מאדאם דה פומפדור פינת גברת עממיקו

מותג הנעליים הוותיק והמוכר לכל המשפחה "גלי", יצא בקמפיין סתיו-חורף חדש ובחר בפרזנטורית לא צפויה, האישה והמעושרת: ניקול ראידמן וילדיה

צילום מסך: כרמל מילנר-סער

מותג הנעליים הוותיק לכל המשפחה "גלי", יצא בקמפיין סתיו-חורף חדש ובחר בפרזנטורית מפתיעה מכל, האישה והמעושרת, ניקול ראידמן. היא צירפה לצילומי הפרסומת את הילדים- מישל בת ה-7 וריצ'ארד (ריצ'י) בן ה-3 ואף תרמה את שכרה. סביר שלא תמצאו בביתה נעליים תוצרת כחול לבן בכלל  או נעליים מתוצרת גלי בפרט. האם מעושרת על חלל תוכל למכור נעליים גם לפשוטות ופשוטי העם?

ניקול והמתעלף שמאחור צילום מסך: כרמל מילנר-סער
ניקול והמתעלף שמאחור צילום מסך: כרמל מילנר-סער

אז איך זה משרת את המותג? זה אמנם לא בהכרח הופך את ניקול וחברותיה ללקוחות חדשות של גלי, אבל ללא ספק, זה הופך את המותג לזכיר ולכזה שגם מי שיכולה בהינף ויזה לרכוש חנות נעליים שלמה של לואי ויטון לילדיה המתוקים, תשתכנע ללכת על גלי, כי הילדה רוצה את מה שכולם/ן נועלים. מי זה כולם/ן? העם היושב בציון ופחות יושב בכיכר המדינה.

הומור עצמי צילום מסך: כרמל מילנר-סער
הומור עצמי צילום מסך: כרמל מילנר-סער

את הצ'ק השמנמן עבור הפרסומת (כחצי מיליון ש"ח), ניקול התחייבה להעביר במלואו לבתי חולים ועמותות התומכות בילדים חולים ונזקקים. רק בגלל זה הייתי בוחרת בה שוב. וזה לא קל לי לומר, כשדעותיי על עלמת החן ידועות. היא מסמנת בימים אלה את דרכה לעבר התמודדות על כס ראשת העיר תל אביב ואולי גם רחוק מכך, לעבר ירושלים הבירה, לא בוחלת באמצעים כדי להגיע לעם, לפנות לעצמה מכשולים בדרך. פה היא תעשה פרסומת מתוקה ותתרום את שכרה, שם היא תחלק שטרות לנכים/ות ותעורר את זעם כולם/ן ואז היא תצעק ש"כואב לה הכוס" (ביטוי אהוב עליה) ושלא אכפת לה בכלל מה חושבים עליה.

אלה בדיוק החומרים מהם נוצרים נבחרי/ות ציבור. מפתיעים, מעוררי מחלוקת, לא צפויים אבל לגמרי נבחרי/ות ציבור. פרסומת שכזו מגיעה עם שכר אחר בצידה. חיבור לעם, חביבות, מותג עממי ונגיש לכל, שניקול ראידמן מוכנה לקדם ולהוביל במשך עונה שלמה זה לא עניין של מה בכך. גלי אמנם לא ירוויחו כנראה את משפחת ראידמן- צ'רנוי כלקוחות, אבל ירוויחו ללא ספק, את פרס חביבת הקהל או לפחות את פרס הפרסומת עם הליהוק הכי מפתיע והכי הרבה הומור עצמי.

רוצה כמו של כולם/ן צילום מסך: כרמל מילנר-סער
רוצה כמו של כולם/ן צילום מסך: כרמל מילנר-סער

הפרסומת מלאה בחן, קריצה אל עבר המעושרת הכי מדוברת וכמובן, חיבור לעם. התוכן: מישל הבת של ניקול, פונה אליה חצי מבקשת חצי כועסת: "אמא גם אני רוצה גלי, אפילו אמא של דנה קונה גלי". (ודודה שלה וחברה שלה וכו' וכו'). ניקול באופן אישי מזדעזעת ומעדיפה להעניק לה סוס במקום, אך אחרי קביעה כי "את לא מפונקת מספיק" (דחקה על עצמה ללא ספק), היא משתכנעת ומבינה שאם הילדה רוצה נעליים כמו של כולם/ן, זה מה שהילדה תקבל. בכל זאת, היא הבת שלה. בשנייה האחרונה של הפרסומת מבליח לו ריצ'י הקטן, עם חיוך ממזרי ואומר: "אמא גם אני רוצה גלי". זה כבר היה יותר מדי עבור העוזר האישי/ משרת (כך זה נראה לפחות) והוא אפעס מתעלף כאחרון הקוקיצות. חמוד.

ריצ'י גם רוצה צילום: כרמל מילנר-סער
ריצ'י גם רוצה צילום: כרמל מילנר-סער

בואי ניקול בואי גלי לי. מי את?

רגע אחד היא מביאה את הדם של כולנו למצב של רתיחה, כשהיא מחלקת שטרות לנכים/ות במהלך ציני ומחושב היטב ורגע אחרי היא תורמת ביד נדיבה את כל שכרה ומתחבבת ברגע עם שני ילדיה הבהחלט מתוקים, על כל צופה ממוצע. אין לי ספק שכל הקמפיינים והפרסומות שעוד בדרך, יהיו רק עוד צעד לכיבוש תפקיד משמעותי, פוליטי ללא ספק,  במדינת תל אביב בואך ארץ ישראל.

הנה הפרסומת:

[youtube 3_wuNhGCnyo nolink]

 

 

 

 

כרמל מילנר-סער
צלמת סטילס, עיתונאית במאקו+מעריב. מנהלת תוכן ומדיה חברתית. בעלת העסק- הערך המוסף- כרמל מילנר-סער. אוהבת בני אדם, בעלי חיים, טבע, מילים וקולינריה. חיה באושר עם בת זוג מדהימה ושתי כלבות שהן החיים- מייפל וג'ינג'ר. לינק לדף העסק: https://www.facebook.com/Haerech.hamusaf/ לינק לדף הפרטי: https://www.facebook.com/carmel.saar