חמישה אתרי קניות שאתן חייבות להכיר

לקנות בלי למדוד? בטח. המחירים משתלמים, המבחר מרשים והתהליך פשוט ומהיר. קבלו את האתרים שאתן חייבות להכניס למועדפים. החמישייה הפותחת

עד לפני כמה שנים, כל הנושא של קניות אונליין היה בגדר טאבו. "מה? שאני אקנה פריטי לבוש מבלי למדוד?" הזדעקו בנות ישראל, עד שלפתע גילו ששווה לקחת את הריזיקה הזו, כשהמחירים משתלמים כל כך והמבחר כה מרשים. אז עכשיו כשאפשר להסיר את הכפפות (תוצרת איביי, כמובן), החלטנו להכיר לכן כמה אתרי קניות אונליין שאתן מוכרחות לשמור במועדפים.

אסוס-

אם תפצחו בסמול טוק עם פשיוניסטה ממוצעת מעבר לים, זו בוודאי תסביר לכן שאסוס הוא האתר המשתלם ביותר לקניות אונליין. ומה הפלא? מדובר באתר בריטי בעל שירות לקוחות עטור שבחים ומשלוח בינלאומי בחינם, המציע מבחר עצום של פריטים וטרנדים מתוצרת בית ושל חברות ומותגים מובילים.

אסוס הוא הפתרון המושלם עבורכן אם אתן ציידות טרנדים מושבעות שלא רוצות להוציא מאות שקלים עבור פריטים עם תאריך תפוגה של עונה אחת, או שאתן סתם חובבות מציאות וסיילים מהסוג שבארץ אפשר רק לחלום עליהם.

תהליך הרישום לאתר הוא פשוט ומהיר, המשלוח מגיע בממוצע תוך כשבועיים והפריטים הם באיכות נחמדה ובעיקר מעניקים תמורה מלאה למחיר. באסוס תוכלו למצוא לא רק בגדי נשים, אלא גם בגדי גברים וילדים, ואפילו איפור של חברות מובילות של ניתן להשיג בארץ, כמו לדוגמא נארס ואילמסקה.

אסוס גם ידועים בזכות למחלקת הפלאס סייז הנדיבה שלהם וגם מחלקת הפטיט, כך שגם נשים שבארץ נחשבות בעלות מידות קצה, יכולות להרגיש ממוצעות לחלוטין באתר, שמקבל נשים גדולות וקטנות כאחד, ללא הבדלי גזע, דת ובעיקר מידה.

Modcloth

חובבות בטי דרייפר, זה האתר שלכן. באתר תוכלו למצוא תמהיל מענג במיוחד המכיל שמלות רטרו במראה פיפטיז- סיקסטיז ופריטי וינטג' אמיתיים. אלא שאם באסוס עוד אפשר למצוא שמלה חמדמדה ב-15 פאונד, כאן תצטרכו להוציא סכומי כסף גדולים יותר בעבור שמלת הפין אפ המושלמת, ולכן מומלץ תמיד לקרוא ביקורות של גולשות אחרות כדי לבדוק האם מתקבלת תמורה מלאה בעבור המחיר (מה שלא תמיד קורה).

הבדל נוסף הוא שהרכב המידות כאן הוא אינו עשיר במיוחד ונע בעיקר בין מידות הסמול עד לארג' הגנריות, ולכן אלו שהתברכו במידה גדולה יותר או לחילופין קטנה מאוד, יצטרכו כנראה לפנות לזרועותיה המנחמים של אסוס או לחילופין להסתפק במחלקת האקססוריז הנאה.

ואפרופו אקססוריז, הרי שמדובר באחת הקטגוריות השוות ביותר באתר. כאן תוכלו למצוא לא רק אביזרים משלימים להופעת הרטרו המושלמת, אלא גם גרביונים ותכשיטים מדליקים ואפילו פיצ'פקעס לבית.

דמי המשלוח אגב, יעלו באזור ה-30$ וזה עוד מבלי שציינו את עלויות המיסים שתצטרכו לשלם בעבור ביצוע הזמנה גדולה (ולשם כך מומלץ להתעדכן בחוק המכס החדש שנכנס לתוקפו רק לפני מספר שבועות).

באופן כללי, חוויית הרכישה במודקלות' היא משמעותית פחות זולה מאשר באסוס לדוגמא, אך היא אמורה לספק את המאווים של כל חובבות הוינטג' שלא מחפשות בהכרח טרנדים אלא בגדים מעט ייחודיים יותר ועל זמניים.

אורבן אאוטפיטרס-

הרשת האמריקאית הכל יכולה התחילה לבצע משלוחים לישראל רק במהלך השנתיים האחרונות ב-Flat rate של עשרה דולרים בלבד, מחיר זניח לכל הדיעות. מדובר ברשת שמציעה פריטי בייסיק משודרגים במחירים יחסית נוחים, הן לגברים והן לנשים.

גם כאן מומלץ להשתמש בביקורות של הגולשות האחרות וטבלת המידות כדי לבצע התאמה אופטימלית, וגם אם נפלתן בפח, תמיד תוכלו לבצע החזרת המוצר בחינם (דמי המשלוח בחזרה כמובן עליכן) ולקבל חזרה את כספכן.

מי שמאסה באיקאה ורוצה לרהט את הבית אורבן אאופיטרס סטייל, יכולה אפילו למצוא באתר מחלקת שלמה שמוקדשת לעיצוב הבית. המחירים, כפי שניתן לדמיין, הם אינם זולים, אך אפשר למצוא פה ושם מציאות ומוצרים ייחודיים שלא תשיגו בחנות הרהיטים הקרובה לביתכן. המשלוח של הפריטים כמובן משתנה בהתאם לכובד התכולה.

Shopbop

אנחנו עולים מדרגה לטובת חנות וירטואלית מעט יוקרתית יותר מהקודמות, כי הרי מה הטעם בקניות אונליין אם לא נוכל להניח את ידינו על פריט מעוצב בשליש ממחירו המקורי? בדיוק למטרה זו נוצר אתר Shopbop, שידוע גם בתור גן העדן של חובבות המותגים.

על אף שהתיאור מלחיץ, בפועל, באתר שופבופ אפשר אפילו למצוא גם מציאות, ולמעשה, יש מחלקה שלמה באתר שמוקדשת לפריטים שמחירם ירד בכ-70%. כמובן שהכל יחסי בחיים, וכשאנחנו מדברים על מציאות באתר, אנחנו מתכוונים למשל לשמלה של Alice + Olivia שנמכרת ב-132$ או לסוודר של TIBI שעולה 79% בלבד, אך המבינות במותגים בוודאי יעידו על כך שאכן מדובר במחירים זעומים יחסית לתג המחיר המקורי של אותם פריטים.

כמובן שלצד אותן 'מציאות', אפשר למצוא גם באתר פריטים שעלותם עומדת על מאות, ולעתים אפילו אלפי דולרים, כמו לדוגמא שמלה של מרקזה שעולה קרוב ל-594$ על אף שנמצאת בסייל של 70% (ויכולה לשמש שמלת כלה נהדרת) או שמלה של רים אקרה שעולה כמעט 1,500$ גם אחרי ההנחה המאסיבית.

עלות משלוח עבור שמלה מאסיבית כל כך עשויה להגיע לכ-100$ נוספים, אך כמובן שאם משקללים את העלויות הסופיות ובשמלת כלה עסקינן, הרי שבכל זאת מדובר בעלויות נמוכות מעלות שמלת כלה ממוצעת.

The outnet-

עכשיו כשטבלנו רגליים במים הרדודים, אפשר כבר להיכנס לבריכה של הגדולים, נכון? תכירו את The outnet, הלא הוא אתר העודפים הגדול של Net a porter. כאן הכניסה למותגי ביניים היא אסורה, ולכן האתר מיועד לנשים בעלות כיסים עמוקים, שאוהבות לצוד מציאות בתור תחביב או שחולמות להתחדש בפריט מעצבים לראשונה בחייהן.

אם תרצו עודף מ-50 פאונד תצטרכו להסתפק במגפי גשם של Tory burch או נעלי עקב של DKNY, שזה בהחלט לא רע, אך אם לעומת זאת, חשקה נפשכן בזוג נעליים של אחד המעצבים המובילים, תצטרכו להיפרד מ-84 פאונד עבור זוג נעלי עקב שחורות ובסיסיות של סוניה ריקל או קרוב ל-100 פאונד עבור זוג נעליים מעוצבות של קלווין קליין, וזה עוד מבלי שהזכרנו את השמות הגדולים של מארק ג'ייקובס, פראדה ושות'.

כמובן שלא התכנסנו הנה רק עבור הנעליים, ולכן באאוטנט תוכלו למצוא הכל מהכל: פריטי לבוש, תיקים, אקססוריז ותכשיטים, והכל בהנחות גדולות של עד 70%. המשלוח עולה 16.5 פאונד בלבד עבור שילוח בשיטת DHL, אך מה כל זה לעומת ההנאה שתקבלו כשתקבלו את הקופסא היוקרתית של The outnet בדואר?

ובפעם הבאה: אתרי קניות ישראליים שכדאי להכיר. כן, יש חיה כזו!