כיצד חיפוי לקיר ועיצוב מושקע גם בתוך החנות – ימשכו את הלקוחות
אם אתם, כמנהלי חנויות, מעוניינים להתמודד כראוי עם התחרות הגבוהה במשק על כל צרכן, במיוחד בעידן הקורונה שמרחיק לקוחות מחנויות פיזיות, מוטב שתדעו כיצד למשוך אותם אליכם. זה נכון שאנשים התרגלו היום לקנות באינטרנט, אבל אין באמת תחליף לחוויה של רכישה בחנות. בחירת המוצרים לפי מראה העיניים, חווית השפע כשרואים סביבכם את כל הסחורה מסודרת על המדפים – יש לא מעט צרכנים שעבורם מדובר באושר ממשי. התקנת חיפוי לקיר בחזית העסק וכן ארגון פנימי של הסחורה בעזרת עבודות מסגרות איכותיות, היא סוג של "כרטיס ביקור" והיא מהווה דרך אפקטיבית במיוחד להביא קונים רבים אל תוך החנות וגם להשיב אותם בהמשך לקניות נוספות.
האם חיפוי לקיר מספיק או שכדאי לשדרג גם את פנים העסק?
חזית החנות היא ה"אחראית" על הרושם הראשוני שלקוחות מקבלים, כאשר הם מתקרבים אל בית העסק. כאשר על הקיר בכניסה מותקן חיפוי העשוי trespa בגוונים בולטים, העין נמשכת לשם מיד. האפקט הזה מייצר, למעשה, אפשרות מכירה ראשונית ויעילה מבחינתכם: ממש כמו העמוד הראשון בעיתון יומי, האזור המחופה והצבעוני בכניסה לחנות הוא המקום לשים בו את כל הדברים ה"מפתים".
הרעיון הוא לעצב את הכניסה באופן שיעורר רצון עז של הלקוח לעשות את הצעד ולהיכנס פנימה. עבור עסקים שממוקמים במרכזי קניות ולצידם חנויות רבות נוספות, מדובר על צעד קטן אך משמעותי במיוחד, שעשוי להבליט את החנות מול מתחריה ולהפוך אותה לדומיננטית יותר. החיפוי לקיר הכניסה יתאים לחנויות מכל ענף עסקי, כאשר העיצוב והגוון בפועל צריכים להיות מותאמים ל"שפה העיצובית" של בית העסק ולדרך שבה המוצרים מאורגנים בפנים החנות.
מדוע חשובים הסדר והארגון בתוך החנות וכיצד ניתן לייעל זאת?
על ידי עבודת מסגרות איכותית והקפדה על שימוש בחומרים עמידים וחזקים, ניתן לארגן את הסחורה בתוך בית העסק בצורה מסודרת ובאופן שימשוך את העין למקומות הנכונים. מדפים, קונסטרוקציות ממתכת ואפשרויות סידור נוספות, יקלו על כל מנהל לעצב את המוצרים שהוא מציע למכירה באופן שנעים לעין, מה שהופך את הקניות לנעימות יותר ומעודד רכישה. ייעול ההקמה של מערך פנימי שכזה בתוך החנות עצמה, יהיה בהבאת חומרי הגלם אל יצרני הקונסטרוקציה ובכך תוכלו כמנהלים לחסוך כסף רב ולהשאיר תקציב לרכישת מלאי.
למה חשוב להקפיד על חומרי גלם עמידים?
קירות חיצוניים של חנויות הנמצאות בחוץ, לדוגמה במרכזי קניות פתוחים, חשופים לפגיעות של מזג האוויר. בקיץ השמש זורחת ומחממת מאוד את החיפוי ועלולה להסב נזקים הן לצבע והן למרקם של החיפוי. בחורף – הרוחות עלולות לגרום לניתוק של החיפוי מהקיר, כמו גם לפגיעות ושברים במקומות שונים של החיפוי, בשל העפת חפצים או ענפים כלפי הקירות החיצוניים, בנוסף לגשם ורטיבות שעלולים לייצר חלודה או נזקים אחרים בחיפוי.
עמידות החיפוי צריכה להיות הן כלפי נזקי מזג האוויר כאמור, אך גם בפני פגיעות אחרות כמו שריפה, הרטבה יזומה ואחרים. ככל שהחיפוי יהיה עמיד יותר ויותקן בצורה מדויקת מקצועית יותר, כך הוא יישאר במיטבו מבחינה ויזואלית ויחזיק מעמד כשהוא מותקן על הקיר ללא תזוזה.
היתרונות של חיפויים לקירות גם במתחם הפנימי של העסק
גם בחלק הפנימי של עסקים ניתן להתקין חיפויי קירות ובכך להעשיר את המראה של המקום. בעסקים יצרנים שעבודתם מלווה בלכלוך רב, חיפוי הקיר איננו רק עניין אסתטי אלא שהוא גם שומר על הקיר שמתחתיו, בפני נזקים אפשריים של העבודה המתבצעת. כאשר מייצרים חיפויי קיר מחומרים עמידים ואיכותיים כמו טרספה, אפשר להיות רגועים ובטוחים כי החיפוי יחזיק מעמד לזמן רב.










