שלומי טהורי מביא את הסיפור של סוכריות אם אנד אם המפורסמות ומציג עובדות מעניינות על המותג.
הסוכריות יצאו לשוק לראשונה ב-1941 אך רק ב-1950 הוטבעה עליהן האות M, החברה מאפשרת להזמין חפיסות עם הרכב צבעים לפי בחירה, ב-1995 השתתפו 10 מיליון אמריקנים במשאל לבחירת צבע חדש לסוכריות ומדי יום מיוצרות בארה"ב 400 מיליון סוכריות אם.אנד.אם.
1. סוכריות אם.אנד.אם יצאו לשוק ב-1941. הצבע המקורי שלהן היה חום. האות M לא הוטבעה על הסוכריות עד 1950, והיתה בהתחלה שחורה ולא לבנה.
2. בחפיסה קטנה של אם.אנד.אם רגילות יש 240 קלוריות.
3. חפיסה רגילה מורכבת מ-20% חומים, 20% סגולים, 20% אדומים, 10% כתומים, 20% כחולים ו-10% ירוקים.
4. מי שההרכב הצבעוני הזה לא מוצא חן בעיניו, יכול להזמין באתר החברה חפיסות עם הרכב צבעים לבחירתו, מתוך מגוון של 21 גוונים.
5. ב-1976 הוצא הצבע האדום ממבחר הסוכריות של אם.אנד.אם. הסיבה: מחלוקת בריאותית בציבור האמריקני לגבי צבעי מאכל אדומים, שנחשבו בעייתיים. אם.אנד.אם לא רצתה להסתבך והשאירה את האדום בחוץ למשך תשע שנים, עד 1987.
6. ב-1995 השתתפו כ-10 מיליון אמריקנים במשאל לבחירת צבע חדש לסוכריות אם.אנד.אם. הצבע הכחול נבחר ברוב עצום של 54%.
7. המשאל הבא בנושא צבע לסוכריית אם.אנד.אם הקיף כבר מדינות רבות ברחבי העולם, והצבע שנבחר היה סגול. הוא דורג במקום הראשון על-ידי רוב המדינות, בהן ארהב, אוסטרליה, סין, גרמניה, בריטניה ואפילו מצרים וישראל. ירדן ויפאן העדיפו את הצבע הוורוד, והפסידו.
8. מדי יום מיוצרות בארה"ב 400 מיליון סוכריות אם.אנד.אם.
9. אם.אנד.אם מתגאה מאוד במעטה הקשיח של סוכריות השוקולד שלה. הקמפיין הראשון שלה, בשנות ה-50, טרח להבליט עובדה זו בסיסמה אם.אנד.אם: השוקולד שנמס בפה – ולא ביד.
10. לחלק מהסוכריות יש דמות מצוירת שמאפיינת אותן ומקדמת את מכירותיהן במסעות הפרסום. ב-1997 הופיעה הדמות הנשית הראשונה – הסוכריה הירוקה – שאמורה היתה להשיב מלחמה לדמויות הגבריות של האדום, הכחול והצהוב. נבחרה לה גם סיסמה פמיניסטית גאה: I melt for no one.












