.
הגבירו את הרמקולים ולא תוכלו להוריד את החיוך
[youtube -Cbbd1gPIxU nolink]













