ברוכים הבאים ללשכת התעסוקה אמנם חלקינו לא מועסקים כרגע,
אך כלל ההורים בינינו על תקן מעסיקים
את מי? את הילדים!
אז היום שנייה לפני התחרפנות סופית שלי ושל יובל (בת כמעט 3),
בנינו יחד מסלול ממשחקים בבית והסברתי ליובלי איך צולחים את המסלול:
קודם מצלצלים בפעמון, אחר כך זוחלים מתחת לכסאות ואז קופצים על הפצפצים … ובסוף מושכים את עצמינו בזחילה על השולחן..
לאחר מכן: אני נתתי לה את ההוראות תקפצי, תלכי עקב בצד אגודל
ולאחר מכו היא נתנה לי..
שתינו התעייפנו, למרות שהמטרה היתה לעייף רק אותה..(יש כאן תוספת סיכון)
הקטנטנים משוועים לפעלים כדי להרחיב את השפה שלהם ממילים למשפטים וכן הלאה..
הפעלים הראשונים הם בצורת שם הפועל: לקפוץ/לזחול ואחר כך בהווה מושך, לאחר מכך מגיע העבר ולאחריו העתיד..
איך זה מגיע? פה מגיעה העבודה בחשפנות אהה בדוגמנות…
סתם..
בחשיפה: תגידו אתם יותר, תשמעו יותר..
אתם המודל לשפה- בשיח ישיר מול הילדים , לא סמי הכבאי, לא בוב הבנאי ולא coco melon יפתחו את השפה של ילדיכם וזה מגובה במחקרים.
צריך שיח ולא רק הקשבה או צפייה.
לא סתם רבים ההורים שחשים בקפיצה בהתפתחות של ילדם בחופשים או כעת ב"חופשת הקורונה". זה בזכותכם.
כתבו לי בן כמה הילד ומה השלב השפתי שלו (מדבר במילים, משפטים, ועודץ..) וצרפו לי דוגמאות למסלולים מוטוריים שעשיתם עם הילדים או כל דוגמא אחרת לתעסוקה לקטנטנים בימי קורונה ואני אתן לכם רעיונות להעשרה שפתית מותאמת
מוזמנים לעקוב אחרי גם בפייסבוק (התמונה של דוגמנית הבית ושל המסלול בפייסבוק)
#בשביל_התקשורת










