טקסט קצר על תחרות או הסכסוך בין שירי מימון לנינט טייב.
פלאשבק: 12 שנים אחורה. חוף הים בניצנים. סיום תחרות הכישרונות הראשונה של "כוכב נולד".
שתי נשים עם קול גדול, נינט טייב ושירי מימון מתחרות על התואר.
נינט זכתה ברעש גדול במקום הראשון והשאר היסטוריה.
היום אין שום תחרות או יריבות בין השתיים ואפילו הופיעו יותר מפעם על במה אחת. שתיהן זמרות מצליחות כל אחת והקהל שלה.
אני מציעה שהמיתוג שלהן בזמן התחרות היה זהה והיציאה מן התחרות אל הקהל שינתה אותו.
לאחר התחרות המיתוג שלהן היה יותר קרוב לאישיות של כל אחת מהן.
וכשיצאו מן התחרות נהיה בעל מאפיינים יותר ברורים ופחות כלליים מ"מתחרה בתחרות כשרונות" ל"נינט / שירי – זמרת מוכרת".
וכשהחלו להוציא שירים משלהן, האפיון התהדק והתהדק.
היום כל אחת אמנית מוערכת בתחומה.
והתחרות קיימת ולא כל דיסק או שיר זוכה להצלחה.
אבל ציפיות הקהל כבר מותאמות לזמרות, כמו בעסקים קטנים, בהתחלה משקיעים זמן רב בבידול ואפיון העסק בכדי להגיע לקהל המיועד.
עסק קטן המפרסם בפייסבוק, לא צריך פרסום ברמה ארצית אבל אם התועלות של השירות שלו ברורות לקהל הקרוב שלו, יהנה מפניות תואמות.












